Als je er geen verstand van hebt, reageer dan niet!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:33 schreef Roelxxl het volgende:
Die wekker is een Collector's Item man! Ik heb hem ook, hij is zéker 40 euro waard op een gamebeurs...
Ik zal even goed gaan na vragen of het nu wel of niet mogelijk is om OSX op deze MAC te draaien. Zo ja, dan heb ik wel interesse, kan ik eindelijk mijn moeder achter een systeem zetten wat zeker virusvrij zal zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:10 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ja dat is Mario4 met dat balletje. Best goed spel voor een amateur hack..
Of de Mac geupgraded is, dat weet ik niet. Je mag m komen zien of mits je in noord-holland woont kan ik ook ff langsrijden. Maar zeg maar een leuk bedrag en je mag m mee hebben.
Ik denk dat de aanbieder dat zelf wel uitmaakt...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:05 schreef Roelxxl het volgende:
ik bied alvast 10 euro voor SMB 4, en om even op die pipo hierboven terug te komen... ik zei gamebeurs, geen ebay
Zie startbod, het begint bij 1 euro. En ja hij werkte bij mij op de PAL.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:29 schreef Roelxxl het volgende:
ik wil mario 4 wel hebben! kan ik die trouwens op een PAL nes spelen?? Of heb ik daar zo'n ding voor nodig?? En hoeveel wil je er voor hebben??
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:05 schreef Roelxxl het volgende:
ik bied alvast 10 euro voor SMB 4, en om even op die pipo hierboven terug te komen... ik zei gamebeurs, geen ebay
Hmm ik wil 'm graag van je overnemen maar ik heb geen vervoerquote:Op zondag 20 februari 2005 03:29 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
schreef manga het volgende:[/b]
Ik zal even goed gaan na vragen of het nu wel of niet mogelijk is om OSX op deze MAC te draaien. Zo ja, dan heb ik wel interesse, kan ik eindelijk mijn moeder achter een systeem zetten wat zeker virusvrij zal zijnIk laat het je nog wel weten dan okee? Kan je het systeem echter in de tussentijd kwijt, dan heb ik gewoon pech
Nee, de Mac is apart gezet voor je. Er zit nu OS 9 op en werkt lekker vlot, ik ben geen mac user maar het zal vast wel kunnen? OS 9 toch ook goed? Kijk 50 euro is een vraagprijs, geen startbod. Als je nou 20 zegt en je komt m halen, zijn we ook klaar.
Dat is met een grote doos, ik heb 'm orgineel gekocht in 1999.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:52 schreef SilverBolt het volgende:
Sonic R (PC) orgineel
Is dit de versie in grote doos of die DVD doos heruitgave ?
Ik bleef even naar je avatar staren, maar hij's voor jou dan. Zou je je naam en adres naar me willen mailen zodat ie op de post kan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |