hey A_N begin nou niet weer he?quote:Op zondag 20 februari 2005 18:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Heel fijn rewimoalleen mag die van mij niet meedoen.
Hij staat er nog steeds tussen. Voor mij betekent dat dat hij nog steeds meedoet. Wanneer 'wie dan ook' beslist dat hij niet reglementair is zal die verwijderd worden denk ik. Dat is nu nog niet het gevalquote:Op zondag 20 februari 2005 18:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik begin niet weer; maar zij past een foto voor mij aan waarvan al besloten is dat deze niet reglementair is.. dat mag ik toch wel opmerken.
Ik zag jou!quote:Op zondag 20 februari 2005 18:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb alle foto's geplaatst die ik heb gekregen, en die van A_N aangepast (had zo te zien vergeten je nieuwere versie op te slaan... niet in de gaten gehad).
Ah...thanksquote:Op zondag 20 februari 2005 19:04 schreef dubbellu het volgende:
@ PdeHoog: Misschien heb je hier wat aan, i.v.m. die rode kruisjes, http://forum.pbase.com/viewtopic.php?t=9535
Tuurlijk ben ik betalend lidquote:En misschien een stomme vraag maar ben je betalend lid van Pbase, want anders is direct linking niet toegestaan volgens mij![]()
Oja? Waar?quote:Op zondag 20 februari 2005 19:06 schreef Auticia het volgende:
Ik zag jou!
Nacht, rustig op de weg, rustig op het water, rustig op het spoor...quote:
Leuk idee Luckepukquote:Op maandag 21 februari 2005 01:31 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Nacht, rustig op de weg, rustig op het water, rustig op het spoor...
iedereen slaapt (behalve de fotograaf dus), kortom: rust!
![]()
Dat kan inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2005 08:12 schreef Auticia het volgende:
Zo'n beetje van Roosendaal tot HS.
Hihi, in hetzelfde treinstel, ik stond achter jullie toen jullie uitstapten.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan inderdaadHad even wat gezegd dan! Waar zat jij?
Ik had niet zo´n erg vaste hand geloof ik...quote:Op maandag 21 februari 2005 08:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk idee Luckepuk. Het zou alleen nog mooier zijn als de foto scherp zou zijn. Hij ziet er nu vrij bewogen uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |