Ik zou de tweede pakken, boompje staat daar lekker eenzaam/rustig!quote:Op zondag 27 februari 2005 14:08 schreef pea4fun het volgende:
Jullie maken het lekker makkelijkZal ik het nog eens moeilijker maken? ik zit tenslotte ook nog steeds te twijfelen...
Deze dan?
[afbeelding]
of deze?
[afbeelding]
offuh...
[afbeelding]
die dan?
[afbeelding]
Zucht....ik heb nog tot 10 uur he?
zo goed had ik nog niet eens gekeken... had zelf nog niet gezien dat die tweede scheef wasquote:Op zondag 27 februari 2005 15:30 schreef LiMbO83 het volgende:
E.T., ik zou voor de eerste, minder overbelichte foto gaan. Daar zit meer beeldinformatie in waarop je duidelijker de overkant kan zien en de horizon staat recht. In de 2e lijkt de horizon rechts lager te zijn dan links, ook de bomen staan er schever.
* pea4fun checkt gauw haar bestandsnaamquote:Op zondag 27 februari 2005 17:55 schreef Rewimo het volgende:
Nog even een dringend verzoek aan de inzenders: geef je foto alsjeblieft je nicknaam als bestandsnaam! Ik word gek van de hoeveelheid bestanden met de naam "rust"
Dank je voor het compliment voor deze foto. Maar aangezien veel mensen een andere smaak hebben als jij gezien de uitslag van vorige maand denk ik niet dat dit een winnaar wordt danquote:Op zondag 27 februari 2005 18:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik kom ff pea4fun becomplimenteren voor haar inzending. Ik vind lang niet al je inzendingen goed (vorige maand waardeloos zelfs) maar deze is erg mooi, en een potentiele winaar denk ik zelfs.Met afstand ook de beste foto uit de serie hierboven trouwens.
uh-oh....quote:Op zondag 27 februari 2005 17:55 schreef Rewimo het volgende:
Nog even een dringend verzoek aan de inzenders: geef je foto alsjeblieft je nicknaam als bestandsnaam! Ik word gek van de hoeveelheid bestanden met de naam "rust"
Bij die van vorige maand is het dus meer een kwestie van smaak, daar kan ik weinig aan veranderen. Uitvoering kan altijd verbeterd worden....quote:Op zondag 27 februari 2005 19:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik geloof dat die van vorige maand technisch wel oke was, maar ik vond het hele idee en het onderwerp gewoon niet echt goed.
Bij deze echter is staat het boompje met z'n schaduw er heel mooi op; precies op de juiste plek ook. En de enorme afstand is ook mooi om te zien. Misschien dat je de lucht nog iets donkerder zou kunnen maken, deze is overbelicht.
Zeker je naam niet aan je foto gehangenquote:Op zondag 27 februari 2005 19:54 schreef Subhuman het volgende:
Rewimo, mijn nickname is zonder hoofdletter H.
Toevallig deze keer wel!quote:Op zondag 27 februari 2005 20:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zeker je naam niet aan je foto gehangen
![]()
Vandaar dat ik het nu maar eens fout deedquote:Op zondag 27 februari 2005 20:04 schreef Subhuman het volgende:
Toevallig deze keer wel!
Alles wat mis kan gaan bij het insturen van een foto is bij mij al eens misgegaan geloof ik, maar deze keer heb ik alles goed gedaan!
Terug die deegroller dan, dan mag Rewimo krom gaan staanquote:Op zondag 27 februari 2005 20:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Toevallig deze keer wel!
Alles wat mis kan gaan bij het insturen van een foto is bij mij al eens misgegaan geloof ik, maar deze keer heb ik alles goed gedaan!
Hoeft al niet meer...het is al verbeterdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |