Er is eigenlijk maar één manier van zetten waar chemicalien aan te pas komen, en dat is een dreadperm. De manier die ik gebruik vereist eigenlijk alleen een kam (en haarquote:Op zondag 6 maart 2005 12:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat je best vaak dreads ziet bij van die linkse milieuvriendelijke types (krakers, DBF etc) terwijl er toch de meest vreselijke chemicaliën worden gebruikt om die dreads erin te zetten
Das gewoon omdat ze hun haar niet wassenquote:Op zondag 6 maart 2005 12:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat je best vaak dreads ziet bij van die linkse milieuvriendelijke types (krakers, DBF etc) terwijl er toch de meest vreselijke chemicaliën worden gebruikt om die dreads erin te zetten
Als je bedankt dat er zelfs mensen zijn die wekelijks zout water over hun dreads spuiten, zou ik me er helemaal geen zorgen over maken. Ze schijnen er mooier van te wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:34 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, ik heb nog een vraagje;
Kun je naar het strand gaan als je dreads hebt?
Is dat niet vervelend als het zout en zand in je haren/op je hoofd blijft zitten?
Ik ga namelijk voor ong 3,5 week op vakantie, waarbij ik heel waarschijnlijk om de dag op het strand zal liggen/in de zee zal zwemmen.
En als het wel heel vervelend is neem ik wel dreads na de zomervakantie (wel lang wachten.)
Ja, dat had ik al eens eerder gehoord. Maar bat betreft het zand dan? Dat krijg je er toch onmogelijk uit?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:01 schreef Cat_Byte het volgende:
[..]
Als je bedankt dat er zelfs mensen zijn die wekelijks zout water over hun dreads spuiten, zou ik me er helemaal geen zorgen over maken. Ze schijnen er mooier van te worden![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:02 schreef Smirnoff-Ice het volgende:
Ik zoek me een rotje naar een topic over dreads en aangezien de zoek-optie het niet doet bij vanwege ondehoudswerkzaamheden start ik zelf maar een topic.
Ik heb een tijdje van de nepdreads gehad om te kijken of het me zou bevallen en om mijn haar te laten groeien voor echte dreads. Nu gaan mijn nepdreads er eindelijk uit maar nu zie ik er niet meer uit want ik heb een mega uitgroei en mijn haar heeft absoluut geen model meer.
Ik heb op internet gezocht naar sites over echte dreads maar ben niet echt iets goeds tegen gekomen en de meeste sites hebben meer aandacht voor de nep-dreads.
Wat ik wilde weten is hoe lang je haar moet zijn om een beetje fatsoenlijke dreads te hebben.
Wie heeft goede ervaringen met dread-zetters en welke zijn dit???
Hoeveel kost het over het algemeen om deze te zetten??
Heeft iemand ervaring met het zelf zetten van de dreads en hoe moet je dit doen??
Hoop dat mensen mij kunnen helpen, thnx alvast...
Ik had dit gepost omdat ik deze centrale topic niet kon vinden...quote:
De eerste vier weken kun je ze 't beste niet wassen. Het is, eerlijk waar, echt even wennen. Je hebt het idee dat je de hele dag met een gore stinkzooi op je kop loopt. Ik heb gelukkig van niemand klachten gehad. Integendeel. Ik heb een paar vrienden van mij laten ruiken enkele dagen voor ik het waste (quote:Op woensdag 27 april 2005 15:58 schreef MouseOver het volgende:
Ik wil ze eigenlijk ook wel graag.. maar ik zie er een beetje tegenop. Omdat ze niet te verwijderen zijn en dat een beetje erg lastig is te combineren met m'n school. Daarom worden het waarschijnlijk vlechtjes.
Maareh, moet je nog speciale anti-stink maatregelen treffen? Als ik m'n haar ruik na een cafeavondje word ik ook nooit zo blij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |