Dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:33 schreef schatje het volgende:
Je kan trouwens ook gewoon Vaseline gebruiken.
Het is een broodje aap verhaal dat je eraan verslaafd kan raken. Google maar eens op lip-balm addiction.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan echt verslaafd raken aan die troep he. Je lippen gaan dan ook direct kapot als je het niet meer gebruikt. M'n vriend liep ook dag en nacht met Blistex te smeren, maar hij is er mee gekapt!
Het was ook eigenlijk meer een budget tip. Dat had ik erbij moeten zetten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zou kunnen jamits ik niet de voorkeur zou geven aan Purol
![]()
Ja het was ook niet duidelijkquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Het was ook eigenlijk meer een budget tip. Dat had ik erbij moeten zetten.
Jaja, zo kan ie wel weer.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:25 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja het was ook niet duidelijk.
Heb ik nooit last van?quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Labello geeft een te dun laagje op je lippen, waardoor het er snel af is.
Daarbij heeft het ook altijd vieze smaakjes, luchtjes en kleurtjes en ik wil gewoon lekkere verzorgde zoenlipjes hebben, verder niets
Broodje aap of niet, een feit is dat mijn lippen dus wel flink stuk gaan als ik niet eens per dag labello erop smeer. En dat is toch echt niet psychisch hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Het is een broodje aap verhaal dat je eraan verslaafd kan raken. Google maar eens op lip-balm addiction.
Kan best, maar het is niet zo dat je lippen na veelvuldig gebruik van lippenbalsem zelf ophouden met talg produceren ofzo. Ik heb ook last van een droge bek als ik niet smeer, maar dat heb ik van mezelf.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Broodje aap of niet, een feit is dat mijn lippen dus wel flink stuk gaan als ik niet eens per dag labello erop smeer. En dat is toch echt niet psychisch hoor.
My kinda girlquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja Purol!
Ik vind het ook fijner dan Labello enzo. Het blijft langer zitten, geneest ook echt en is niet zo irritant als Labello met suffe geurtjes en smaakjes.
Hm, bij mij precies het zelfde: niet smeren was gelijk kloven et cetera. Maar op een geveven moment ben ik gekapt met smeren, en inderdaad: kloven. Maar na een week of zo: kloven gingen over. Je kunt er dus best vanaf komen. Nu heb ik alleen nog weleens als ik buiten werk in de winter dat mijn lippen kapot gaan. Dan smeer ik, maar het bijna-panische "waar is mijn blistex" is verleden tijd!quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Broodje aap of niet, een feit is dat mijn lippen dus wel flink stuk gaan als ik niet eens per dag labello erop smeer. En dat is toch echt niet psychisch hoor.
Anno 2005 is lipverzorging niet alleen meer voor vrouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:05 schreef mic_forever het volgende:
is die labello & liploss niet voor vrouwtjes enzo ??
Je lippen produceren sowieso geen talg, toch.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:46 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Kan best, maar het is niet zo dat je lippen na veelvuldig gebruik van lippenbalsem zelf ophouden met talg produceren ofzo. Ik heb ook last van een droge bek als ik niet smeer, maar dat heb ik van mezelf.
Haha, dat meen je niet!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:17 schreef XemmyX het volgende:
Zegt me echt helemaal niets
Nee, je hebt gelijk. Nouja, ik bedoelde iig dat je lippen niet vanzelf droger worden als je met lippenbalsem begint.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je lippen produceren sowieso geen talg, toch.
Junk!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:49 schreef MarliesN het volgende:
Jaaa ik heb het ook.. overal 1tje.. op mijn kamer, in mijn jas/tas.. Hahaha![]()
Nee idd , ik denk dat het eraan ligt dat je meer je lippen gaat bevochtigen met je tong, als je een keer ff geen lippenbalsem op hebt.hierdoor worden je lippen door je speeksel heel droog en kunnen gaan kloven.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:49 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Nouja, ik bedoelde iig dat je lippen niet vanzelf droger worden als je met lippenbalsem begint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |