quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:38 schreef SHE het volgende:
tong langs je klit, vinger in je flamoes en een vinger in je kont
Go horsie , Go !![]()
Da's gelul....quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:34 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Vrouwensappen zijn volgens mij een eitje invergelijking met sperma..
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Da's gelul....
Ik zoen mijn vriendin net zo graag wanneer ik net in d'r mond ben klaargekomen...
Met wat voor vrouwen deel jij in godsnaam het bed, met zwervers?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:49 schreef DOGMAN het volgende:
beffen....
![]()
laast nog...
doe je eens flink je best,
je haalt zeg maar flink uit
en wordt beloond met een grove tarrel tussen je voortanden
gelukkig wordt ik alom gewaardeerd om die blank eiken kinderdoder
opdat ik mij niet onder het maaiveld behoef te begeven![]()
Mijn god, zoek je vrouwen iets kieskeuriger uit op hygiene!! Een keertje wassen doet wonderen hoor.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:49 schreef DOGMAN het volgende:
beffen....
![]()
laast nog...
doe je eens flink je best,
je haalt zeg maar flink uit
en wordt beloond met een grove tarrel tussen je voortanden
gelukkig wordt ik alom gewaardeerd om die blank eiken kinderdoder
opdat ik mij niet onder het maaiveld behoef te begeven![]()
zwerfsters, zouden dat in deze zijn,quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:50 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Met wat voor vrouwen deel jij in godsnaam het bed, met zwervers?![]()
ach hou toch op, als die hema-slip op de knieen zaktquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
Mijn god, zoek je vrouwen iets kieskeuriger uit op hygiene!! Een keertje wassen doet wonderen hoor.....![]()
weet je nog die keer,quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:57 schreef SHE het volgende:
Joost, laat de mensen niet schrikken hier \![]()
Ik ook.. geen probleem.. Alleen vinden sommige mannen het vies..quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:41 schreef ChOas het volgende:
Da's gelul....
Ik zoen mijn vriendin net zo graag wanneer ik net in d'r mond ben klaargekomen...
Gadverdammequote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef DOGMAN het volgende:
weet je nog die keer,
jij broekhoest,
ik beffen...
en sproetjes!
Hmm, hoezeer ik haar achterste ook zou beminnen, stront in mn snoet hoef ik niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
weet je nog die keer,
jij broekhoest,
ik beffen...
en sproetjes!
tis net als pindakaas met hagelslagquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hmm, hoezeer ik haar achterste ook zou beminnen, stront in mn snoet hoef ik niet.
You freakin' wish!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
weet je nog die keer,
jij broekhoest,
ik beffen...
en sproetjes!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:58 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
ach hou toch op, als die hema-slip op de knieen zakt
begin ik tegenwoordig spontaan dreadlock holliday te neurieen
"ja ik heb wasmiddelen allergie, iets met mijn zuurgraad"
Misschien ben je wel een homo, als je er zo weinig aanvindt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:37 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Smeken om 2 minuten lang je tong in de zure meuk van een vrouw te stoppen
Dat heb ik bij mijn vriendin ook gedaan en weet nu waar ik moet zijn en ook juist waar niet... heel handigquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:34 schreef SHE het volgende:
Gewoon wat vaker jezelf verkennen en door anderen laten verkennen. Het verbaast me ook hoeveel hun eigen bloem niet kennen?? Neem een spiegel en kijk verdorie hoe het eruit ziet, wat voor schaamlippen je hebt, duw ze opzij, voel een beetje wat er allemaal zit en bekijk goed wat jouw hotspot is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |