Whatever!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:19 schreef bar_rel het volgende:
Waarom wordt Fok geteisterd door engelse noobs![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:16 schreef Zhenar het volgende:
"Sterkte"; that's rich!
But if you insist, I'll refrain from typing in Dutch en continue my Englisch rambling.
I do think that (certain) expressions are better/more beautiful in English than in Dutch, but let's not underestimate the power of laziness. I never stated that my English is better than my Dutch; my statement only concerned the languages themselves. Being an ordinary Dutch lad, I'm way more well-spoken in Dutch than in English. If I'd be able to, I'd speak English all day (but that wouldn't be very convenient living in Holland, now would it?), but I'm just not that good!If the oppurtunity presents itself, though, and I find myself in a situation where I know an English expression which better suits the occasion, I'll use it. This not being one of those situations, I'd rather return to using the rather appalling language of the Dutch. It may be a boring language, but it sure as hell helps me express myself easily.
I've enjoyed your willingness to engage in my English-themed posts, however, so thanks for that.
[/engelse modus]
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Whatever!![]()
Is "noob" niet ook Engels?
For your information, het is een "talk to the hand"-smiley. Wie zegt er nu "praat tegen de hand?!". Dat is zo lame!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:34 schreef bar_rel het volgende:
P
[..]
een beetje een praat tegen de hand smiley tegen mij doen he
![]()
Noob is engels daarom juistw
Right back at ya.quote:
Praat jij eens even gauw tegen de handquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
For your information, het is een "talk to the hand"-smiley. Wie zegt er nu "praat tegen de hand?!". Dat is zo lame!![]()
Hee, hand! Hoe is het met jou dan? Nog geneukt de laatste tijd? Nog gefeest?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Praat jij eens even gauw tegen de hand
Woohoo! Ik wacht op jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:53 schreef Dada het volgende:
[..]oeh...maar eh.. ben jij niet al bezet?
EDIT: Wat zeik ik, de griep heeft mijn geilheid aangetast, ik kom er nu aan [afbeelding]
Die grap maakte bumper ook alquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, hand! Hoe is het met jou dan? Nog geneukt de laatste tijd? Nog gefeest?
...
Hij zegt niets terug.![]()
Even tussendoor, was die zin om aan te tonen dat het in het Nederlands niet klinkt?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:22 schreef Zhenar het volgende:
Hee, hand! Hoe is het met jou dan? Nog geneukt de laatste tijd? Nog gefeest?
...
Hij zegt niets terug.![]()
Sorry, origineler kan ik ze ook niet bedenken.quote:
Nee, niet echt. Was gewoon een reactie. In het Nederlands.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Even tussendoor, was die zin om aan te tonen dat het in het Nederlands niet klinkt?
Goed zo!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik gebruik altijd al de zin ''praat tegen de hand'' tog bumper?
Uiteraard wijze, jij hebt inderdaad gelijk dat het noch meteen een mooie zin moet zijn noch engels is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Goed zo!
Maar dat betekent niet dat het een mooie zin is.![]()
Ik wist wel dat ik zou teleurstellenquote:
Raakt mij meer dan "Bullshit, just shut up, you motherfucker". Maar ja, that’s just mequote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:42 schreef Bupatih het volgende:
Stierenpoep. Houd gewoon je mond, jij moederneuker!
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik zou teleurstellenMaar wat wil je met een paaltje van 4 cm
![]()
Nee effe serieus, sterkte Christine![]()
Vuile gore klootzak, gaat terug naar je eigen land. Praat maar lekker tegen deze hand, die heb net in de kut van je oma gezeten, ja praat maar. En flikker nou maar op.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:48 schreef Dada het volgende:
Raakt mij meer dan "Bullshit, just shut up, you motherfucker". Maar ja, that’s just me
Je praatte Engels, jij luie poep. Domkont!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Raakt mij meer dan "Bullshit, just shut up, you motherfucker". Maar ja, that’s just me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |