abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25215140
Meki is een klein bangebroekje, die zich graag groot wil voordoen met grotemensentaal. DAT is wat ik lees in de posts op zijn Puny weblog

Als hij zo graag de grote man wil uithangen, doet hij dat maar ergens anders, ik heb aan den lijve ondervonden wat er gebeurt als je op fok en onz in het speciaal een grote bek opzet, en daar hoor je mij nu ook niet meer over.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25215214
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:53 schreef HTT-Thalan het volgende:
Meki is een klein bangebroekje, die zich graag groot wil voordoen met grotemensentaal. DAT is wat ik lees in de posts op zijn Puny weblog

Als hij zo graag de grote man wil uithangen, doet hij dat maar ergens anders, ik heb aan den lijve ondervonden wat er gebeurt als je op fok en onz in het speciaal een grote bek opzet, en daar hoor je mij nu ook niet meer over.
een irc-op lastigvallen irl dat keur je af
maar een user lastig vallen irl keur je goed?
kromme gedachten.. d'r zit net een kronkeltje te veel in je hersenen vrees ik

[ Bericht 1% gewijzigd door Peter op 23-02-2005 15:04:55 ]
dag
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:20:51 #183
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25215511
Dirkh, kneusje, ga je nu opvattingen van users gebruiken bij het sluiten van topics? Jij hebt toch dat blauwe kleurtje omdat jij in staat bent om topics in te schatten e.d.? Ben je gewoon te eigenwijs om toe te geven dat je fout bent?
pi_25215610
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:59 schreef petre86 het volgende:

[..]

een irc-op lastigvallen irl dat keur je af
maar een user lastig vallen irl keur je goed?
kromme gedachten.. d'r zit net een kronkeltje te veel in je hersenen vrees ik
In het irc verhaal was PP (onder andere) de persoon met de grootste bek. Curry was degene met de meeste zeggenschap, en de beste argumenten. Curry lokte niks uit, hij reageerde alleen op iets anders. In dit geval reageert een user op de idiote acties van een als user mislukt sujet, en ik vind dat hij dat met een ludieke actie gedaan heeft.
Laptop kopen?
pi_25215615
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:20 schreef ShaoliN het volgende:
Ben je gewoon te eigenwijs om toe te geven dat je fout bent?
Ja, want als het niet aan jullie soort jankzakken had gelegen, dan was het topic gewoon open gebleven, wat mij betreft. Maar ik bepaal de regels niet. Dan maar de policy strakker hanteren.
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:30:10 #186
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25215639
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:28 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja, want als het niet aan jullie soort jankzakken had gelegen, dan was het topic gewoon open gebleven, wat mij betreft. Maar ik bepaal de regels niet. Dan maar de policy strakker hanteren.
Jij bepaalt de regeltjes toch wel? Jij bent toch modje hier? Veelal de enige zelfs.
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:41:16 #187
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_25215794
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:28 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

In het irc verhaal was PP (onder andere) de persoon met de grootste bek. Curry was degene met de meeste zeggenschap, en de beste argumenten. Curry lokte niks uit, hij reageerde alleen op iets anders. In dit geval reageert een user op de idiote acties van een als user mislukt sujet, en ik vind dat hij dat met een ludieke actie gedaan heeft.
ARGH!

zelfs in een discussie die niets met mij te maken heeft, weet je me nog te betrekken!
Obsessed freak
pi_25215826
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:41 schreef Ruis het volgende:

[..]

ARGH!

zelfs in een discussie die niets met mij te maken heeft, weet je me nog te betrekken!
Obsessed freak
Hey, ik haalde het onderwerp niet aan hoor
Laptop kopen?
pi_25215928
Even een serieuze vraag...

Waarom wordt van eigenlijk iedereen direct elk topic wat de modjes niet aanstaat gesloten, terwijl users als Conflict gewoon baggetopics mogen blijven openen, en er totaal niet tegen wordt opgetreden....?!

Een Conflict topic... bijvoorbeeld.. waarom is die in hemelsnaam nog gewoon open?
pi_25215976
quote:
Dirkh (Moderator) - woensdag 23 februari 2005 @ 15:09 http://forum.fok.nl/topic/672109/1/151#25215327

Helaas, dit topic moet dicht. Dit in verband met klachten van bepaalde users die de policy er bij halen en op zich misschien wel een punt hebben, maar niet in kunnen schatten hoe dit topic is bedoeld.
Jammer.
policy zijn regels waar je je aan te houden hebt, of dit gebeurd is aan de modjes, maar als er daaraan twijfel bestaat dan kun je in feedback terecht. wat dus ook gebeurd is.
degene die het topic gesloten heeft ben jij nog altijd zelf dirkh!
als je er niet achter staat, en je geloofd niet dat de policy-overtredingen ernstig genoeg zijn, dan laat je hem toch open?
"ik sluit hem maar, want anders krijg ik gezeik" redenatie..
dag
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:57:31 #191
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25216049
Jankzak? Je kan je niet meer in normale termen uitdrukken Dirkh? Kritiek leveren, wijzen op misstanden en dan ben je een jankzak? Alleen maar omdat je niet meer ongestoord een user kan uitlachen?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_25216092
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:53 schreef petre86 het volgende:

[..]

policy zijn regels waar je je aan te houden hebt, of dit gebeurd is aan de modjes, maar als er daaraan twijfel bestaat dan kun je in feedback terecht. wat dus ook gebeurd is.
degene die het topic gesloten heeft ben jij nog altijd zelf dirkh!
als je er niet achter staat, en je geloofd niet dat de policy-overtredingen ernstig genoeg zijn, dan laat je hem toch open?
Flikker toch op man, je weet niet eens waar je over lult. Er is n.a.v. dat gejankzak overleg geweest achter de schermen. En nee, ik sta niet achter die beslissing omdat ik het een leuk topic vond en nog steeds vind, maar dat het topic wel tegen de policy is. En daar heb ik mij ook aan te houden. Of ik het leuk vind of niet, daar ben je mod voor.
quote:
pi_25216117
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:57 schreef Dagonet het volgende:
Jankzak? Je kan je niet meer in normale termen uitdrukken Dirkh? Kritiek leveren, wijzen op misstanden en dan ben je een jankzak? Alleen maar omdat je niet meer ongestoord een user kan uitlachen?
Och jeetje, mag ik ook al geen jankzak meer zeggen? Sorry Dagonet. Ik zal het niet meer doen.
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:03:03 #194
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25216129
Maar Dirkh zeg eens eerlijk. Als ik jou opbel en dan een topic erover maak en daarin allerhande ontboezemingen doet, dan zou jij dat ook per direct op slot gooien en mij een ban geven. Op zich weet ik dat er met twee maten gemeten wordt, maar kom dan ook er ook eerlijk voor uit en verschuil je niet achter een argument dat het een leuk topic is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25216132
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:00 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Flikker toch op man, je weet niet eens waar je over lult. Er is n.a.v. dat gejankzak overleg geweest achter de schermen. En nee, ik sta niet achter die beslissing omdat ik het een leuk topic vond en nog steeds vind, maar dat het topic wel tegen de policy is. En daar heb ik mij ook aan te houden. Of ik het leuk vind of niet, daar ben je mod voor.
[..]

kon ik toch niet ruiken

maar dan begrijp ik je humeur, in dat topic.. niet waarom je niet normaal op kritiek kan reageren.
dag
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:04:34 #196
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25216147
Ohja en met schelden worden reacties doorgaans niet sterker.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:13:17 #197
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25216256
Jeetje Dirk, jochie, wat laat je je kennen zeg.
pi_25216268
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:03 schreef Falco het volgende:
Maar Dirkh zeg eens eerlijk. Als ik jou opbel en dan een topic erover maak en daarin allerhande ontboezemingen doet, dan zou jij dat ook per direct op slot gooien en mij een ban geven. Op zich weet ik dat er met twee maten gemeten wordt, maar kom dan ook er ook eerlijk voor uit en verschuil je niet achter een argument dat het een leuk topic is.
Ik heb het hierboven ook al eens gezegd, maar er zijn geen prive gegevens geplaatst en over ontboezemingen is al helemaal geen sprake.

Het topic was tegen de policy, okay.
pi_25216286
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:13 schreef ShaoliN het volgende:
Ja inderdaad, dit keer zit ik op de kast.
pi_25216327
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:13 schreef ShaoliN het volgende:
Mwah, hij staat voor z'n eigen mening, gaat niet hypocriet meeposten met de beslissing van hogerhand.
Hij mag best ff sacherijnig zijn imo.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')