Het zou dat kunnen betekenen...of het betekent dat die kleuters in zijn klas zich niet normaal kunnen aankleden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh, en betekent dat dat ik géén smaak heb?![]()
![]()
Hoiquote:
Gelul!! Hun Album komt uit 2003 en eerste single was uit ergens in 2003 en later opnieuw in 2004. Voorheen gingen ze door het leven als Kara's Flowers (ander naam zelfde band) en die stamt uit 1995. Zo zie je maar weer dat het allemaal een vette onzin dat hele Grammy gebeuren. Ik gun het ze ook niet, ik vind ze best goed, maar geef het liever aan Alter Bridge of Keane.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:37 schreef Dada het volgende:
He Dizer wat vind jij daar nou van? Van het feit dat Maroon5 een Grammy wint voor beste nieuwe artiest terwijl ze al jaren muziek maken en cd’s uitbrengen.
O dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:43 schreef Dizer het volgende:
Gelul!! Hun Album komt uit 2003 en eerste single was uit ergens in 2003 en later opnieuw in 2004. Voorheen gingen ze door het leven als Kara's Flowers (ander naam zelfde band) en die stamt uit 1995. Zo zie je maar weer dat het allemaal een vette onzin dat hele Grammy gebeuren. Ik gun het ze ook niet, ik vind ze best goed, maar geef het liever aan Alter Bridge of Keane.
Our users have posted a total of 8029 articlesquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:47 schreef Dada het volgende:
[..]
O dan heb ik het verkeerd begrepen![]()
Hoe is het met je Maroon5 forum? Liep het storm na de Grammys?
Beetje maar?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
* ZOWIEE luistert nu Guns 'n Roses - Don't Damn Me
Je hebt dus wel een beetje smaak![]()
Aardig.. misschien had ik niet 5x in 1 jaar tijd naar hun concerten moeten gaan.. hoewel live ze echt nog beter zijn dan op albumquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
volgens mij ben je een beetje van mening veranderd dus.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beetje maar?Ik was je de vorige keer aan het stangen.. hoewel ik Muse nog steeds niet zo vind, maar das een mening
En omdat we het best vaak hebben over mijn muzieksmaak.. hierbij is dit 75% van mijn cd-verzameling. Mijn Legale (Echt waar alles origineel op cd) Mp3 Collectie:
[afbeelding]
Ik woon in Purmerend.. mijn adres is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik woon in Purmerend.. mijn adres is...Beetje ver weg, lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom anders hier naartoe?![]()
Ja ik heb er ook best vaak zin in de laatste tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Best vaak de laatste tijdHoe zou dat toch komen?
Is goed.. vertrekt...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Beetje ver weg, lieverd
Kom anders hier naartoe?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:47 schreef Christine het volgende:
Maar woont er serieus iemand dichtbij genoeg om nog hiernaartoe te komen vanavond?
Ik kan wel langskomen, maar ik heb geen pik.. is dat een bezwaar?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:47 schreef Christine het volgende:
Maar woont er serieus iemand dichtbij genoeg om nog hiernaartoe te komen vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |