Die nieuwe troep werkt niet echt goedquote:Op zaterdag 19 februari 2005 05:56 schreef socko het volgende:
Mm geen tell sell, maar ik heb laatst wel een pihlips coolskin gekocht....
Echt bagger na 10 minuten ben ik nog niet eens zo "glad' als met een mesje in 1 minuut.
En toch prikken bah.
Ik heb parket...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 06:14 schreef socko het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig maar moet nog wel een betere ondergrond vinden.![]()
Was het te duur dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 06:19 schreef HuGo-BoSS het volgende:
Heb een keer een beeldje van 50 eurocent op de rommelmarkt gekocht.
Had er naderhand toch wel spijt van [afbeelding] .
Ja maar produkt X is dus sony en das niet goed zegt DJ dev.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 06:35 schreef -Fred- het volgende:
Ik gaan voor het merk X
Oftewel kan me nix schelen.
Als het product het maar doet![]()
Daar heb je dan weer gelijk in...umm ik ga dan voor... umm Philipsquote:Op zaterdag 19 februari 2005 06:37 schreef socko het volgende:
[..]
Ja maar produkt X is dus sony en das niet goed zegt DJ dev.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 06:41 schreef -Fred- het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in...umm ik ga dan voor... umm Philips![]()
Ook wel een best goed merk![]()
Heb ik je zo erg beledigdquote:
Plasma tvquote:Op zaterdag 19 februari 2005 07:56 schreef DjDev het volgende:
[..]
LG ofzow
Neem binnekort plasma "tvtje"![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:57 schreef JMB het volgende:
Ik heb een keer een vrouw gekocht voor 1 kameel. Ik had haar toen ik haar kocht nog nooit gezien, want ja die zwarte burka is te zwart. Vond het verdomd goedkoop een een lekkere vrouw (volgens de verkoper) voor 1 kameel. Kom ik thuis, gooi ik haar op bed om eens goed te nemen, g-a-t-v-e-r-d-a-m-m-e wat een verschrikkelijk lelijk wijf! Daar heb ik dus spijt van nu...mn kameel neuke toch lekkereder en ziet er beter uit...
voor hoeveel verkoop je um? potentieel nutteloze aankopquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:55 schreef Beroepsgokker het volgende:
Gamecube. 2x gespeeld en sindsdien zitie onder het stof.
Dude als je dat mokkel van mij ziet, ik laat haar burka maar aanhouden zo fucking lelijk is, wil ook JIJ een kameel neuken. Trust mequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |