abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1781968
Wanneer zien we nou is bewijzen dat Bin Laden het is geweest.

Ik wil best geloven dat dat zo is, maar ik wil wel bewijzen zien!

zondag 30 september 2001 @ 20:11:37 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_1781985
Ik ook. Volgens een of andere Engelse krant had een Arabische zender gezegd dat in ieder geval één van de daders uit het Al-Qaeda netwerk kwam.

Maar dat vind ik toch echt iets te vaag.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1782049
Die bewijzen krijg je waarschijnlijk toch niet te zien, of alleen heel oppervlakkig. Ze zullen wel weer met zo'n slappe smoes aankomen dat het teveel van de CIA verraadt of zoiets. Echt bewijs en een rechtzaak zal er waarschijnlijk niet komen.
This is this. This ain't something else, this is this!
  zondag 30 september 2001 @ 20:23:40 #4
14339 Tiggle
ik heb altijd een alibi
pi_1782074
heb gelezen op teletekst dat Mohamed Atta, de leider van de groep terroristen die met vlucht AA11 die in het WTC crashte enige voor de aanslag een aanzienlijk geldbedrag op zijn rekening bijgeschreven had gekregen. Dat geld blijkt gestort te zijn geweest door een financiele medewerker van Bin Laden.

Kan de bron helaas niet specifieker noemen

Hoorde ook nog dat bijna de helft van de terroristen opgeleid was in de terroristenkampen van BL.

psies
pi_1782158
wat ik maar niet begrijp is ;dachten die gasten dat ze zo'n aanslag nog zouden overleven ivm het geld wat ze ervoor krijgen.
pi_1782466
quote:
Op zondag 30 september 2001 20:35 schreef berney het volgende:
wat ik maar niet begrijp is ;dachten die gasten dat ze zo'n aanslag nog zouden overleven ivm het geld wat ze ervoor krijgen.
En het woord van de dag is...nabestaanden...
  zondag 30 september 2001 @ 21:37:30 #7
14339 Tiggle
ik heb altijd een alibi
pi_1782772
Nou ja het kost natuurlijk ook nogal wat om zo'n aanslag te organiseren. Vliegtickets? Hotelovernachtingen? Valse papieren enz enz. Ik las dat de autoriteiten aan de hand van rekeningen al zo op 500.000 gulden kwamen. Dan komt een periodieke overboeking van je opdrachtgever natuurlijk wel van pas.

Ik bedoel zelfs een extremist kan niet van de wind leven.

psies
  zondag 30 september 2001 @ 22:06:13 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_1783154
Oja en ze hadden Arabische brieven gevonden waar alles duidelijk in uitgelegd stond.
Maar die zouden ze natuurlijk net zo goed vervalst kunnen hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 30 september 2001 @ 22:07:19 #9
14339 Tiggle
ik heb altijd een alibi
pi_1783164
Tja dan krijg je weer die oeroude discussie: ik geloof niets totdat ik het met eigen ogen gezien heb.
Dan kun je dus alles in twijfel trekken..

Is de mens trouwens wel ooit op de maan geweest???

psies
pi_1783718
Het zal allemaal wel.. dure papieren, geld, vlieglessen etc.

Maar toch heb ik nog geen HARD bewijs gezien dat het inderdaad Bin Laden is geweest.

Tot dan kan ik alleen maar geloven dat het Bin Laden is geweest maar het niet zeker weten.

pi_1783849
Ik hoorde ergens dat er van tenminste 4 daders zeker is dat ze in een Bin Laden trainingskamp zijn geweest. En die handgeschreven "handleiding" over wat ze de laatste dagen moesten wijst natuurlijk ook wel in die richting!
Maar ja, wat is de waarheid. Ik weet ondertussen ook niet meer wie ik moet vertrouwen. Die amerikanen zullen natuurlijk niet gauw zeggen dat ze fout zitten...
quote:
Op zondag 30 september 2001 20:35 schreef berney het volgende:
Zelf zouden ze naar het "paradijs" gaan. Eenmaal aangekomen bij Allah zouden ze dan worden overladen met schone maagden, wijn e.d. Het geld wat ze er aan overhielden za. idd wel naar de familie gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')