tis geen italiaansquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:31 schreef HeatWave het volgende:
psv speelt netjes op zijn Italiaans. je kan het haten of niet, voorals nog levert het goeie resultaten op, net als bij de italianen zelf. Leuk om naar te kijken is anders, maar helaas wel realistisch.
Scoren en op slot gooienquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:35 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
tis geen italiaanshet is eerst goed verdedigen en dan gaan aanvallen (maar het spel is niet echt goed)
Ik ook... mijn hoofd is knal rood van de spanning.. hoe overleef ik die andere 45 min...quote:
Het is spannend he, maar ja zoals Pascal al zei, 3 doelpunten is veel. Dus we zitten al met 1 1/2 been bij de laatste 8quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef appelsientje het volgende:
Mijn hart..... wat doe je.....
Ja idd... maar toch, prijs de dag niet voordat het avond is... zegt mijn wijze moeder altijdquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is spannend he, maar ja zoals Pascal al zei, 3 doelpunten is veel. Dus we zitten al met 1 1/2 been bij de laatste 8![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:42 schreef Zapper het volgende:
Slechte regie, slechte scheids, goede tussenstand
Farfan dr uit voor Bruggink graag!
wijze woordenquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:42 schreef Zapper het volgende:
Slechte regie, slechte scheids, goede tussenstand
Farfan dr uit voor Beasley graag!
Heb jouw humor nog nooit begrepenquote:
Ja ok 1 1/2 is misschien wat voorbarig, maar het mag gewoon nu niet meer mis gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd... maar toch, prijs de dag niet voordat het avond is... zegt mijn wijze moeder altijd
Ik kan echt geen moment stil meer blijven, loopt steeds heen en weer.......
er komt zo iemand hier meekijken naar PSV, hoop dat ik hem geen blauwe plekken van de spanning bezorgquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:46 schreef Zwansen het volgende:
Pas als we de 2-0 scoren ben ik er gerust op...
Hoeft ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |