Je zou NIET meer reageren!quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat denk je zelf Petri?
DENK eens na?
Probeer het eens.
Let jij een beetje op je taalgebruik?quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:25 schreef Dirkh het volgende:
Ben ik eens een keer 's nachts om een uur of half drie wakker, is die smerige homo van een Laffer er niet met zijn grote muil. Ik zal nog een keer wakker blijven.
Het eerste kan je alvast afstrepen, de rest staat op de agenda. Lijkt mij een goed plan.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:42 schreef Insomaniac het volgende:
nou ze denken echt dat ik achterlijk ben..
Slotje/ban/nekschot/castratie/sirtaki/amputatie* gaarne.
Alvast bedankt..
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Je bent echt helemaal vrij in volgorde. Doe wat je goeddunkt en schroom vooral niet om de bloederige filmpjes te posten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het eerste kan je alvast afstrepen, de rest staat op de agenda. Lijkt mij een goed plan.
Ben ik vrij in de volgorde? Want na een nekschot is een amputatie een stuk minder leuk.
Zeg, ziet het er hier uit als een reisburo?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:38 schreef B4CO het volgende:
Kan Chen niet naar Irak worden gebannen om daar de Nederlandse troepen te vervangen? dan kan ONZ van zijn bagger verlost zijn!
Maar eh, even serieus.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:38 schreef B4CO het volgende:
Kan Chen niet naar Irak worden gebannen om daar de Nederlandse troepen te vervangen? dan kan ONZ van zijn bagger verlost zijn!
Nou Je hebt net 2 topics terecht van hem gesloten,quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar eh, even serieus.
Wat heeft hij vanavond in Onzin gedaan dan? Ik zie niks.
Wat is dan de reden van jouw post?
Gemeen wijf!quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent echt helemaal vrij in volgorde. Doe wat je goeddunkt en schroom vooral niet om de bloederige filmpjes te posten..
Zijn imago, wat doe je ?quote:
Ja da's kei irritant altijd!quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:53 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik erger me af en toe aan mensen die na 1x een waarschuwing hebben gehad nog stug doorgaan.
baggerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Omdat het BAGGER was Conflict ! DAAROMBAG-GER!
![]()
![]()
[/dirkh]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |