abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25153164
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
eigen schuld hirsi Ali . dan moet je andere keer beter opletten wat je zegt
Ze moet zeker zwijgen he, over die ************** . Flikker op man
pi_25153224
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:57 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Ze moet zeker zwijgen he, over die ************** [afbeelding]. Flikker op man
neeh geen kwestende dingen zingen zoals Mohammed is een Pedofiel wat heeft het voor zin om dat te zeggen

veel succes Hirsi Alia Somalia
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_25153229
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:41 schreef speedfreakssj het volgende:
Wat ik nu niet snap, die trut word steeds beschermd en IEDERE keer moet ze weer naar buiten treden met van alles.
Moet ze WEER verhuisd worden.
Of je gaat normaal doen (dus gewoon in de 2e kamer zitten en zo met goede beveiliging om het huis en zo) of je houd je bek en laat het weer even overwaaien en zoekt een ANDERE en effectievere manier om die extreme moslims aan te pakken want tot nog toe zie ik geen verbetering.
zij dóet normaal.
omdat anderen dat dus niet doen, is zij door de AIVD daar ondergebracht, niet omdat zij daar om gevraagd heeft, maar omdat het haar nadrukkelijk aangeraden is en zij anders geen verantwoordelijkheid kunnen en willen nemen voor haar veiligheid.
en in de 2e kamer is ze allang weer aan de slag, dus wat wil je nou

extreme moslims aanpakken is de taak van Donner en Remkes vooral en die zeggen daar (eindelijk) druk doende mee te zijn.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25153235
Misschien dat Den Haag nu eens wat doet aan de woningnood, .
pi_25153491
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:00 schreef Meki het volgende:

[..]

neeh geen kwestende dingen zingen zoals Mohammed is een Pedofiel wat heeft het voor zin om dat te zeggen

veel succes Hirsi Alia Somalia
Dat heb ik Hirsi Ali nog nooit horen doen ,ze heeft alleen gezegt dat naar de maatstaven van anno 2005 hij een pedofiel was.
Ik heb haar nog nooit moslim zo horen beledigen als de moslims haar doen.
En daar doe jij ook leuk aan mee.
pi_25153537
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
eigen schuld hirsi Ali . dan moet je andere keer beter opletten wat je zegt
kun jij nu niet eens een tasje jatten van een Surinaamse dame of zo?
pi_25153546
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:20 schreef Steijn het volgende:

[..]

Je wilt ruilen met mij? Ik kan Wilders vanuit het zolderraam zien douchen nu, het valt wel een beetje tegen moet ik zeggen.
Ik vind het wel prettig om te weten waar hij zit en ik ben er zo - maar tegenwoordig word je voor een opmerking als deze al bijna vastgezet dus ik speel het wel gewoon na met playmobil
pi_25153547
Hmmm, nooit geweten dat Wilders hier om de hoek woont/verblijft .
X
X
X
pi_25153550
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:16 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Dat heb ik Hirsi Ali nog nooit horen doen ,ze heeft alleen gezegt dat naar de maatstaven van anno 2005 hij een pedofiel was.
Ik heb haar nog nooit moslim zo horen beledigen als de moslims haar doen.
En daar doe jij ook leuk aan mee.[afbeelding]
neeh Hirsi Ali beledigt geen moslims daar heb je gelijk in ze heeft nooit gezegd dat Mohammed een pedofiel is

jah right
Zij verraadt zelf waar ze woont of heeft ze dat niet gedaan
pi_25153569
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:19 schreef milagro het volgende:

[..]

neeh ik ga zo ff bezoek brengen aan de haven
pi_25153576
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:19 schreef milagro het volgende:

[..]

doodsverwensing - maar milagro bedoelt het natuurlijk niet zo.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 23:23:49 #62
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25153600
quote:

[..]

Het is misschien kwetsend en het heeft misschien geen zin, maar dat maakt het niet haar eigen schuld dat er malloten zijn die haar met de dood bedreigen. Reeele doodsbedreigingen zijn veel ernstiger dan een kwetsende contra-effectieve mening en ik vind het behoorlijk jammer dat dergelijke strafbare terroristische acties worden 'goedgepraat' door te wijzen op de legale mening van Hirsi Ali.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 18 februari 2005 @ 23:24:17 #63
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25153614
Misschien bevalt het Ali juist wel, zoveel mannen in uniform... er zijn vrouwen die er een moord voor zouden plegen...
En die mariniers hebben nog de beste coke ook
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25153638
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:23 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het is misschien kwetsend en het heeft misschien geen zin, maar dat maakt het niet haar eigen schuld dat er malloten zijn die haar met de dood bedreigen. Reeele doodsbedreigingen zijn veel ernstiger dan een kwetsende contra-effectieve mening en ik vind het behoorlijk jammer dat dergelijke strafbare terroristische acties worden 'goedgepraat' door te wijzen op de legale mening van Hirsi Ali.
dat is niet goed

maar als ik kijk naar de rapport is Hirsi Ali hier gekomen met een valse paspoort en zo kan IND op deze advies haar terugsturen naar Somalie voordat ze het erger maakt
pi_25153645
quote:

[..]

Iemand die met een meisje van 5 trouwt is een keiharde pedofiel. En dat is "pedofiel" niet eens het enige wat keihard geweest zou zijn.
pi_25153676
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:22 schreef SCH het volgende:

[..]

doodsverwensing - maar milagro bedoelt het natuurlijk niet zo.
nee, inderdaad, goed zo
pi_25153695
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:23 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nou ja - legale mening. Iemand in die functie moet gewoon beter weten. Het is ook niet zo verstandig om zomaar een meer vol alligators in te lopen.

En niemand praat hier volgens mij iets goed Sidekick. Maar het wordt wel een beetje vermoeiend met de martelaarspositie die mevrouw zich heeft aangemeten. Ze misbruikt die bedreigingen nu, het gaat helemaal nergens meer over.
pi_25153705
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:26 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Iemand die met een meisje van 5 trouwt is een keiharde pedofiel. En dat is "pedofiel" niet eens het enige wat keihard geweest zou zijn.
onzin en bron
pi_25153878
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:25 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is niet goed

maar als ik kijk naar de rapport is Hirsi Ali hier gekomen met een valse paspoort en zo kan IND op deze advies haar terugsturen naar Somalie voordat ze het erger maakt
Ga jij je, één cent verhaaltjes maar schrijven.
pi_25153890
Teiltje voor SCH

Je zult zien dat er nu binnen no time een en ander geregeld zal worden voor deze 2 mensen.
Goed dat ze het aangekaart heeft, met dank aan het NRC.

treurig dat men het vrezen voor je leven door 1 enkele opmerking blijkbaar DOOD normaal vindt, en zich vooral dáár kwaad over maakt, en niet over het feit dat er mensen zijn die iemand laten vrezen voor haar of zijn leven vanwege die ene uitlating.

maar richt je woede en verontwaardiging vooral op mensen als Ayaan en niet op mensen als Mo B en hen die het wel okay vinden dat de Mo B's van de wereld onschuldigen in die positie plaatsen, schijnt je een beter mens te maken, en vooral niet hypocriet

pi_25153937
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:37 schreef milagro het volgende:
treurig dat men het vrezen voor je leven door 1 enkele opmerking blijkbaar DOOD normaal vindt, en zich vooral dáár kwaad over maakt, en niet over het feit dat er mensen zijn die iemand laten vrezen voor haar of zijn leven vanwege die ene uitlating.
Wie vindt het doodnormaal dan?
pi_25153973
Mogelijk wilde Hirsi Ali een ander verblijft, had zij dit te kennen gegeven en werd er niet of nauwelijks naar haar geluisterd. Dit is dan haar poging toch de boel haar draai te geven. Mogelijk.

Het is in ieder geval weer een beetje aandacht, vooral voor Geert (Neo) W.
pi_25154038
Boeit het ene reet was ze precies heeft gezegd? Ze wordt toch bedreigd doordat een bepaalde groep zich aangevallen voelde door haar uitspraken? Discussie over of Mohammed wel/geen pedofiel was lijkt me niet van belang.

Maar ontopic:

Volgens mij leeft zij niet in de realiteit (letterlijk & figuurlijk...). Tuurlijk, het zou prachtig zijn als je kwetsende uitspraken kan maken zonder je onveilig te voelen, daarom heeft Nederland tenslotte Vrijheid van Meningsuiting, maar zo werkt het niet. Dat ik dat belachelijk vind staat vast, maar het is wel de werkelijkheid. Er zijn altijd gekken die klaar staan om je mond te snoeren & ik vind dat je, vooral als politicus, daar rekening mee moet houden & niet als een schaap moet blaten: "Dit is toch een vrij land, ik mag zeggen wat ik wil, ik wil niet hoeven onderduiken & lalalalala." Je brengt niet alleen jezelf in gevaar, maar ook de mensen om je heen. Wil je dan ZO graag je mening verkondigen dat je zelfs gevaar erdoor loopt? Be my guest, maar ga niet zeiken over het feit dat je moet onderduiken & dat de plek niet goed geregeld is. Ik vind het heel kinderachtig van d'r, want op deze manier schiet het niet op. Typisch Hirschi Ali, provoceren...
"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
pi_25154041
Wilders heeft deze week nog aan Donner laten weten uitermate tevreden te zijn over de hem verschafte verblijfplaats en beveiliging. Korte termijn geheugen van Geert blijkbaar een beetje aangetast.
pi_25154080
Hirsi is al naar eeen andere plek verhuist
Bron AT5
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')