Euh, foutjequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:12 schreef superjoden het volgende:
Yeahinho, Partizan is dus doorgegaan door met 10 man de 0-1 te scoren
Euh, niemand... ze verloren met 0-1quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Wie scoorde voor Schalke?
* Yeahinho mompelt iets over sneeuw enzo...quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:41 schreef Ludacriss het volgende:
Waarom word nu pas de eerste wedstrijd tussen Austria Wien - Ath Bilboa gespeelt? Zondag is dan de return Ath Bilboa - Austria wien
Mwoah.. tegen een Duitse 2e klasser met zo veel moeite winnen is ook niet echt overtuigend hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
AZ dus ook in de UEFA-cup beter dan Ajax en Feyenoord.
AZ heeft in het begin weer zwaarder geloot, Auxerre nog soeverein verslagen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:44 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
Mwoah.. tegen een Duitse 2e klasser met zo veel moeite winnen is ook niet echt overtuigend hoor.
Dan moet hij in Griekenland gaan voetballenquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Die Patje. Die houdt wel van scoren in Griekenland.
Ik zie ze ook als favoriet maar ik hoop zelf dat Fortuna wint.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:10 schreef hallo_mensen het volgende:
Hoi,
Ik denk eik dat Manchester wint
mm die kans is zeer klein nadat Van barneveld daar weg isquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie ze ook als favoriet maar ik hoop zelf dat Fortuna wint.
Ze zijn nu aan het onderhandelen met Stompe en die Engelsman Fordhamquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:13 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
mm die kans is zeer klein nadat Van barneveld daar weg is
Dat is inderdaad pijnlijk, Ik denk wel dat het te verwachten was dat Sporting zou gaan winnen, maar met zulke cijfers thuis verliezen cq. achterstaan is nooit prettig.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is opvallend zeg! En Boro speelt ook nog eens thuis, erg pijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |