Je moet toch wat als de media je lijkt te vergeten?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Je collega's weer in diskrediet brengen via de media is trouwens gewoon not done.
Zeggen dat het haar eigen schuld is, vind ik wel in die categorie passen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:28 schreef SCH het volgende:
En niemand praat hier volgens mij iets goed Sidekick.
Nee, ik niet. Zie mijn vergelijking met de alligators. In die zin is het ook haar eigen schuld wat niet wil zeggen dat ik het goedkeur dat alligators mensen opeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zeggen dat het haar eigen schuld is, vind ik wel in die categorie passen.
Zie jij het verschil niet tussen een alligator en een Mo Bouyeri?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:07 schreef SCH het volgende:
Nee, ik niet. Zie mijn vergelijking met de alligators. In die zin is het ook haar eigen schuld wat niet wil zeggen dat ik het goedkeur dat alligators mensen opeten.
In dit land hebben we vrijheid van meningsuiting. Als jij je daar niet in kunt vinden weet je waar het gat van de timmerman is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
eigen schuld hirsi Ali . dan moet je andere keer beter opletten wat je zegt
Nee, wat is het verschil?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zie jij het verschil niet tussen een alligator en een Mo Bouyeri?
Een alligator is een luie, kleine krokodil met een ronde snuit. Heeft geen HBO en ook geen behoefte aan een buurthuis. Een alligator is bij voorkeur geen columnist in een buurtkrant.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:14 schreef SCH het volgende:
Nee, wat is het verschil?
De overeenkomst is het belangrijkste: je weet dat zowel een alligator als een extrememoslimfundamentalist gaat happen als je te dichtbij komt. Ze zijn vrij voorspelbaar in hun gedrag.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een alligator is een luie, kleine krokodil met een ronde snuit. Heeft geen HBO en ook geen behoefte aan een buurthuis. Een alligator is bij voorkeur geen columnist in een buurtkrant.
Mo is dat allemaal wel geweest. Ook schijnt hij verstandelijke vermogens te hebben, en dus beslissingen te kunnen nemen door na te denken in plaats van gebruik te maken van instinct als er een hapje langs komt lopen.
Daar komt nog bij dat een alligator niet meewerkt met het Pieter Baan Centrum.
Een moslimfundamentalist is een burger die zich ook zodanig dient te gedragen, want hij is mens. Een alligator heeft geen verstandelijke vermogens en acteert op instinct.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:21 schreef SCH het volgende:
De overeenkomst is het belangrijkste: je weet dat zowel een alligator als een extrememoslimfundamentalist gaat happen als je te dichtbij komt. Ze zijn vrij voorspelbaar in hun gedrag.
Precies, dus moet de moslimfundamentalist terug gegooid worden in zijn oorspronkelijke territorium, ver buiten de beschaafde wereld.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
De overeenkomst is het belangrijkste: je weet dat zowel een alligator als een extrememoslimfundamentalist gaat happen als je te dichtbij komt. Ze zijn vrij voorspelbaar in hun gedrag.
Onthou het verschil tussen vrijheid van meningsuiting en een belediging...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:12 schreef op_dreef het volgende:
[..]
In dit land hebben we vrijheid van meningsuiting. Als jij je daar niet in kunt vinden weet je waar het gat van de timmerman is.![]()
Mohammed een pedofiel noemen is geen belediging maar een feitelijke constatering.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Onthou het verschil tussen vrijheid van meningsuiting en een belediging...
Dan nog is de vraag wat het nut is van het vaststellen van 'dat feit'. Dat is er niet en zorgt alleen maar voor onrust..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:29 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Mohammed een pedofiel noemen is geen belediging maar een feitelijke constatering.
Oh zeker, daar heb ik het ook niet over. Natuurlijk dient hij zich zo te gedragen maar je weet dat hij dat niet doet. Het was ook beter als een alligator geen mensen zou bijten, daarom houden we ze altijd op afstand.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een moslimfundamentalist is een burger die zich ook zodanig dient te gedragen, want hij is mens. Een alligator heeft geen verstandelijke vermogens en acteert op instinct.
EEn kritische opmerking over Mohammed (de zogenaamde profeet) is geen belediging.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Onthou het verschil tussen vrijheid van meningsuiting en een belediging...
Dat is prima maar dat heeft hier niks mee te maken. We weten nu dat ze er zijn en daar hebben we rekening mee te houden. Als er nu nog 10 kamerleden rare dingen over MOhammed gaan roepen kunnen we de boel wel opdoeken. Maar ja, vrijheid van meningsuiting he. Het is ontzettend belangrijk dat een kamerlid roept dat Mohammed een pedofiel is. Echt van groot belang.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:25 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Precies, dus moet de moslimfundamentalist terug gegooid worden in zijn oorspronkelijke territorium, ver buiten de beschaafde wereld.
Het vaststellen van feiten kan en mag nimmer een belediging zijn. Dat het voor onrust bij een paar moslims met lange tenen zorgt doet daar helamaal niks aan af. Klaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan nog is de vraag wat het nut is van het vaststellen van 'dat feit'. Dat is er niet en zorgt alleen maar voor onrust..
Als jij ook gaat letten op hoe je typt, dan kunnen we je reactie ook fatsoenlijk lezen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
eigen schuld hirsi Ali . dan moet je andere keer beter opletten wat je zegt
Feiten moeten achterwege worden gelaten omdat bepaalde mensen er niet tegenkunnen? Dan moeten die mensen maar in 'n staat als Iran gaan wonen. Daar is het verboden om kritisch te zijn, dus dat lijkt me een prima plek voor bepaalde mensen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan nog is de vraag wat het nut is van het vaststellen van 'dat feit'. Dat is er niet en zorgt alleen maar voor onrust..
Zonder onrust geen vooruitgang. In een ingeslapen, decadent landje waar alles onder het tapijt geveegd wordt zitten de meeste mensen niet meer te wachten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:30 schreef TimmyAsd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |