abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2005 @ 18:18:04 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25182257
vs

Donderdag 24 februari is de return, waarin Feijenoord erin moet slagen om te winnen van Sporting. Iets wat volgens mij wel mogelijk is wanneer Feijenoord strijdvaardig op het veld verschijnt. Eerst maar even een kaartje kopen morgen en dan hopen dat ze donderdag doorgaan. Heb wel zin om naar Middlesborough of Wenen te gaan. :')

Wat denken jullie ervan?
A.M.A.B
pi_25182408
Hopelijk wordt et weer eens een mooie cupavond
pi_25193609
Ik zie Sporting wel minstens 1 x scoren, al missen die Custódio nu. Desondanks een zeer zware dobber voor Feyenoord.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25206777
MARK VAN DEN BOOGAART INZETBAAR TEGEN SPORTING LISSABON

Mark van den Boogaart is donderdag inzetbaar in het UEFA Cup-duel met Sporting Lissabon. Feyenoord voegde de 19-jarige verdediger van Jong Feyenoord toe aan de UEFA-selectielijst. Door de afwezigheid van Christian Gyan, Patrick Mtiliga, Pascal Bosschaart (blessures) en Alexander Östlund (speelde al UEFA Cup met zijn vorige club Hammarby IF) kwam Feyenoord krap te zitten in het aantal verdedigers.

Van den Boogaart maakt dit seizoen een goede ontwikkeling door bij Jong Feyenoord, waar trainer Mario Been hem afwisselend als centrumverdediger en middenvelder posteert.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 23:54:05 #5
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25206802
2-0
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:32:06 #6
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_25207474
Ik zit donderdag op z en ik denk een 1-0. En anders hoop ik op een spectaculaire avondje voetbal, met veel goals over en weer, zolang we maar doorgaan naar de volgende ronde.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_25208129
Heb de eerste wedstrijd niet gezien, dus geen idee wat de kansen zijn. Wenen ligt nog zo'n 200 km van Graz...
pi_25208423
ik zit op x
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_25214205
Hugo zal in de basis staan bij Sporting centraal achterin, dat is de minste van de vier opties die ze hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_25214716
Ik denk dat Feyenoord wel 2x scoort, maar ik vindt die aanvallers van Sporting nogal lastig te verdedigen, aanvallend zijn ze sterk dus ik heb niet de verwachting dat Feyenoord de 0 kan houden om eerlijk te zijn.

Mijn verwachting is dus: 2-0 voor Feyenoord, en in de laatste 10 minuten ofzo de 2-1 waardoor er een verlenging komt, in verlenging scoort Kuyt de winnende goal.

(wens is de vader van de gedachte al heb ik liever een 3-0 overwinning).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:03:38 #11
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25216136
Gewoon doodschoppen, dan komt er wel een einde aan die aanvallers.

Mooi stukje trouwens op LN
quote:
Ingezonden: Remember the war!

MENING
Tsja, ik was erg tevreden dit weekeinde al vond ik het tegen Sporting af en toe weer een beetje zeer onprofi van deze of gene. Tussen de bedrijven door werd ik gebeld om bijna iedereen op het Iberisch schiereiland de vliegende paarse godk****r te wensen maar wat bijvoorbeeld die Castelen (zucht) en ook Kalou (diepe zucht) lieten zien aan scherpte was om te janken. Onze verdedigers waaronder de heer Basto en zeker de onrustige Stuiverloon lieten zich weer lekker provoceren, wat te denken van Saidi die a la Wim Kieft vanaf een meter (ook al was het tien keer buitenspel!) de bal op de lat knalt als een blinde kameel. Ook Hofs was veel te aardig en te flegmatiek. Nee, boys...

Als je die kleine lijer met nummer 9 nu eens na de tweede schwalbe een keek op zijn kloten geeft of eens wat vaker bij de scheidsrechter zeurt om een gele kaart. Dat vind ik normaal jodiaans maar op EC niveau en zeker tegen die kurkneukers is alles toegestaan... want laten we wel wezen, zij doen het ook en het werkt vaak ook nog.

Tot zover de (bijna) gratis les na deze 2-1 nederlaag.

REMEMBER THE WAR!
Vergeet voorafgaand aan deze zeer belangrijke match alsjeblieft niet het leed dat ons in de vorige eeuw door die stinkportugezen is aangedaan. Remember het geile Benfica dat alle vrolijke en olijke Hollanders met een kater en 3-1 (Eusebio) weer de stoomboot instuurde na een potje intimidendo. Als dat nu zou gebeuren denk ik dat Cor Steijn met orgel en al door vier hoolies over boord wordt geflikkerd om te pletter te slaan op de kade maar dat terzijde.

Zijn we godnakend Sporting in 1985 alweer vergeten?, Feyenoord maakt 3-1 in blessuretijd (goed voor een verlenging), wij allemaal uitzinnig juichen en schreeuwend om Portugees bloed in de verlenging maar de scheidsrechter Dotchev (Hoer!) keurt de bal op appél van alle elf bastaardprodukten af vanwege hands (al weet tot vandaag de dag niemand dat zeker) terwijl Mario Been finaal werd platgetrapt in het doelgebied, er liep tijdens die scene zelfs nog een Portugese verzorger in het veld die op het moment suprème voor de grens ging staan (echt waar!) en ja hoor...... we vlogen er weer uit.

Remember FC Porto op de drempel van de eerste Feyenoord- Champions League deelname toen (na een 1-0 in blessuretijd verloren uitmatch) die mega-maricon van een Couto, Mike Obiku een minuut voor tijd bij een stand van 0-0 drie meter voor de goal omver trok en Kim Nielsen (moge hij eeuwig branden in de hel) lachend de andere kant op keek. J. de Wolf werd bijna blind geslagen en de arme Fred Blankemeijer ontving een roggel op het voorhoofd in de spelerstunnel.

Tot slot..... Remember die kleine k****rportugees Rui Barros die namens Monaco de onmogelijke en dodelijke tweede treffer maakte voor AS Monaco in de Kuip.

RECEPT
Dus het recept in de Kuip: veel gillen, rollen, doen alsof je wordt geslagen en geschopt, leer echt huilen (bekijk de band live ADO-Feyenoord en de tranen trekken spontaan je porum uit), trek je eigen shirt stuk als bewijs, krap je hoofd open en laat het gutsen. Kijk goed om je heen naar grens, scheidsrechter en vierde officieel en roggel eens zo'n eikel in zijn muil en wacht op de klap of de schop die zeker volgt, leer woorden en titels als hoerenzoon, zusterneuker, moederbeffer, je oma heeft een stinkende druipkut, je pa is een kinderpooier, krijg de open TBC aan je aars en vieze hiv-patient in het Portugees uit je hoofd, trek aan shirtjes, klapje op de slappe en waterkoude kloten (met vlakke hand!) bij een corner en binnen de zestien veel vallen, vallen en vallen (Lazovic!).

Wat ook helpt is eens de voertaal van de scheidsrechter eigen maken en de man af en toe beleefd complimentjes geven of op verontwaardigde toon vragen om een sanctie voor die brutale beesten, verklap de scheidsrechter dat ze rare dingen tegen hem zeggen in dat verbasterde regenwoudtaaltje van ze. Deel drie aanstekers met een opdruk van Lissabon uit en als je voor het groen-witte supportersvak staat speel je dat je er een voor je kanis krijgt, het liefst nog gooide je je in de baan van het projectiel om de arme scheidsrechter te beschermen. De goede man zal je belonen en die wegwerpbic kost de klotenklappers 20.000 ¤ per stuk. Niet slecht voor een niet navulbaar stuk plastic met een vuursteentje.

Als de Kuip dan ook goed gaat gillen en brullen bij elke vermeende schwalbe legt zo'n druiloor de bal zeker tweemaal op de stip en krijg je ook nog eens een handvol freekicks op de rand zestien. Tel daar een aantal geel, rood en geel-rode prenten op voor je opponent (die keeper is een onzekere lul de behanger) en klaar is Feyenoord. Na het laatste fluitsignaal geef je iedereen vervolgens netjes een handje, je ruilt shirtjes met de acht resterende veldspelers en verheug je op het flesje fris dat trainer Ruud voor je in de kantine haalt.

EPILOOG
Laat ze achteraf maar meesmuilen in de 020-pers en op mokum-tv, maar ik voorspel het serieus een 4-1 zege als Feyenoord het gewoon op een professionele wijze aanpakt. Liever dat dan met sportief en zogenaamd eervol spel met 2-2 de stortbak van de UEFA Cup in. Winnen dus godgodgloeiende godverdomme.

Sorry voor de grove taal.

Cruz
A.M.A.B
pi_25217012
quote:
Sorry voor de grove taal.
Dit komt wel heel gemeend over

Maar goed, de verdediging lijkt beter op elkaar ingesteld te raken, en als de heren voorin hun viziertje even scherp stellen moet het te doen zijn, een walk-over lijkt me voor geen van beide clubs mogelijk.
pi_25217612
Ik heb gewoon echt spanning voor deze pot, is alweer een tijd geleden.
Op één of andere manier wekken die Portugezen dat gewoon in me op, net moffen.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:41:19 #14
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25218237
Hopelijk weer eens een keer een echt Europacup avondje, zowel op het veld als op de tribunes!

Tegen Schalke maakte de supporters er ook een feestje van!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:19:21 #15
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25231732
ik ben erbij !!

weet alleen nog niet welk vak
quote:
Sporting mist donderdag Beto en Polga

Anderson Polga en Beto moeten donderdag tegen Feyenoord verstek laten gaan. De twee verdedigers van Sporting Lissabon kampen met een spierblessure.
Voor Anderson Polga ging het zaterdag mis tegen União Leiria. Acht minuten voor rust moest de centrale verdediger zich laten vervangen. Beto staat al langer aan de kant. Bij de heenwedstrijd tegen Feyenoord kwam hij niet in actie.

Beide spelers ondergingen maandag een scan die de ernst van de blessure moest uitwijzen. De uitslag maakte duidelijk dat ze in return van het UEFA Cup-duel in De Kuip niet aan spelen toekomen. Ook Custodio is niet beschikbaar. De middenvelder is geschorst na zijn dubbele gele kaart in de eerste ontmoeting met Feyenoord.
quote:
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Lodewijks; Zuiverloon, Saidi, Gibbs, Basto; Castelen, Paauwe, Hofs, Goor; Kuyt en Lazovic.

Sporting: Ricardo; Enakarhire, Rui Jorge, Douala, Rogerio, Paito; Rochemback, Hugo Viana, Carlos Martins; Liedson en Sá Pinto.
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:37:42 #16
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25232019
Normaal gesproken zouden de spitsen van Feyenoord deze klus moeten klaren, echter loopt er bij Sporting in de persoon van Rochemback een alleskunner rond die nog wel een voor vervelende momenten kan zorgen.

Ik zeg 2-1, daarna is het een loterij.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:02:05 #17
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25232411
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:37 schreef Spideyman het volgende:
Normaal gesproken zouden de spitsen van Feyenoord deze klus moeten klaren, echter loopt er bij Sporting in de persoon van Rochemback een alleskunner rond die nog wel een voor vervelende momenten kan zorgen.

Ik zeg 2-1, daarna is het een loterij.
Ik hoop echt op een overwinning, al lijkt me een 3-2 overwinning wel een hele zure !
256 goals !
pi_25232870
Het begint al een beetje te kriebelen! Klote dat Leonardo (en Pardo) niet bij de selectie zitten. Vanavond 35-40000 man oid?
pi_25232872
Eerlijk gezegd ben ik voor Sporting
[14.gif]
pi_25233924
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:33 schreef Chen het volgende:
eerlijk gezegd kan dat niemand hier iets boeien

Ik gok op 2-0. En hoop dat die teringkankerspitsen van sporting goed de knieen kapot geschopt worden, of met gele kaarten het veld af moeten wegens schwalbes. Stinkzwijnen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:43:03 #21
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25233971
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:33 schreef Chen het volgende:
.

Ik heb er wel vertrouwen in, alleen zwaar kut dat ik dus de griep te pakken heb.

Dan moet een uitwedstrijd naar Boro het maar goed maken. .
The Most Incredible, Baby
pi_25234361
quote:
Sporting: Ricardo; Enakarhire, Rui Jorge, Douala, Rogerio, Paito; Rochemback, Hugo Viana, Carlos Martins; Liedson en Sá Pinto
Waar komt dat uit Bjoro?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:21:49 #23
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25234459
Van www.feyenoord.nl geloof ik....heb jij een andere opstelling ?
256 goals !
pi_25234670
Nou ja, Douala is toch echt een spits, dus wat die eventueel als 5e verdediger zou moeten? Bovendien was die volgens mij zwaar geblesseerd geraakt in januari.
www.thuisuiteten.nl
pi_25234855
Douala is wel mee, weer net hersteld. Deze mannen zijn mee met de Leeuwen:
quote:
Guarda-redes: Ricardo Pereira e Nélson.

Defesas: Enakarhire, Hugo, Paíto, Miguel Garcia, Mário Sérgio, Rogério, Rui Jorge e Miguel Veloso.

Médios: Carlos Martins, Hugo Viana, Pedro Barbosa, Rochemback, Rodrigo Tello e João Moutinho.

Avançados: Douala, Niculae, Sá Pinto e Liedson
Dan is het logisch dat ze starten met Ricardo Pereira; Rogério, Enakarhire, Hugo (Paíto), Rui Jorge; Carlos Martins, Rochemback, Hugo Viana, Pedro Barbosa; Sá Pinto, Liedson
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')