Hoi EvdBerg,quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hey Vlerk,
Is die G3 nu weg? Is het trouwens een desktop
[afbeelding]
of tower?
[afbeelding]
Met zo'n monitor met ingebouwde speakers?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:22 schreef Shagya het volgende:
60 euro incl verzenden voor de beide 512 DDR reepjes.
De route is ingevoerd in het navigatiesysteemquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:18 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Hoi EvdBerg,
Het is een tower, precies die op dat plaatje, alleen zitten er geen boxen in de monitor. Maar als het goed is, word hij morgen opgehaald, zo niet laat ik het je weten.
Laat maar, ik heb inmiddels een g3/300 met Sonnet 500 mhz uitbreiding met OSX 10.3 Panther!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:18 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Hoi EvdBerg,
Het is een tower, precies die op dat plaatje, alleen zitten er geen boxen in de monitor. Maar als het goed is, word hij morgen opgehaald, zo niet laat ik het je weten.
Nog niets gehoord?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:24 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
genoteerd, je hoort snel van mij.
Mem ligt bij iemand anders, die is net terug uit vakantie. Ik verwacht vandaag van hem bericht en dan kan het met jou kortsluiten.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2005 09:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb inmiddels een g3/300 met Sonnet 500 mhz uitbreiding met OSX 10.3 Panther!
Ok prima.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:50 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Mem ligt bij iemand anders, die is net terug uit vakantie. Ik verwacht vandaag van hem bericht en dan kan het met jou kortsluiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |