abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2005 @ 23:55:09 #251
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25290337
Ja dat heb ik ook MVT, gewoon niet meer naar de namen op het forum kijken maar naar de schrijfstijl .
pi_25290845
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Reken er maar op dat je minstends level 20 moet zijn om ergens geaccepteerd te worden.
Tuurlijk niet, ik ben zelf met een paar Belgen een NL-talige Horde-guild aan het opzetten, en dat is meer voor de fun dan om het "mijn piemel is groter dan de jouwe" gehalte dmv enkel spelers met een zo hoog mogelijk level toe te laten.
Ligt er een beetje aan op welke server je zit denk ik. Wij zitten in elk geval op Terenas.
Comfortably numb
pi_25292485
Vandaag van uit Gadzetzan via Orgrimmar naar Undercity naar Tarren Mill, via Wetlands en dinges? naar Badlands gegaan voor 1 quest

Wel braaf gezwaaid naar de Low level Alliance members, wat niet viel te zeggen over hun high levels
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 28 februari 2005 @ 04:25:50 #254
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25293810
Tot dat er een WoW magelo is , hier mijn bagger : http://www.lov-wow.com/wow/parser/char.php?name=Magere&server=Azjol-Nerub
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 februari 2005 @ 07:47:56 #255
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25294405
ik ben nu mage lvl 22

ik kan weer beter eten maken zodat ik mijn eigen hp en mana sneller kan laten stijgen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 28 februari 2005 @ 07:59:58 #256
65516 gieling
Live from NYC
pi_25294440
quote:
Op zondag 27 februari 2005 03:24 schreef Gamedemon het volgende:
Zo ik stond net bij een race baan, en niet zomaar eentje , nee blizzard heeft star wars episode 1 gezien Podracers
[[url=http://img187.exs.cx/img187/2721/lolwowpodracer8sl.jpg]afbeelding][/URL]
pi_25294473
Na de server-restart op zaterdag hadden er een aantal mensen een raid geplanned. De Horde deed dat. En nee, dat was niet leuk.

2 Guilds, gok ik, hadden onafhankelijk van elkaar een raid geplanned. De eerste raid, bestaande uit een slordige 9, 10 personen met lvls tussen de 24 en de 35, werd snel afgemaakt.

Dit was ongeveer de groep die de eerste raid afslachtte.

Toen kwam er een tweede raid, met een heleboel doodshoofden voor mij. Hoorde via LocalDefense dat er lvl 40's en ook een lvl 52 tussen zat. Niet leuk dus.

Maar goed, zoals het een goed strateeg betaamt, riepen er een paar in de LocalDefense dat we terug moesten naar Menethil Harbor. Dus dat deden we dan ook maar. Ik ging in de tussentijd wel 3 keer dood, daar niet van.

Toen was het even heel erg hectisch. Lag was enorm, en ik ben een stuk of 2 keer doodgegaan. AoE spreuken waren volop aanwezig, tot maximaal effect. Wij, de alliance, zaten vast in Menethil, de Guards waren dood, en het enige dat hielp was knokken.

Ze zijn menethil wel binnengekomen, maar werden daarna teruggeslagen, door een massieve groep mensen.

Dat was het ene gedeelte, het andere gedeelte lag dood op de grond of zat in menethil toen, geloof ik.

Uiteraard konden retaliaties niet uitblijven, maar eerst was het jagen geblazen op de Horde. Bij de Old Fleet kwamen we ze tegen, en werden ze weggevaagd, 1-voor-1 dankzij een aantal leuke spreuken.

Daarna werd er nog een raid opgezet, maar daar deed ik niet aan mee.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25294520
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:49 schreef Bensel het volgende:
Net een leuk stukje: loop in goldshire, komen we 3 lvl 40 mensen tegen met mounts.. en maar duelen natuurlijk (ik als lvl 8 warlock deed het zo slecht nog niet.. jammergenoeg kan ik zulke hoge lvls geen fear gevenn.. had het wel leuk gevonden, een lvl 40 die bang voor mij rondrent )

Wat me wel opvalt is dat warlocks zwak zijn tegen rogues maar sterk tegen mages, palladins en waariors (palladins en warriors wat minder)
Waren die van guild: No Life
Want we waren in Lakeshire, met zn 5 ( allemaal 40+ ) en daarna naar Goldshire gegaan alleen ik en een andere die werden steeds uit de server geschopt
Voorderest, zown 70 lijken veroorzaakt in Lakeshire misschien nog wel meer, wie was er op dat moment in lakeshire?
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25294526
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:22 schreef WoWFanboy het volgende:

[..]

Want we waren in Lakeshire, met zn 5 ( allemaal 40+ ) en daarna naar Goldshire gegaan alleen ik en een andere die werden steeds uit de server geschopt
Voorderest, zown 70 lijken veroorzaakt in Lakeshire misschien nog wel meer, wie was er op dat moment in lakeshire?
Was jij diegene die gisteren mijn World Def zo liet trippen?
Some say in ice
pi_25294542
Zo zie ik er nu uit:

http://img226.exs.cx/my.php?loc=img226&image=omentuva18kx.jpg

http://img226.exs.cx/my.php?loc=img226&image=omentuva21ky.jpg

-edit- Even gefixed, hoop ik.

[ Bericht 20% gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 28-02-2005 08:52:52 ]
Some say in ice
  maandag 28 februari 2005 @ 08:43:02 #261
65516 gieling
Live from NYC
pi_25294592
vergroten lukt niet
pi_25294627
quote:

[..]

Nee, ze waren van MysticUs. Waren gewoon bevriende spelers zeg maar.. best gezellig
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_25294674
Gieling, klik.
Some say in ice
  maandag 28 februari 2005 @ 08:55:02 #264
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25294685
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:47 schreef Bensel het volgende:

[..]

Nee, ze waren van MysticUs. Waren gewoon bevriende spelers zeg maar.. best gezellig
Zo'n guild heb ik ook, is heel gezellig ja
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 28 februari 2005 @ 08:58:13 #265
65516 gieling
Live from NYC
pi_25294718
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gieling, klik.
check

pi_25294723
En voor iedereen die er op klikt, ik heb inderdaad geen gevoel voor mode.
Some say in ice
pi_25294783
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:55 schreef Rahl het volgende:

[..]

Zo'n guild heb ik ook, is heel gezellig ja
Ik zit nu een een nOOb guild, met 100 personen, The highland warriors.. ik denk dat ik eerst een beetje ga lvlen, en dan ga ik waarschijnlijk toch overstappen op een andere guild (iets kleinschaliger..)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 28 februari 2005 @ 10:42:42 #268
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25295781
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:24 schreef Ancient het volgende:
Gister met wat anderen van het Fok! guild onze weg naar shadowfang keep gewerkt, waar we erachter kwmaen dat de instance server eruit lag . Net ff een mooie tabard gekocht
Ancient = Caela?

Was wel een leuke reis. Vertrokken uit Thelsamar naar Menethil Harbor per Gryphon, vervolgens zwemmend naar Southshore (nare beestjes zitten daar trouwens in het water ). Vanuit Southshore via de weg naar Pyrewood Village/Shadowfang Keep.
Alleen jammer dat we midden in de Horde raid op Southshore terecht kwamen; zijn zeker 5 keer afgemaakt door Horde characters die 20 levels hoger waren. Laat dat honor system maar komen.
Gelukkig konden we net buiten Shadowfang Keep wraak nemen: we stonden voor de (gesloten) poort naar de Keep toen er een lvl 25 Orc Warrior(?) achter ons verscheen. Hij zag ons staan, en na snel onze levels gecheckt te hebben, ging hij langzaam achteruit, draaide zich om en sprintte er vandoor. Wij met z'n allen er achteraan blijkt hij nog een lvl 25 UD Priest bij zich te hebben. Later kwamen er nog een lvl 18 Troll Rogue bij, maar die verdween al snel weer. Uiteindelijk hebben we de Orc en de Priest in de pan gehakt .

We willen trouwens vanavond de Dead Mines weer in, zo rond 20.30-21.00u. Gisteren wilden ik (Daenal), Thiona, Caela en Mvt mee. Waarschijnlijk wil Burakin ook nog wel mee, dus er is nog plek voor een volgens mij.
  maandag 28 februari 2005 @ 10:43:33 #269
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25295791
quote:

[..]

Waren jullie dat die onze town hall gekaapt hadden .
  maandag 28 februari 2005 @ 11:02:21 #270
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25296007
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Na de server-restart op zaterdag hadden er een aantal mensen een raid geplanned. De Horde deed dat. En nee, dat was niet leuk.

2 Guilds, gok ik, hadden onafhankelijk van elkaar een raid geplanned. De eerste raid, bestaande uit een slordige 9, 10 personen met lvls tussen de 24 en de 35, werd snel afgemaakt.

[[url=http://img74.exs.cx/img74/9291/horde19kj.th.jpg]afbeelding][/URL]

Dit was ongeveer de groep die de eerste raid afslachtte.

Toen kwam er een tweede raid, met een heleboel doodshoofden voor mij. Hoorde via LocalDefense dat er lvl 40's en ook een lvl 52 tussen zat. Niet leuk dus.

Maar goed, zoals het een goed strateeg betaamt, riepen er een paar in de LocalDefense dat we terug moesten naar Menethil Harbor. Dus dat deden we dan ook maar. Ik ging in de tussentijd wel 3 keer dood, daar niet van.

Toen was het even heel erg hectisch. Lag was enorm, en ik ben een stuk of 2 keer doodgegaan. AoE spreuken waren volop aanwezig, tot maximaal effect. Wij, de alliance, zaten vast in Menethil, de Guards waren dood, en het enige dat hielp was knokken.

Ze zijn menethil wel binnengekomen, maar werden daarna teruggeslagen, door een massieve groep mensen.

[[url=http://img200.exs.cx/img200/6168/horde21uq.th.jpg]afbeelding][/URL]

Dat was het ene gedeelte, het andere gedeelte lag dood op de grond of zat in menethil toen, geloof ik.

Uiteraard konden retaliaties niet uitblijven, maar eerst was het jagen geblazen op de Horde. Bij de Old Fleet kwamen we ze tegen, en werden ze weggevaagd, 1-voor-1 dankzij een aantal leuke spreuken.

[[url=http://img200.exs.cx/img200/6538/horde37re.th.jpg]afbeelding][/URL]

Daarna werd er nog een raid opgezet, maar daar deed ik niet aan mee.
Die raid was ik ook bij.
Echt vet toen we ze allemaal uit wetlands hadden gejaagd.
Toen staken we vuurwerk af en ging iedereen dansen voor de menethil harbor
Daarna gingen we een raid houden waar je niet bij was.
Horde dik geownt alleen toen ging de server plat en toen we weer up waren werden we wel geownt

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 28 februari 2005 @ 11:12:37 #271
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25296656
quote:
quote:
Oh sh1t yeah....I forgot about the wife and kids.......
pi_25297567
ben nu echt totally addicted.... lvl 23 wrrior op een PvE server, ik heb het gevoel dat ik al mijn vrije tijd er in stop en toch zie je mensen met lvl 40+ characters rondlopen, laatstaan die ene dude die een lvl 60 had in 8 dagen tijd!

vroeg me af hoe je kon zien hoeveel uur je erin hebt gestoken....
  maandag 28 februari 2005 @ 12:58:36 #274
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_25297664
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:33 schreef mvt het volgende:
Ik vergeet trouwens de helft van de tijd wie wie is ingame.
Ik ook

Ik ben Skooma voor degenen die het niet weten
pi_25297693
quote:
Op maandag 28 februari 2005 08:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Was jij diegene die gisteren mijn World Def zo liet trippen?
Heette diegene Geddoe?
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')