Juist, repeat heeft een punt! Ik heb ook een plonsplee en dat scheelt aanzienlijk in de verspreiding van de mestgeur.quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:
![]()
Wat een mietjes tegenwoordig, eerst papier erin gooien.... Ben je niet helemaal lekker ofzo. Ga gewoon zitten en scheiten. Alsof je dood gaat aan een beetje water aan je aarsch, wat overigens bij mij helemaal niet gebeurt, en ik heb 2 plons plee's thuis. Liever dat, dan zo'n gore middeleeuwse plee waar je drol lekker stomend op het plateautje blijft liggen zodat de smechtige geur zich door het hele huis kan verplaatsen.
Het is gewoon vreemd dat het lijkt alsof je op een wc bril gaat zitten die met watten ofzo is gevuld.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:49 schreef Repeat het volgende:
Plateautplees vind je alleen nog bij armoedige of oude plees. Nieuwe van Villeroy & Boch enz zijn allemaal lekkere plonsers! En die diepe laag in de vs iddMaar een zachte wc bril heb ik daar ook nog niet meegemaakt, lijkt me ook heel onhygienisch.
noem ze altijd bovenladers.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:29 schreef Cassius het volgende:
[..]
Heten die dingen officieel niet vlakspoelers ?
We hebben onlangs een geheel nieuwe plee gekregen en nee, dit was geen plons plee maar een plateaupleetje, dus ja, ze worden nog gemaakt :-)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:09 schreef Samson het volgende:
een plonswc is heel wat hygienischer dan zo'n vies uit de tijd plateauding (worden die dingen nog gemaak dan?)
quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:23 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Je moet een sliert wc papier leggen van de ene kant van de wc bril tot de andere kant. En dan erop gaan zitten zo dat ie blijft liggen.
Dan geef je hem een hangmatje zegmaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |