Ja, op de een of andere manier vond ik de roze bloem in combinatie met de kleine steentjes heel ontspannen overkomenquote:Op maandag 21 februari 2005 22:04 schreef Ouwesok het volgende:
@Impry : Het rustgevende element ontgaat me een beetje
@Astridj0h : Van een aantal opnamen zie ik ook de rust niet helemaal
Help me eens op weg
Als ik hier uit zo moeten kiezen dan zou ik voor de eerste gaan.quote:Op maandag 21 februari 2005 16:46 schreef Astridj0h het volgende:
Welke vinden jullie het meeste rust uitstralen?
Nou daarom dus een foto met veel blauw voor mij ookquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Blauw: ontspant, verfrist, verkoelt, geeft rustige en vredige stemmingen.
Echte rust is een TV met het testbeeld eropquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben vanavond tot mijn inzending gekomen. Meer tijd of een beter idee ga ik toch niet meer hebben denk ik.
Koning rust.
[afbeelding]
Of een macrootje van de UIT-knopquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Echte rust is een TV met het testbeeld erop
quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:17 schreef McPhearson het volgende:
Oh oh oh, ik heb nu drie foto's waarvan ik zelf wel vind dat ze allemaal rust uitstralen/betekenen.
Maar ik kan niet beslissen..
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
3. [afbeelding]
Als ik uit deze 3 zo moeten kiezen dan zou ik gaan voor de eerste
Alleen jammer dat haar en t-shirt wat overbelicht zijn
Eigenlijk vind ik de bovenste toch het leukst en de laatste het minst leuk, wat vinden jullie?
1 is inderdaad een lief plaatje, maar het lijkt wel of de belichting een beetje brak is (overbelicht)quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:17 schreef McPhearson het volgende:
Oh oh oh, ik heb nu drie foto's waarvan ik zelf wel vind dat ze allemaal rust uitstralen/betekenen.
Maar ik kan niet beslissen..
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
3. [afbeelding]
Eigenlijk vind ik de bovenste toch het leukst en de laatste het minst leuk, wat vinden jullie?
Delft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |