Had ik al gezegd dat ik dit totaal geen leuke reactie vind?quote:Op maandag 21 februari 2005 22:48 schreef Viking84 het volgende:
Het was doodsaai... gelukkig had ik dat op tijd doorkom ik in Show in ieder geval geen irritante van GTST en ONM gepikte TT's meer tegen
onverbetelijk ben jequote:Op maandag 21 februari 2005 22:48 schreef Viking84 het volgende:
Het was doodsaai... gelukkig had ik dat op tijd doorkom ik in Show in ieder geval geen irritante van GTST en ONM gepikte TT's meer tegen
had ik al gezegd dat mijn reactie ook niet als 'leuk' bedoeld was?quote:Op maandag 21 februari 2005 22:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik dit totaal geen leuke reactie vind?
Bij deze..![]()
Ja dat wel, maar er zaten enkele uitschieters als verhaallijnen tussen zoals Azie en het spel van Winstonquote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:51 schreef RedGuy het volgende:
Het was sowieso al onzin, personages gejat van andere soaps en de verhaallijnen ook. Maar goed, toen ik 13 was vond ik het ook wel leuk.
Dat slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat mijn reactie ook niet als 'leuk' bedoeld was?
jongen, de wereld is hard, je hebt goede en slechte mensen....
Ja nou en, als andere er lol in hebben wat boeit jou dat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:32 schreef mark_03 het volgende:
Ik (Lars Zomers) was de eerste die zichzelf van kant maakt en weer terug kwam en nog s zichzelf van kant maakte.... dat zie ik ze in GTST niet doen. SOP was gewoon bagger, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |