quote:
Dit is voor iedereen hoorquote:Zo.. Ajb Hives
Weet ikquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
leuk om te lezen
[..]
Dit is voor iedereen hoor. Ik vraag het alleen af en toe iemand
.
neuh, JD zet hem op het web, dus als hij daar voor vrijdag niet staat weet je wie je aan kan sprekenquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:41 schreef Uddel het volgende:
[..]
Weet ik
Maar jij hebt het ook nodig om op www.fokhattrick.nl te zetten toch?
Hehe kquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh, JD zet hem op het web, dus als hij daar voor vrijdag niet staat weet je wie je aan kan spreken
Mmm...als je dat van te voren even had gezegdquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het team dat mij uit de beker stootte, moet tegen de ploeg waar Lortnoc van verloor...
Als we beide nou gewonnen hadden
hoe hoog speel je?quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:53 schreef Lortnoc het volgende:
Iemand een friendly voor volgende week? Of zijn jullie allemaal flag chasen?
dan had je nog niet tegen elkaar gemogen....... de loting is als volgt: De beste tegen de zwakste.... dan de 1 na beste tegen de 1 na zwakste...... Klote systeem wel trouwens!quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het team dat mij uit de beker stootte, moet tegen de ploeg waar Lortnoc van verloor...
Als we beide nou gewonnen hadden
je speelt met je basis de fokcup??quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
poehee, heb gewoon een heel topic gemist. gaat niet goed...
gister 0-4 gewonnen in fok!cup, aardig begin. en sterrenrecord van 39
Ja idd.. Ik speel gewoon met m'n B-Elftal in de Fok!Cup.. Die mensen moeten ook training krijgen..quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
je speelt met je basis de fokcup??![]()
of was dat sterrenrecord van afgelopen zondag?
Sorry Hives, was hem een beetje vergeten in te vullen eigenlijk, ik dacht steeds: dat doe ik morgen wel, dat doe ik morgen wel, totdat het dinsdag was en toen vergat ik hem..quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:02 schreef The_Hives het volgende:
ow, in de lijst van managers. Verander ik morgen even
Btw, ik zie net dat je niet met de toto mee hebt gedaan
[Hattrick] Het grote Hattrick-Fok!Cup Toto [deel 3]
Doe dat dan ook in dat geval... Ik las net dat ik je regelmatig geholpen heb... Straks krijg ik daar nog spijt van...quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:04 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wat zeggen.. magoed, laten we aardig zijn..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |