abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:34:22 #1
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_25232890
Zaterdag ben ik op stap geweest met een stel vrienden in Eindhoven. Besloten we om naar de bakkerij te gaan. We staan daar, rechts achterin. Staan er een stel marokanen achter ons. Het was me niet eens echt opgevallen dat ze er stonden. Opeens wil er een marokaan naar buiten, en hij knalt met volle vaakt tegen een vriend van mij aan. Die zegt dr wat van (even rustig hë) en het volgende moment word ie geduuwd door die gozer.

Meteen toen dat gebeurde stormde alle marokanen in dat groepje op die vriend van mij af, en begonnen met zn allen aan m te trekken en te duuwen. Hij wist niet wat dr gebeurde, en kon niet echt terug vechten tegen 10 losgeslagen idioten..
Robert, een andere jongen die bij ons groepje hoort, is heel groot en breed, en sprong meteen voor ton. (de jongen in kwestie)
Vervolgens beginnen al die marokaantjes op hem in te hameren. Hij bleef gewoon staan, en duwde ze wat achteruit. Toen hij daar bezig was om die marokaantjes van ton af te houden, kwamen er een stel marokanen binnen, en die liepen meteen op ton af. Ze pakte m op, en smeten m op de grond, en begonnen vervolgens op m in te trappen. Nog steeds gen bewaking in zicht. Ik probeerde ton omhoog te tillen, maar hij kon mn hand niet pakken. En telkens alsie eindelijk stond, werd ie weer terug op de grond geschopt. Robert heeft toen ton opgepakt, en hem over gegeven aan 2 vrienden van ons, die hem vervolgens naar buiten gedragen hebben. Robert was nog steeds binnen, en aangezien die vrij heetgebakken is, en heel sterk, ging ik naar binnen om hem te halen. Toen ik robert vond, kreeg ik meteen een klap op mn gezicht van een van die ventjes, ik sloeg terug. Robert zag dat, en flipte door, en sloeg vervolgens dat ventje heel hard. Toen heeftie mij naar buiten gesleept. Die marokaan allemaal roepen ( Hou je hoer bij!!!)

Buiten kwam de security aangelopen. Had een van die marokaantjes verteld dat hij werd geslagen, en dat wij toen weg zijn gegaan.. compleet ander verhaal. Robert heeft zo rustig mogelijk staan praten met die security.. terwijl hij stond te praten, heeftie 3 sigrettenpeuren in zn gezicht gehad.. en niemand doet er iets aan.. De marokaantjes allemaal gillen (weet jij niet wie ik ben! ik maak jou dood, ik neuk jou moeder)
Ron heeft een dikke snee in zn gezicht zitten, en wat dingen gekneusd, en waarschijnluk een hersenschudding.

Godverdomme, en dan zeg ik nu; KUTmarokanen.. GEWOON KUT.
Ik weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar dit is al de zoveelste keer.. "er zijn er maar een paar die het verpesten"
Nou, dan verpesten die het godverdomme maar voor ze. Ik ben de laatste die discrimineerd.. maar al;s ik een hoer ben, en hij mijn moeder gaat neuken, is hij gewoon een vuile, achterlijke KUTmarokaan.. Godverdomme, dat moest dr uit.
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
pi_25233036
Ze moeten er een film van maken, van dit o zo spannende verhaal
pi_25233153
Ze denken tegenwoordig dat ze alles kunnen maken. En altijd dreigen ze je dood te maken en halen ze hun familie erbij. Ze moeten gvd blij zijn dat ze hier mogen blijven!
pi_25233166
quote:
maar al;s ik een hoer ben, en hij mijn moeder gaat neuken, is hij gewoon een vuile, achterlijke KUTmarokaan..
Is je moeder zo erg dan?
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:50:38 #5
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_25233185
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:49 schreef Gekkenhuis_v het volgende:

[..]

Is je moeder zo erg dan?
zo verschrikkelijk grappig...
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:51:22 #6
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_25233200
Wat een spannend verhaal. Ik zat echt op het puntje van mijn stoel tijdens het lezen.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_25233223
Ik kom ook wel eens in de bakkerij, dat was juist een van mijn laatste toevluchtoorden om dit soort dingen te ontvluchten....
wens de mannekes beterschap
onder
pi_25233279
Zo man! Echt een spannend verhaal! Ze moeten er een film van maken! Jaja!!

Echt van huillies zoals jij word ik misselijk
Drie vrouwtjes bakken samen een dikke vette pannekoek.
Wat ruikt dat heerlijk!
Ineens springt de pannekoek de pan uit en verdwijnt rollerdebol het bos in.
Allerlei dieren willen de pannekoek graag tegenhouden, maar of dat lukt...?
pi_25233296
Gelukkig ben jij wel naar school geweest
pi_25233352
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:55 schreef Marietje_ het volgende:

Huilies? Lijkt me eerder kutmarokkanen. Door dit soort gasten krijg ik de behoefte een wapen mee te nemen als ik wegga en in zo'n situatie maar gewoon een paar van die gasten neer te steken. Het is wel zwak, maar ik word zo gek van al die gasten altijd, overal lopen ze te ouwehoeren en ruzie te schoppen.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_25233399
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:49 schreef Gekkenhuis_v het volgende:

[..]

Is je moeder zo erg dan?
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:04:32 #12
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_25233413
De enige oplossing is toestemming geven om in dit soort gevallen de aapjes een voor een door hun kop te knallen. Opruimen die rommel.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_25233426
Hopen dat dat uitschot zichzelf uitfiltert dmv "afrekeningen in het criminele milieu" oid...
wanneer nemen Nederlanders uit eergevoel eens en keer wraak..
pi_25233431
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:00 schreef hond_in_de_goot het volgende:

[..]

Huilies? Lijkt me eerder kutmarokkanen. Door dit soort gasten krijg ik de behoefte een wapen mee te nemen als ik wegga en in zo'n situatie maar gewoon een paar van die gasten neer te steken. Het is wel zwak, maar ik word zo gek van al die gasten altijd, overal lopen ze te ouwehoeren en ruzie te schoppen.
Maar natuurlijk...en het zijn gewoon Nederlanders hoor mensen zoals jij zorgen ervoor dat bepaalde groepen in ons land zich nooit serieus genomen voelen...dus schiet jezelf lekker neer
Wat ruikt dat heerlijk!
pi_25233442
ja lang leven het uitgaan op het stratums eind.
En ja ik ga er al een tijdje niet meer heen omdat ik ditzelfde ook al eens hebmeegmaakt....Je mag niet discrimineren zeggen ze....maar het zijn namelijk wel 9 van de 10 keer die zwaar gepigmenteerde persoontjes....
En dan ook nog roepen....Nederland is over een paar jaar van ons...
Ach joooh rot toch op....als je wilt vechten...ga dan onder een vechtsport en beuk elkaar daar in elkaar.....je gaat op stap voor de gezelligheid en niet om beetje het brammetje uit te hangen..
pi_25233463
quote:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Wat ruikt dat heerlijk!
ik vind jouw verhaal minstens net zo spannend..
pi_25233465
Naar

Ze maken het er naar!
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:09:27 #18
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_25233478
De Nederlandse bevolking verdient het dat Nederland een Islamstaat met shariawetgeving wordt als ik zie wat voor een achterlijken er hier rond lopen door de TS uit te maken voor huilie.
Man wat heb je dan een bord voor je kop
pi_25233488
Kreeg je nog wel je halfje wit mee?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:10:09 #20
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_25233491
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:34 schreef punkgirl het volgende:
Zaterdag ben ik op stap geweest met een stel vrienden in Eindhoven. Besloten we om naar de bakkerij te gaan.....
Als ik ga stappen ga ik niet naar een bakkerij. Ik heb nooit wat begrepen van brabanders en die andere nep-belgen maar dit slaat wel alles. Bij deze zijn jullie gepromoveerd tot ras-belgen
pi_25233493
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:06 schreef Marietje_ het volgende:

[..]

Maar natuurlijk...en het zijn gewoon Nederlanders hoor mensen zoals jij zorgen ervoor dat bepaalde groepen in ons land zich nooit serieus genomen voelen...dus schiet jezelf lekker neer
Misschien moeten ze eerst eens naar zichzelf kijken? Als je zomaar begint te vechten word je idd niet echt serieus genomen.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_25233497
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
De enige oplossing is toestemming geven om in dit soort gevallen de aapjes een voor een door hun kop te knallen. Opruimen die rommel.
Hoi racist
Wat ruikt dat heerlijk!
pi_25233503
quote:

Huilies zeker nog nooit een flinke vechtpartij meegemaakt waarbij je in de minderheid bent (qua personen )
pi_25233526
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:10 schreef Phraze het volgende:

[..]

Huilies zeker nog nooit een flinke vechtpartij meegemaakt waarbij je in de minderheid bent (qua personen )
Ik bak mijn brood zelf
Wat ruikt dat heerlijk!
pi_25233534
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:09 schreef LostFormat het volgende:
Kreeg je nog wel je halfje wit mee?
Nee, 10 bruine bolletjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')