quote:
Dit is voor iedereen hoorquote:Zo.. Ajb Hivesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ikquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
leuk om te lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Dit is voor iedereen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik vraag het alleen af en toe iemandJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neuh, JD zet hem op het web, dus als hij daar voor vrijdag niet staat weet je wie je aan kan sprekenquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:41 schreef Uddel het volgende:
[..]
Weet ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar jij hebt het ook nodig om op www.fokhattrick.nl te zetten toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehe kquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh, JD zet hem op het web, dus als hij daar voor vrijdag niet staat weet je wie je aan kan sprekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mmm...als je dat van te voren even had gezegdquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het team dat mij uit de beker stootte, moet tegen de ploeg waar Lortnoc van verloor...
Als we beide nou gewonnen haddenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoe hoog speel je?quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:53 schreef Lortnoc het volgende:
Iemand een friendly voor volgende week? Of zijn jullie allemaal flag chasen?
dan had je nog niet tegen elkaar gemogen....... de loting is als volgt: De beste tegen de zwakste.... dan de 1 na beste tegen de 1 na zwakste...... Klote systeem wel trouwens!quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het team dat mij uit de beker stootte, moet tegen de ploeg waar Lortnoc van verloor...
Als we beide nou gewonnen haddenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je speelt met je basis de fokcup??quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
poehee, heb gewoon een heel topic gemist. gaat niet goed...
gister 0-4 gewonnen in fok!cup, aardig begin. en sterrenrecord van 39om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja idd.. Ik speel gewoon met m'n B-Elftal in de Fok!Cup.. Die mensen moeten ook training krijgen..quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
je speelt met je basis de fokcup??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of was dat sterrenrecord van afgelopen zondag?
Sorry Hives, was hem een beetje vergeten in te vullen eigenlijk, ik dacht steeds: dat doe ik morgen wel, dat doe ik morgen wel, totdat het dinsdag was en toen vergat ik hem..quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:02 schreef The_Hives het volgende:
ow, in de lijst van managersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Verander ik morgen evenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Btw, ik zie net dat je niet met de toto mee hebt gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[Hattrick] Het grote Hattrick-Fok!Cup Toto [deel 3]
Ik wil eigenlijk wat zeggen.. magoed, laten we aardig zijn..quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:58 schreef SuperWeber het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe dat dan ook in dat geval... Ik las net dat ik je regelmatig geholpen heb... Straks krijg ik daar nog spijt van...quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:04 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wat zeggen.. magoed, laten we aardig zijn..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop