Ga er maar eens kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:24 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Wat heeft stormfront hier mee te maken ? Of anders gesteld: wat heb ik met stormfront te te maken ?
En van jou krijg ik uitslag!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Pas maar op, van stress krijg je haaruitval.
Oei, dreigend hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:29 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Nee, koppen met spijkers slaan nu.
Anders neem je een en ander maar even terug!
Weet je zeker dat de herenliefde je vreemd is? een zuiger als jij zou een aanwinst zijn voor ieder schandknapen bordeel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Northernstar, waarom worden mijn posts verwijderd? Ik zeg toch niks verkeerds ?
Zoals gewoonlijk probeer je de zaak weer te laten escaleren door er nog drie schepjes bovenop te doen. Je begint v*rd*mm* over holocaustontkenning in een topic dat over twee mishandelde mannen gaat. En nee dat is niet hetzelfde als het taalgebruik of gedrag van nu vergelijken uit de jaren voor de 2e wo. Dat is het uit zijn verband rukken en het topic naar de kloten helpen. Dan moet je het zelf maar weten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Northernstar, waarom worden mijn posts verwijderd? Ik zeg toch niks verkeerds ?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:33 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de herenliefde je vreemd is? een zuiger als jij zou een aanwinst zijn voor ieder schandknapen bordeel.
Me dunkt.![]()
Maar dat was naar aanleiding van een uitspraak van Stolie75, dat heb je toch ook gelezen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk probeer je de zaak weer te laten escaleren door er nog drie schepjes bovenop te doen. Je begint v*rd*mm* over holocaustontkenning in een topic dat over twee mishandelde mannen gaat.
En zelfs een taalgeintje snap je nog niet......quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:50 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]Wie belt de Van Dale voor dit nieuwe spreekwoord?
Wat wil je ermee?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:37 schreef SCH het volgende:
Opnieuw de inhoud van dat gesloten topic over die kleuters , stiekempjes hier in 'Marokkaans' racisme.VVD wil maatregelen.Cohen wil onderzoek
Dat is niet aan mij. Ik meld het alleen omdat er eerder een topic over gesloten is.quote:
Pffff, wat kinderachtig. Zeg dan gewoon dat je vindt dat het topic dicht moet omdat er in jouw ogen ongeoorloofde uitspraken plaatsvinden. En niet zo "er wordt over een onderwerp gepost wat oh zo zwaar beladen is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij. Ik meld het alleen omdat er eerder een topic over gesloten is.
Wat ik ermee wil, is voor jou geen vraag denk ik.![]()
Kleine correctiequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:49 schreef Tarak het volgende:
[
@Yvonne, ik vond de discussie best meevallen in het gesloten topic trouwens. Ik weet niet of het opgeschoond is. Jij hebt geen zin in het zoveelste marokkanen bash topic, maar het is wel nieuws, en het is ook eng.
Oftewel, onterecht dat het topic gesloten is, en de sluittekst zegt meer over jouw humeur vandaag dan over de discussie in het topic.
Absoluut! Het ging mij er ook niet om dat dit topic dicht zou moeten, alhoewel het een vrij voorspelbaar draadje is, maar die link naar die kleuters komt uit een gesloten topic en is er in gemanouvreerd, heeft ook niks met dit topic te maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:02 schreef yvonne het volgende:
@ SCH, ik snap je punt, en eik moet ik consequent zijn, mar ik kijk deze heel even aan, accoord?
Even kijken hoe het zich ontwikkeld.
Alleen de post van Darkster vind ik volstrekt onbeschoft en die kant opaan. Die post had ook ge-edit kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kleine correctie
mijn humeur en de discussie hebben niks met elkaar te maken.
En nee, de discussie viel niet mee, puur racisme en daar pas ik voor.
Zegt meer over jullie als user dat jullie dus al zo afgestompt zijn dat je het niet meer ziet.
Moet je dat nog vragen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:49 schreef Tarak het volgende:
@Yvonne, ik vond de discussie best meevallen in het gesloten topic trouwens. Ik weet niet of het opgeschoond is.
Welk gesloten topic ging er over integratie??? En meen je dat nou echt, dat integratie hier niet besproken mag worden??? Check het Fok-verleden en heden eens.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het is weer een trieste moderatie in NWS Yvonne, je kunt beter Brechtje moderator maken, ze weet misschien wel beter wat in de samenleving speelt dan een wereldvreemde moeder. Topics die over integratie gaan worden door jou als NOT DONE beschouwd, terwijl het in de samenleving een hot item is.
Voortaan maar topics openen in trand van "Opoe van fiets gevallen en knie geschaafd" en daarin allemaal roepen hoe zielig het wel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |