Lag jij niet al in je nest?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:57 schreef sooty het volgende:
Wat opvalt is het abominable retoucheren van die ogen. In het pre-fotosoep tijdperk had deze retoucheur wel wat lessen van de Sovjets kunnen gebruiken.
Nee, ik lieg (gemakshalve) wel vaker.quote:
Retoucheren is een vak apart !,zeker zonder photoshop,dit ziet er niet uit....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:08 schreef sooty het volgende:
[..]
Nee, ik lieg (gemakshalve) wel vaker.
Maar wat is jouw mening als professioneel over het retoucheren van deze foto en retoucheren in het algemeen. ?
Ik wou haar echte naam horen ,tongetjequote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:09 schreef tong80 het volgende:
Dat zei ik toch in het vorige topic miss Marple ?
Dit dus... en maar zwoegen met penseeltjesquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:08 schreef sooty het volgende:
[..]
Nee, ik lieg (gemakshalve) wel vaker.
Maar wat is jouw mening als professioneel over het retoucheren van deze foto en retoucheren in het algemeen. ?
Trustuhquote:
Als je kijkt naar dat oogwit en het oogblauw zie je gewoon dat dat is bijgewerkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:15 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Retoucheren is een vak apart !,zeker zonder photoshop,dit ziet er niet uit....
Vroegah op de fotovakschool kregen we opdrachten ,waar ik nu nog wakker van lig
FF kijken in m'n studieboeken voor een voorbeeld...
tvp om 5 over 5???quote:
En mijn plaatjequote:
George Benson?quote:
Nopequote:
sgoed.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Peter Sarsgaard?
Neenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:17 schreef mr_anonimous het volgende:
@ Foto: John Lee Hooker?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:47 schreef dolle_hond het volgende:
john goodman
Aha, meneer die de eeuwige bad guy van Spectre in de bond films speelt..maar zijn naam...quote:
Hij heeft inderdaad een keertje Blofeld vertolkt. Het meest bekend is hij geworden door het personage op de foto. Dr. Loomis uit de Halloweenserie.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:52 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Aha, meneer die de eeuwige bad guy van Spectre in de bond films speelt..maar zijn naam...
Precies!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:56 schreef Bimmel het volgende:
Donald Pleasence! aka Ernst Stavro Blofeld
Kelsey Grammer inderdaad.quote:
Niet bij boxen maar bij WWFquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is die knakker die bij boksen de fighters aankondigt volgens mij.
Nee,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Shane nogwattes?
Juistem!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Vince MacMahon?
Correctquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:25 schreef pos het volgende:
Kyle MacLachlan?
Nou, volgens mijn informatie was dit Gretchen Mol.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:19 schreef Bimmel het volgende:
Da's Jamie nogwat van de Practice...leuke serie was dat. Weet de naam van de actrice niet meer.
Dat is z'n artiestennaam , weet je z'n echte naam ookquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:03 schreef pos het volgende:
paus paulus johannes de...eh doe maar derde
Nee ik heb niets met die meneerquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:12 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Dat is z'n artiestennaam , weet je z'n echte naam ook![]()
Dr.Whoquote:
Het is inderdaad nummer 4.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
Dr.Who idd ik dacht de vierde van een stuk of 7.
Maar dit is wel de bekendste.
Family Ties: Justine Bateman. (Inderdaad onflateuze foto).quote:
De komt uit "The motion picture". De eerste Star Trek film met de originele cast plus enkele nieuwelingen, zoals plaatje.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Ken de films niet en alleen de oude serie. De echte Star Trek dus.
IEEeeek.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:59 schreef tong80 het volgende:
Huilende treinhomo's en volle Oblivions die fotoloog attenderen op een hint.
ja, maar duurde zo langquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:14 schreef tong80 het volgende:
Ik was eerst
Dan moet je maar nioet om een plaatje vragen.
LOOG? Heb je een hint?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:59 schreef tong80 het volgende:
Huilende treinhomo's en volle Oblivions die fotoloog attenderen op een hint.
ik ben niet loog, maar geef wel een hintquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:48 schreef Modus het volgende:
Meneer van de Smashing Pumpkins? Not even close he?.
Dat komt denk ik omdat ie het isquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:23 schreef Berkery het volgende:
Hij lijkt op Tim Robbins
Shirley Temple ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:42 schreef Bullpit het volgende:
omdat het stormloopt doe ik nog maar plaatje
[afbeelding]
Iemand van het Amerikaanse antwoord op de fab four: The Monkies aka. the prefab four.quote:
is geen excuus voor deze brute uitvaring, dan had ie aap moeten zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:39 schreef sooty het volgende:
[..]
Iemand van het Amerikaanse antwoord op de fab four: The Monkies aka. the prefab four.
Ofwel op zijn John Cleese's : You Ape !quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:48 schreef Bullpit het volgende:
[..]
is geen excuus voor deze brute uitvaring, dan had ie aap moeten zeggen![]()
Dus hij zat bij de Monkees?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:29 schreef tong80 het volgende:
Muziek jaren 60 maar speelde geen instrument en kon niet zingen.
Dan is het Davy Jones, Micky Dolenz, Peter Tork en Michael Nesmith. Een van de 4.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:59 schreef tong80 het volgende:
Sorry was even weg het is idd een Monkee
Als je die namen zo uit je hoofd oplepelt, kan je zo meedoen aan iedere popquiz in Nederland; met name omdat je het plaatje in eerste instantie niet herkent.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:00 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Dan is het Davy Jones, Micky Dolenz, Peter Tork en Michael Nesmith. Een van de 4.
Ja daarom ben ik ook deejay bij een lokale omroep! Daar word je nog aangenomen voor kennis van popmuziek, en de rest is ondergeschikt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:04 schreef sooty het volgende:
[..]
Als je die namen zo uit je hoofd oplepelt, kan je zo meedoen aan iedere popquiz in Nederland; met name omdat je het plaatje in eerste instantie niet herkent.
![]()
Jij bent blijkbaar geen deejay bij een lokale omroep.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:06 schreef tong80 het volgende:
Ik ben vrij van google, en hou dat zo.
Ja, wat is dat tegenwoordig toch met die muziekliefhebbers? In mijn tijd wisten we nog uit ons hoofd wie alle leden van de E-Street band waren. En toen hadden we nog geen Google, enkel OOR's POP ENCYCLOPEDIEquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:10 schreef sooty het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar geen deejay bij een lokale omroep.
Hé Bimmel,op zaterdag in de basis?quote:
Neen, de trotse bezitter van een splinternieuwe kabelmodem!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:22 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hé Bimmel,op zaterdag in de basis?
Nein!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 08:24 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken t liedje wel, want luister vaak stubru
gokje: basement jaxx
Ik hoorde vandaag in een winkel een nummer met de tekst "Hip teens don't wear blue jeans" o.i.d., maar geen idee wie de uitvoerende was.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:08 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]
De heer in dit plaatje leidt een ensemble dat pop muziek maakt.
Ze hebben echter geen hit in NL gehad, wel in de rest van Europa.
(o.a. dat hippe tieners geen spijkerbroeken dragen)
ik heb het opgezocht maar het zegt me nog niksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag in een winkel een nummer met de tekst "Hip teens don't wear blue jeans" o.i.d., maar geen idee wie de uitvoerende was.
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:15 schreef tong80 het volgende:
Speelt toch een agent die met een suffe collega blunder op blunder stapelt ?
Ik weet wie je bedoelt, maar hij is 't nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:19 schreef sooty het volgende:
Volgens mij speelde-ie een buurman/kennis/vriend in die Amerikaanse serie Grace under fire.
Geen idee hoe de beste man heet.
Da's goed. Ik bedoelde Amadeus en Ferris Bueller's Day Offquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:36 schreef sooty het volgende:
Google says: Jeffrey Jones
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:19 schreef sooty het volgende:
Volgens mij speelde-ie een buurman/kennis/vriend in die Amerikaanse serie Grace under fire.
Geen idee hoe de beste man heet. (Dave Thomas)
Ik ben nog wel online, maar zat even niet op te lettenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:08 schreef Berkery het volgende:
Ik doe wel even een andere, ik wou even kijken of sooty nog online was, ivm
[..]
[afbeelding]
Sporter USA ?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:08 schreef Berkery het volgende:
Ik doe wel even een andere, ik wou even kijken of sooty nog online was, ivm
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:49 schreef Treinhomo het volgende:
Acteur ?
De Echte!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:56 schreef Treinhomo het volgende:
Shaft.
Foei!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:14 schreef Oblivion het volgende:
The Frank Popp Ensemble
En ja ik heb gegoogled!![]()
Ja die kop ken ik van zo'n TV serie gevalquote:
Yepquote:Op zondag 20 februari 2005 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Joesjenko voor zijn vergiftiging?
Correct!quote:Op zondag 20 februari 2005 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Tom Selleck
Yepquote:Op zondag 20 februari 2005 15:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Mevrouw Rodham-Clinton?
Inderdaad Robert Englund a.k.a Fred Krueger.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:38 schreef dolle_hond het volgende:
englund
Pik Botha?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |