Zaterdag ben ik op stap geweest met een stel vrienden in Eindhoven. Besloten we om naar de bakkerij te gaan. We staan daar, rechts achterin. Staan er een stel marokanen achter ons. Het was me niet eens echt opgevallen dat ze er stonden. Opeens wil er een marokaan naar buiten, en hij knalt met volle vaakt tegen een vriend van mij aan. Die zegt dr wat van (even rustig hë) en het volgende moment word ie geduuwd door die gozer.
Meteen toen dat gebeurde stormde alle marokanen in dat groepje op die vriend van mij af, en begonnen met zn allen aan m te trekken en te duuwen. Hij wist niet wat dr gebeurde, en kon niet echt terug vechten tegen 10 losgeslagen idioten..
Robert, een andere jongen die bij ons groepje hoort, is heel groot en breed, en sprong meteen voor ton. (de jongen in kwestie)
Vervolgens beginnen al die marokaantjes op hem in te hameren. Hij bleef gewoon staan, en duwde ze wat achteruit. Toen hij daar bezig was om die marokaantjes van ton af te houden, kwamen er een stel marokanen binnen, en die liepen meteen op ton af. Ze pakte m op, en smeten m op de grond, en begonnen vervolgens op m in te trappen. Nog steeds gen bewaking in zicht. Ik probeerde ton omhoog te tillen, maar hij kon mn hand niet pakken. En telkens alsie eindelijk stond, werd ie weer terug op de grond geschopt. Robert heeft toen ton opgepakt, en hem over gegeven aan 2 vrienden van ons, die hem vervolgens naar buiten gedragen hebben. Robert was nog steeds binnen, en aangezien die vrij heetgebakken is, en heel sterk, ging ik naar binnen om hem te halen. Toen ik robert vond, kreeg ik meteen een klap op mn gezicht van een van die ventjes, ik sloeg terug. Robert zag dat, en flipte door, en sloeg vervolgens dat ventje heel hard. Toen heeftie mij naar buiten gesleept. Die marokaan allemaal roepen ( Hou je hoer bij!!!)
Buiten kwam de security aangelopen. Had een van die marokaantjes verteld dat hij werd geslagen, en dat wij toen weg zijn gegaan.. compleet ander verhaal. Robert heeft zo rustig mogelijk staan praten met die security.. terwijl hij stond te praten, heeftie 3 sigrettenpeuren in zn gezicht gehad.. en niemand doet er iets aan.. De marokaantjes allemaal gillen (weet jij niet wie ik ben! ik maak jou dood, ik neuk jou moeder)
Ron heeft een dikke snee in zn gezicht zitten, en wat dingen gekneusd, en waarschijnluk een hersenschudding.
Godverdomme, en dan zeg ik nu; KUTmarokanen.. GEWOON KUT.
Ik weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar dit is al de zoveelste keer.. "er zijn er maar een paar die het verpesten"
Nou, dan verpesten die het godverdomme maar voor ze. Ik ben de laatste die discrimineerd.. maar al;s ik een hoer ben, en hij mijn moeder gaat neuken, is hij gewoon een vuile, achterlijke KUTmarokaan.. Godverdomme, dat moest dr uit.
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***