Ze moet zeker zwijgen he, over die **************quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
eigen schuld hirsi Ali . dan moet je andere keer beter opletten wat je zegt
neeh geen kwestende dingen zingen zoals Mohammed is een Pedofiel wat heeft het voor zin om dat te zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:57 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Ze moet zeker zwijgen he, over die ************** [afbeelding]. Flikker op man
zij dóet normaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:41 schreef speedfreakssj het volgende:
Wat ik nu niet snap, die trut word steeds beschermd en IEDERE keer moet ze weer naar buiten treden met van alles.
Moet ze WEER verhuisd worden.
Of je gaat normaal doen (dus gewoon in de 2e kamer zitten en zo met goede beveiliging om het huis en zo) of je houd je bek en laat het weer even overwaaien en zoekt een ANDERE en effectievere manier om die extreme moslims aan te pakken want tot nog toe zie ik geen verbetering.
Dat heb ik Hirsi Ali nog nooit horen doen ,ze heeft alleen gezegt dat naar de maatstaven van anno 2005 hij een pedofiel was.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh geen kwestende dingen zingen zoals Mohammed is een Pedofiel wat heeft het voor zin om dat te zeggen
veel succes Hirsi Alia Somalia![]()
kun jij nu niet eens een tasje jatten van een Surinaamse dame of zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
eigen schuld hirsi Ali . dan moet je andere keer beter opletten wat je zegt
Ik vind het wel prettig om te weten waar hij zit en ik ben er zo - maar tegenwoordig word je voor een opmerking als deze al bijna vastgezet dus ik speel het wel gewoon na met playmobilquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je wilt ruilen met mij? Ik kan Wilders vanuit het zolderraam zien douchen nu, het valt wel een beetje tegen moet ik zeggen.
neeh Hirsi Ali beledigt geen moslims daar heb je gelijk in ze heeft nooit gezegd dat Mohammed een pedofiel isquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:16 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Dat heb ik Hirsi Ali nog nooit horen doen ,ze heeft alleen gezegt dat naar de maatstaven van anno 2005 hij een pedofiel was.
Ik heb haar nog nooit moslim zo horen beledigen als de moslims haar doen.
En daar doe jij ook leuk aan mee.[afbeelding]
neeh ik ga zo ff bezoek brengen aan de havenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:19 schreef milagro het volgende:
[..]
kun jij nu niet eens een tasje jatten van een Surinaamse dame of zo?
doodsverwensing - maar milagro bedoelt het natuurlijk niet zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:19 schreef milagro het volgende:
[..]
kun jij nu niet eens een tasje jatten van een Surinaamse dame of zo?
Het is misschien kwetsend en het heeft misschien geen zin, maar dat maakt het niet haar eigen schuld dat er malloten zijn die haar met de dood bedreigen. Reeele doodsbedreigingen zijn veel ernstiger dan een kwetsende contra-effectieve mening en ik vind het behoorlijk jammer dat dergelijke strafbare terroristische acties worden 'goedgepraat' door te wijzen op de legale mening van Hirsi Ali.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh geen kwestende dingen zingen zoals Mohammed is een Pedofiel wat heeft het voor zin om dat te zeggen
dat is niet goedquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is misschien kwetsend en het heeft misschien geen zin, maar dat maakt het niet haar eigen schuld dat er malloten zijn die haar met de dood bedreigen. Reeele doodsbedreigingen zijn veel ernstiger dan een kwetsende contra-effectieve mening en ik vind het behoorlijk jammer dat dergelijke strafbare terroristische acties worden 'goedgepraat' door te wijzen op de legale mening van Hirsi Ali.
Iemand die met een meisje van 5 trouwt is een keiharde pedofiel. En dat is "pedofiel" niet eens het enige wat keihard geweest zou zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
nee, inderdaad, goed zoquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
doodsverwensing - maar milagro bedoelt het natuurlijk niet zo.![]()
Nou ja - legale mening. Iemand in die functie moet gewoon beter weten. Het is ook niet zo verstandig om zomaar een meer vol alligators in te lopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is misschien kwetsend en het heeft misschien geen zin, maar dat maakt het niet haar eigen schuld dat er malloten zijn die haar met de dood bedreigen. Reeele doodsbedreigingen zijn veel ernstiger dan een kwetsende contra-effectieve mening en ik vind het behoorlijk jammer dat dergelijke strafbare terroristische acties worden 'goedgepraat' door te wijzen op de legale mening van Hirsi Ali.
onzin en bronquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Iemand die met een meisje van 5 trouwt is een keiharde pedofiel. En dat is "pedofiel" niet eens het enige wat keihard geweest zou zijn.
Ga jij je, één cent verhaaltjes maar schrijven.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is niet goed
maar als ik kijk naar de rapport is Hirsi Ali hier gekomen met een valse paspoort en zo kan IND op deze advies haar terugsturen naar Somalie voordat ze het erger maakt![]()
Wie vindt het doodnormaal dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:37 schreef milagro het volgende:
treurig dat men het vrezen voor je leven door 1 enkele opmerking blijkbaar DOOD normaal vindt, en zich vooral dáár kwaad over maakt, en niet over het feit dat er mensen zijn die iemand laten vrezen voor haar of zijn leven vanwege die ene uitlating.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |