Nu al?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heeft wel altijd iemand om tegen te praten.
Laatst was er trouwens een schildpad met twee hoofden. Dat was pas freaky! (Okee, een baby is enger)
Maar ik ga slapen.![]()
Ik was op een obscure site geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben je lekker mee... uiteraard gewoon stug door blijven pc-en!!
Ik wist niet dat dat vanavond was?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:30 schreef Airelle het volgende:
Ik heb heb net stukje gekeken van STUK van Sanne Wallis de Vries.
Dat mens spoort echt niet.
Zodat je geile dingen in fotoboeken kan posten zonder dat iemand het kan lezenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:28 schreef Christine het volgende:
Waarvoor heb je japanse scheldwoorden nodig
Ah zulke woordenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zodat je geile dingen in fotoboeken kan posten zonder dat iemand het kan lezen![]()
En je kon het niet lezen he? heheheh, ik welquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ah zulke woorden
Ik zag jou al in een raar soort geheimtaal posten
Ik vind haar echt te vreemd.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
vind Sanne WdV niet leuk.... had 't nu ook wel aanstaan, maar kwam als altijd tot deze conclusie
alleen 't stukje over Simone blijft grappig, da's gewoon te herkenbaar [op leuke manier dus]
Ik heb Claudia nooit gezien met een cabaret-stuk.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:39 schreef babette21 het volgende:
bij kopspijkers is ze wel leuk, maar op 't podium vind ik 't niks
tegenovergestelde heb ik bijv. met Claudia:
bij VaraLaat vind ik 't niks, maar cabaret doet ze echt leuk
Zal ik doenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:43 schreef babette21 het volgende:
ik heb "de wilde frisheid" op tv gezien en was blij verrast
laatst naar "claudia zuigt" geweest, was wederom een prima show
onthoud de naam voor als ie op tv komt, echt 'n aanrader!!
en nu ga ik pitten....
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:43 schreef Airelle het volgende:
Zowiee en Christine.. jullie slaan wel een beetje door hoor.
Nee dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik poste niet bij Chrisine hoor
Ow sorry, ik zal vanaf nu weer kuis zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel.
Maar gewoon......
zoals het een dame betaamtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow sorry, ik zal vanaf nu weer kuis zijn
Oww wat saaiquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow sorry, ik zal vanaf nu weer kuis zijn
Trustequote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:59 schreef Airelle het volgende:
deze dame gaat nu slapen!
weltrusen iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |