wie studeert er dan ookquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:29 schreef pvrens het volgende:
lortnoc komt net uit de beker en hoeft de voorrondes dus niet mee te maken.
Ik ben er nu eens een keer weer wat vroeger bij in een topic. Het is best lastig trouwens om alles bij te houden als je het eigenlijk best wel druk hebt met studie en dergelijke...
Hivesquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wie studeert er dan ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie gaat er nou kansloos zijnquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wie studeert er dan ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nog zo'n studentje zekerquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wie gaat er nou kansloos zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mjah maar daar staat tegenover dat je 14 spelers per week kunt trainen (tegenover 6 volledig en 4 half met positiespel en 6 bij scoren) in een sterke formatie (3-5-2) en dat passen trainen erg snel gaat, 5 weken, tegenover 7 weken voor positiespel en 6,5 week voor scoren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:15 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou het niet weten, ik denk dat het aan de winst ligt.... Dit omdat passen vaak een bijstat is. Bijv:
Vleugel heeft bijstat passen
Scoren heeft bijstat passen
Pos heeft bijstat passen
Je zal dus nooit net zoveel winst maken als bijv met scoren of positiespel ofzowom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar het is het proberen waard toch?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ssssssssttquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:47 schreef komrad het volgende:
ik wil bij deze alle ajax en feyenoord fans alvast succes wensen met het verwerken van de nederlagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop