waarom kom ie nie meer op TF?quote:
Fok is noe wa rapquote:
joa dat ist..quote:
Goa ie mie noe bannenquote:
neu ik niequote:
Ja precies de wedstrijd op zich viel tegen ook jammer dat Majstro ziek was.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:46 schreef Moody het volgende:
Hm ik ben er geweest, maar het was niet veel soeps.
Wel erg druk (12.500 man) en dat voor een oefenwedstrijd tegen een jeugdteam....
Jammer dat Twente niet gewoon met zijn 1e elftal speelde. Alleen Boschker, Schuurman en Bouchiba speelden de hele wedstrijd. De rest was uit Jong Twente.
ie kon better goan bier tankenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies de wedstrijd op zich viel tegen ook jammer dat Majstro ziek was.
Verder vond ik Nederland onder de 20 verrasend sterk zeg viel me niks niet tegen vooral die jonge van Arsenal deed het goed
Dat hebt wij ook wa doan P home wa in westquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:56 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ie kon better goan bier tanken
oh kiek anquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat hebt wij ook wa doan P home wa in west
dan zijn er een aantal ontspoord ofzo, want er zijn er maar 17 aangekomen.quote:
waar in arnhemquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:29 schreef mat_herben het volgende:
[..]
dan zijn er een aantal ontspoord ofzo, want er zijn er maar 17 aangekomen.
Vooral die kans El Ahmadi had er in gemoeten gewoonquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:39 schreef Moody het volgende:
Hm, eerste half uur was Vitesse beter, daarna was Twente beter.
1-2 was een betere uitslag geweest, zeker na al die kansen in het laatste kwartier....
joa watne gekk'nquote:Op zondag 3 april 2005 13:59 schreef Dos37 het volgende:
Waarom moet Heerenveen nou weer winnen van Ajax![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |