de tri-flowquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Even een update over vandaag:
Om 07:00 gebeld had een goed nacht gehad goed geslapen en was mooi stabiel gebleven. Als ik om 10:30 zou bellen konden ze met zekerheid zeggen of ze naar de verpleeg afdeling mocht of niet. Het zag er naar uit dat ze het wel zou mogen.
Om 10:30 gebeld en ze mocht idd naar de verpleegafdeling. De drains waren er ook al uit.
Om 15:00 even mijn ouders gebeld die waren er op bezoek ook even Annemiek gesproken alles was goed en ze had praatjes genoeg.![]()
![]()
Om 18:30 Zelf op bezoek. Was blij me te zien en ze had alleen nog een externe pacemaker, een catether en nog een infus voor het vocht. Ze had vandaag oook al twee keer de fyso op bezoek gehad en moet ieder uur oefenen met dat ding (Met dat balletje) voor haar ademhaling.
Het kan zijn dat je een klisma krijgt voor de operatie, ja. Dat gaat overigens niet met een slang maar met een flesje met glibberspul dat ze in je achterste leegspuiten. Dat moet je dan zo lang mogelijk binnen zien te houden (lang genoeg is over het algemeen niet meer dan een kwartierquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:29 schreef Euc- het volgende:
Super !
Trouwens een beeeetje een offtopic vraag, maar aangezien ik zelf ook een redelijk zware/lange operatie moet ondergaan ergens in de toekomst een vraag: is het waar dat ze je darmen leegspuiten voor de operatie? Slang drin en spuiten, en jij maar naar de wc?![]()
Nee zit maar een balletje in is wel iets met flow.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
de tri-flow(drie balletjes in zo'n plastic apparaat.
Ben nu een beetje bek af van al dat reizen en werken. Morgen rij ik ook met vrienden mee ipv zelf.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:46 schreef sjak het volgende:
Hoe gaat het met jou Martijn?
Vandaag gevraagd het is een respirexquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
de tri-flow(drie balletjes in zo'n plastic apparaat.
Nee, nu toch weer niet ze heeft maandag nog een CT scan in Leidenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:28 schreef sjak het volgende:
Ze gaat echt snel zeg!!! Super!
Kan ze dit weekend dan al naar Tilburg?
Ja, gewoon standaard controllequote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:53 schreef dutch-mamma het volgende:
Waarvoor moet ze een scan hebben? Gewoon ter controle?
Ja, dan moeten haar damrne op gang komen. Ik wilde haar al op een menu van bruinbrood, rauwkost en bruine bonen zetten. Allemaal vezels om dat op gang te helpen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:53 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik hoop dat ze zich snel minder misselijk voelt,
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:53 schreef dutch-mamma het volgende:
En dat jullie snel meer zekerheid hebben over wanneer wel of niet naar huis (schijnt héél normaal te zijn, dat je pas zeker weet wanneer je naar huis mag, als je met je tas met kleren op de stoep staat)
Ja dat wel maar zal blij zijn als ze weer thuis is. Dan is er voor ons ook weer een hele stap gezet.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooi joh!
Echt fijn, steeds een stapje vooruit voor jullie tweëen
Zal ik doen als ik haar morgen spreekquote:Op zondag 24 juli 2005 20:43 schreef Wereldman het volgende:
Martijn doe je de groeten aan Miek?
Laten we het hopen. Het liefst morgen maar daar reken ik eigenlijk niet op.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
Nu hopen dat ze iig snel van de misselijkheid en buikpijn af is en dan samen thuis op naar een spoedig herstel!
Owww dat is lekker zeg. !quote:Op maandag 25 juli 2005 12:38 schreef Martijn_77 het volgende:
Net telefoon gehad vanuit het ziekenhuis.
Annemiek heeft de arts gesproken en alles is goed als er vanmiddag bij de CT scan niks vreemds gevonden wordt mag ik haar vanavond met het bezoekuur mee naar huis nemen.
Welkom terug !!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:02 schreef Annemiek78 het volgende:
YES, Ik ben weer thuis!!
Ik voel me hardstikke goed!
Morgen uitgebreider verslag ga nu echt slapen,
Want het vreet nog wel energie van me, nartuurlijk.
Maar ik voel me prima en alles is me reuze mee gevallen!
Jullie komen maar snel even langs om het te vieren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |