Wat leuk!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:05 schreef Christine het volgende:
Mijn vriendin heeft een dochtertje gekregen
Jep zijn genetische tweeling zus is het ze is net nieuw en maakte anders dan veel andere personages haar debuut niet in de comic maar in een tekenfilm afrekselquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:54 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Soort vrouwelijke versie van Wolverine?
Que?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
DT
Het erge is dat ik de situatie tegelijkertijd ook wel droefkomisch vindt... op een morbide wijze natuurlijk...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:05 schreef Christine het volgende:
Ik heb het niet gehoord Zhenar. Maar dat klinkt niet leuk inderdaad
Deepthroatquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Que?
staat misschien ook al in het topic maar ben nog niet klaar met lezen
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het erge is dat ik de situatie tegelijkertijd ook wel droefkomisch vindt... op een morbide wijze natuurlijk...![]()
Ooooooow, hoe kon ik dat nou vergetenquote:
Op je computer hoop ikquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ooooooow, hoe kon ik dat nou vergeten
I've had al lovely day and I've had too much wine
En ik heb ook allemaal virussen nu, maar dat boeit me niet![]()
Die heeft wel altijd iemand om tegen te praten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar sneu eigenlijk. Heb je ook gelezen over die baby met twee hoofden?
ben je lekker mee... uiteraard gewoon stug door blijven pc-en!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja
Krijg contant zo'n alarm: [afbeelding] Warning: There a virus on your computer [afbeelding]
Nu al?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heeft wel altijd iemand om tegen te praten.
Laatst was er trouwens een schildpad met twee hoofden. Dat was pas freaky! (Okee, een baby is enger)
Maar ik ga slapen.![]()
Ik was op een obscure site geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben je lekker mee... uiteraard gewoon stug door blijven pc-en!!
Ik wist niet dat dat vanavond was?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:30 schreef Airelle het volgende:
Ik heb heb net stukje gekeken van STUK van Sanne Wallis de Vries.
Dat mens spoort echt niet.
Zodat je geile dingen in fotoboeken kan posten zonder dat iemand het kan lezenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:28 schreef Christine het volgende:
Waarvoor heb je japanse scheldwoorden nodig
Ah zulke woordenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zodat je geile dingen in fotoboeken kan posten zonder dat iemand het kan lezen![]()
En je kon het niet lezen he? heheheh, ik welquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ah zulke woorden
Ik zag jou al in een raar soort geheimtaal posten
Ik vind haar echt te vreemd.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
vind Sanne WdV niet leuk.... had 't nu ook wel aanstaan, maar kwam als altijd tot deze conclusie
alleen 't stukje over Simone blijft grappig, da's gewoon te herkenbaar [op leuke manier dus]
Ik heb Claudia nooit gezien met een cabaret-stuk.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:39 schreef babette21 het volgende:
bij kopspijkers is ze wel leuk, maar op 't podium vind ik 't niks
tegenovergestelde heb ik bijv. met Claudia:
bij VaraLaat vind ik 't niks, maar cabaret doet ze echt leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |