Nee, verlaat me nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:18 schreef Dada het volgende:
Hier doe ik niet aan mee
Christine wij gaan scheiden. Zo goed was de seks nou ook weer niet. Mensen ik zeg u gedag, ik ga!
zeg ga je mond spoelen!quote:
nee 't was walgelijk verschrikkelijk.... behalve dat 't enorm duf was,quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:36 schreef Christine het volgende:
Heee babette hoe was het? viel het mee?
Soort vrouwelijke versie van Wolverine?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
zeg ga je mond spoelen!![]()
Dat is art van de Amerikaanse MARVEL comic's !
Je weet wel Marvel waar ze al die films nu van maken.
Wat leuk!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:05 schreef Christine het volgende:
Mijn vriendin heeft een dochtertje gekregen
Jep zijn genetische tweeling zus is het ze is net nieuw en maakte anders dan veel andere personages haar debuut niet in de comic maar in een tekenfilm afrekselquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:54 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Soort vrouwelijke versie van Wolverine?
Que?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
DT
Het erge is dat ik de situatie tegelijkertijd ook wel droefkomisch vindt... op een morbide wijze natuurlijk...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:05 schreef Christine het volgende:
Ik heb het niet gehoord Zhenar. Maar dat klinkt niet leuk inderdaad
Deepthroatquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Que?
staat misschien ook al in het topic maar ben nog niet klaar met lezen
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het erge is dat ik de situatie tegelijkertijd ook wel droefkomisch vindt... op een morbide wijze natuurlijk...![]()
Ooooooow, hoe kon ik dat nou vergetenquote:
Op je computer hoop ikquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ooooooow, hoe kon ik dat nou vergeten
I've had al lovely day and I've had too much wine
En ik heb ook allemaal virussen nu, maar dat boeit me niet![]()
Die heeft wel altijd iemand om tegen te praten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar sneu eigenlijk. Heb je ook gelezen over die baby met twee hoofden?
ben je lekker mee... uiteraard gewoon stug door blijven pc-en!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja
Krijg contant zo'n alarm: [afbeelding] Warning: There a virus on your computer [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |