Ik heb dat ook eens gehad. Bellen, bol zei dat ze het verstuurt hadden en dat ik maar met de ptt moest bellen. Hun bellen, die vroegen om een of ander tracking nummer. Daarvoor moest ik weer bij bol zijn. Bol weer bellen, die zeiden dat dat onzin was en dat ze helemaal geen trackingnummers gebruikten en dat de ptt aan de hand van mn adres wel kon achterhalen etc blablabla. ptt weer bellen, die verklaarde bol.com voor gek en zeiden dat ze vaker gesodemieter hadden gehad. nouja, om een lang verhaal nog wat langer te maken:
ik heb na 20 telefoontjes over en weer bol.com gebeld en naar de hoogste functie aanwezig gevraagd en daar uitgelegd hoe het zat en verteld dat ik het product opnieuw ging bestellen en hopen dat die wel binnen 3 werkdagen geleverd zou worden (zoals op de site stond).
En mocht ik ooit de eerste bestelling nog krijgen dan zou ik hem wel terugsturen, kosteloos.
Dat vond ie prima. Dag later kreeg ik een aanmaning dat ik nog niet betaald had en of ik dat even binnen 3 dagen wilde doen. Weer bellen met bol, alles nog een keer uitgelegd en toen kreeg ik te horen dat het een foutje was blabla en dat ik die aanmaning maar niet moest betalen (duh!
![]()
) en mocht ik beide pakketjes nog krijgen dat ik dan niets terug hoefde te sturen.
En waarempel, 3 dagen later had ik beide pakketjes in huis
![]()
kutfirma