Je hebt het over nepdreads ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:56 schreef Smirnoff-Ice het volgende:
De dreads zelf drogen best wel snel, maar je eigen haar droogt voor geen meter dus dat duurt wel ellendig lang....
Nee, JIJ vind het troep.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:24 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Je hebt het over nepdreads ofzo?
Ja, dat is ook troep...
Zoiets.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:37 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Leef jij tegenwoordig hier? :p
Nee, alles wat nep is, is troep...
Nep is voor paupers :p
Ik heb ze nog steedsquote:Op woensdag 26 april 2006 19:35 schreef Cat_Byte het volgende:
bestaan dreadlocks nog op dit forum? (nee ze stinken NIET!)
Hmm, ik ben nu wel heel benieuwd naar je haar. Foto? Kunnen we zelf even kijken of het wat is of niet. Voor raad kun je mss ook even bij http://www.dutchdreads.tk/ terecht.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:59 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb gehoord dat de dreads dan gaan afbreken bij de wortels. En dat je er tussenin inderdaad heel veel hoofdhuid gaat zien. Kale plekken nee, maar het is echt heeeeeeeeeeeeeel dun en helemaal recht dus ook lastig om te dreaden. Bovendien heb ik zo weinig haar, ik zou het echt heeeeel ver moeten opkammen om een beetje volume te krijgen. Als ik 't alleen in elkaar draai heb ik sliertjes spaghetti ipv dreads.
Ten eerste,Ziet echt kick uit,koel dat je het gedaan hebt...ik zit zelf enorm te twijfelen of ik het ook zal doen,en bij jou ziet het erg wel uit zoals ik het ook zou willen. Nu begrijp ik alleen niet waar je het hebt laten doen...niet bij die wijda begrijp ik ??quote:Op woensdag 27 april 2005 15:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb hele goede ervaringen met Wijda, een meisje uit Schoonhoven dat dreads zet. Ik heb geen ervaringen met het zelf laten zetten.
Waarom zouden ze afbreken? Ja, als je elastiekjes gebruikt (en blijft gebruiken) en zeer extreem bijwerkt, ja. Maar dat ligt niet aan jouw dunne haar :pquote:Op maandag 17 juli 2006 16:59 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb gehoord dat de dreads dan gaan afbreken bij de wortels. En dat je er tussenin inderdaad heel veel hoofdhuid gaat zien. Kale plekken nee, maar het is echt heeeeeeeeeeeeeel dun en helemaal recht dus ook lastig om te dreaden. Bovendien heb ik zo weinig haar, ik zou het echt heeeeel ver moeten opkammen om een beetje volume te krijgen. Als ik 't alleen in elkaar draai heb ik sliertjes spaghetti ipv dreads.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |