abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2005 @ 21:08:32 #26
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_25865581
cpg-nuke. Daarmee kun je coppermine galleries maken en ook je users nieuwsposter kunt maken. Kun je categorien indelen in verhalen, logs en colums oid, tadaaa !! Er zijn leuke templates waar je zelf op verder kunt borduren, dus zeker het proberen waard denk ik zo. De modules die je niet gebruikt deactiveer je gewoon. Er zit een systeem in waardoor je kunt kiezen om elke submit te wijzigen / herzien om het daarna definitief te posten...

CPG

Btw, het is gratis...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_25874895
Je hebt tegenwoordig ook Limbo. Dat is een afgeslankte versie van Mambo, die speciaal is bedoeld voor lichte websites. Het grote voordeel ten opzichte van Mambo is dat Limbo geen MySQL database nodig heeft, maar de inhoud gewoon in tekstbestandjes opslaat. Dit is erg handig voor mensen die geen host-account met database-ondersteuning hebben.

Limbo

[ Bericht 1% gewijzigd door LeisureSuitLarry op 31-03-2005 13:11:55 ]
pi_25881796
eigenlijk is de "betekenis" van CMS veels te zwaar voor wat ik zoek..... wat ik zoek kan iedereen die PHP kent maken, ik hoef geen compleet weblog systeem

Ik wil in kunnen loggen, en dan 2 groepen hebben: beheerders, schrijvers. Schrijvers kunnen teksten aanpassen op het forum (en alleen de teksten) en beheerders kunnen schrijvers aanmaken, en teksten schrijven.

enige wat er moet gebeuren is dat die teksten dan ook nog es verschijnen op de plek waar ze nu ook staan, alleen dan zonder dat er met HTML gewerkt wordt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')