Grappenmaker. Dat Monaco maar net zo furieus mag spelen als tegen Depor vorig seizoen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel jammer dat je dus geen fan kan zijn van welke ajax speler dan ook
Gun ons ook eens een keer iets....quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Grappenmaker. Dat Monaco maar net zo furieus mag spelen als tegen Depor vorig seizoen.
De wedstrijden worden deze week nog herhaalf op Europsport.. dat was 2 weken geleden ook zo. Dus moet je even de programmering van eurosport checken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:47 schreef Shagster het volgende:
Inderdaad.. Ben eigenlijk altijd voor ajax geweest, maar nu PSV erbij zit gaat het ook een beetje om vaderlandsliefde.Het bier staat al koud, en ik gok op een 1-0 overwinning van PSV. Ze zijn in goede vorm, en hebben er zin in.
Worden deze wedstrijden overigens herhaald? Ik heb Barc-Chel gemist gister.
ik zet m'n geld op ooierquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:20 schreef Spideyman het volgende:
Door een goal van Park.
Dus het kan nog erger: Frans bloed én voor Ajax zijn? Pfffquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Bovendien voel ik me ook altijd een beetje Frans, aangezien ik ook wel wat Frans bloed heb in de verte.
mij maakt het niet zoveel uitquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:20 schreef Spideyman het volgende:
Door een goal van Park.
Thanks.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:27 schreef furanku het volgende:
[..]
De wedstrijden worden deze week nog herhaalf op Europsport.. dat was 2 weken geleden ook zo. Dus moet je even de programmering van eurosport checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |