abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:07:35 #76
112214 JMB
Klopt als een bus:
pi_25198102
nee idd ik ook niet, die gasten zijn knetter
'They're not people, they are hippies!'
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:08:54 #77
67393 Slaaitjuh
bagger reply -->
pi_25198119
een jonge wil verder dan zoenen met je, wat doe jij:

1. je vraagt of ie ook anaal durft?
2. je roept je moeder en vraagt wat sex is?
3. je rent rennend door de gang?
4. je slaat hem met een kikker in zijn gezicht...
naamsbekendheid:
[..]
// Proudly first Kut User of all
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:23:29 #78
112214 JMB
Klopt als een bus:
pi_25198375
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 00:08 schreef Slaaitjuh het volgende:
een jonge wil verder dan zoenen met je, wat doe jij:

1. je vraagt of ie ook anaal durft?
2. je roept je moeder en vraagt wat sex is?
3. je rent rennend door de gang?
4. je slaat hem met een kikker in zijn gezicht...
5.in zijn ballen trappen en zeggen dat ie een bril moet kopen, ik ben gvd geen sletje
'They're not people, they are hippies!'
pi_25198907
Je bent 12 en je bent nog steeds maagd. wat doe je?
A. toch maar ingaan op dat voorstel van die groep jongens.
B. Je probeert de gymleraar te pijpen na de les.
C. Je schrijft een brief naar de Tina met als onderwerp: Is er iets mis met mn vader?

Je bent erachter gekomen dat je een soa hebt. Wat zijn je eerste gedachten?
A. kut. spongebob gemist...
B. Wie laat zich dan ook naaien zonder condoom?!
C. Je bedenkt je om het in het vervolg bij levende organisme te houden.

Je beste vriendin Fatima is bruut ontmaagd in strijd met religieuze rgels. Ze barst in tranen uit. Wat zeg je om haar te troosten?
A. Je ouders snappen het heus wel, denk ik...
B. had het dan ook alleen anaal gedaan!
C. Een geluk bij een ongeluk: Van die SOA merk je niks meer na de wraakmoord... oopss...

Je komt erachter dat je vriendje vreemdgaat. Wat doe je?
A. Je scheld hem helemaal verot, spuugt in zijn gezicht, en gaat uithuilen bij je beste vriendin.
B. gaat naar papa, want die troost je altijd zo goed...
C. Gaat koste wat het kost vreemd, en beland in bed met de kat van de buren.

Resultaad!

Had je veel A?
Snijd je polsen door.

Had je veel B?
Snijd je polsen door.

Had je veel C?
Snijd je polsen door.

disclamer: Deze quiz is gebaseerd op waar gebeurde feiten
O_o
  dinsdag 22 februari 2005 @ 15:04:18 #80
3767 Herald
Come get some
pi_25205060
Terwijl je nieuwe vriend een glaasje prik haalt, snuffel jij door zijn kasten op zijn slaapkamer. Tijdens je speurtocht tref je wat dvd's aan. Van welke DVD schrik jij het meeste dat jouw nieuwe lover hem in huis heeft?

a) The ultimate guide to anal sex for women
b) She-male sexfantasies part 5
c) Glitter
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_25205349
Je vriendje van 17 wil graag met je naar bed. Maar jij bent 12 en het wordt voor jou dan de eerste keer. Wat doe je?

A: Ik doe het, maar dan moet hij wel een condoom omdoen. Ik wil toch geen tienermoeder worden?
B: Ik doe het niet. Stel je voor dat mijn moeder me dan ontdekt!
C: Ik dump hem.
pi_25232830
tvp
TTT van BrauN
[14.gif]
pi_25233150
Met welk voorwerp masturbeer je het liefst?

A: Met mijn mobieltje. De telefoon op trilfunctie zetten en genieten maar!
B: Met een colaflesje. Heb ik meteen wat te drinken
C: Met mijn vinger. Het heet toch niet voor niks vingeren?
  Moderator donderdag 24 februari 2005 @ 15:34:01 #84
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25233882
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 18:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Je zus is zwanger, wat doe je?

a) Je overstelpt haar met goedbedoelde cadeautjes als rompertjes en rammelaars
c) Je geeft er een enkeltje met de abortusboot cadeau
d) Je vraagt haar op dinsdag te bevallen, omdat dan de vuilnisman langskomt
Ik ga voor b)
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:38:12 #85
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25234472
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:48 schreef funmaster het volgende:
Met welk voorwerp masturbeer je het liefst?

A: Met mijn mobieltje. De telefoon op trilfunctie zetten en genieten maar!
B: Met een colaflesje. Heb ik meteen wat te drinken
C: Met mijn vinger. Het heet toch niet voor niks vingeren?
Meestal A'tjes:
Gadget Girl
Jij bent echt een electrochick! Voor jou niet het natte vingerwerk maar droge high tech speeltjes! Trileieren gaan er bij jou in in als zoete koek. Voor jou een tip: Er zijn leuke doorzichtige vibrators van hard plastic bij de Xenos (¤ 53.95)

Meestal B'tjes:
Farm Female
Bananen, komkommers, aubergines .... laat Georgina Verbaan maar zeuren dat een ananas "pijnlijk" is, jij lust ze rauw! Lekker oprekken met een colafles zorgt er voor dat je dotje dons verandert in 8 pond schouderham, maar dat vind jij erg OK! Zelfs het paard van ome Rik lust er pap van en jij lust het van hem. Probeer ook eens: Courgettes (15 ¤ per stuk! Vraag je moeder waar te krijgen)

Meestal C'tjes:
Simple Slut
Trillen en beven is er voor jou niet bij. Ook een brandblusser naar binnen werken vind je een beetje jakkie. Jij bent een natural girl. Jouw bevelen we het volgende aan (gratis):
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:59:55 #86
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25234712
"Je bent "te klein" voor de penis van je vriendje, wat doe je?"

a) Oefenen met mama's nieuwe Tarzan...
b) Vriendje om "penis-verkleining" vragen...
c) Effe langs de neger- hut van Oom Tom...
d) Naakt een moskee inrennen...
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_25235092
Nadat je vriendje zich op jou helemaal heeft uitgeleefd, zeg je:
A: Was dat nou alles?
B: Je broer kon het wel 3x
C: Je snijd zijn polsen door en laat je dubbeldekken door zijn vader en zijn broer
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_25235258
Je hebt als meisje redelijk kleine borsten waar je vaak mee gepest wordt. Wat doe je?

A) je eet meer spinazie. Als je zo spieren kunt fabriceren, kan het ook met borsten. Teminste.. Dat heb je je als mooie blondine laten wijs maken.
B) Je pakt wat sokken en stopt ze in je BH die je op maat hebt laten maken. Cup A haalde je immers niet.
C) Je wordt boos en gaat op het spoor staan met een briefje op je rug met de tekst ''Kick me!''
D) Je doet alsof het je niks doet maar ondertussen staat je dagboek vol met teksten als ''Ik wil dood, life's not fear!''
E) Je laat je ombouwen. Vanaf nu ga je door het leven als jongen zodat je je niet meer hoeft te schamen voor je kleine spruitjes.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_25236698
Je marrokaanse zoon verteld dat hij homo doet wat doe je

a) Zijn vriend neerschieten
b) Hemzelf neerschieten
c) vertellen over je heimelijke verlangens
d) polsen doorsnijden natuurlijk
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:09:24 #90
3767 Herald
Come get some
pi_25240965
Verhip! Je komt erachter dat je heel erg verliefd bent op je beste vriendin. Je vriendin is echter verre van lesbisch, zelfs op de dansvloer in de discotheek met meisjes bekken doet ze niet. Hoe ga jij hiermee om:

a) je biecht het op en ziet wel wat er van komt
b) je biecht het niet op en betast haar stiekem als ze weer eens komt logeren
c) je betaalt een groep allochtonen met je lichaam om je vriendin gruwelijk te groepsverkrachten waarna jij haar troost en doet beseffen dat mannen afzweren niet eens zo'n gek idee is!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_25241447
Je hebt gister hard liggen shaften met de vriend van je hartsvriendin en de volgende dag:

Je hartsvriendin komt bij je en verteld aan jou dat ze heeft gehoord dat haar vriendje is vreemd gegaan, wat doe je:

A. Je zegt eerlijk dat jij het was waarna zij haar polsen doorsnijd.
B. Je zegt dat het die vuile slet uit vmbo-k2C was(toevallig genaamd fatima) en snijd samen met je hartsvriendin fatima's polsen door.
C. Je zegt kut voor je waarna je hartsvriendin zegt dat ze haar polsen gaat doorsnijden waarop jij je bedenkt dat het heel fout is om te liegen zelfs voor een breezerslet en zegt tegen je vriendin: Laten we samen omstebuurt een snee in elkaars polsen zetten netzoals de killers in scream dat deden!
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_25250845
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:35 schreef pannaking_ het volgende:
Je hebt gister hard liggen shaften met de vriend van je hartsvriendin en de volgende dag:

Je hartsvriendin komt bij je en verteld aan jou dat ze heeft gehoord dat haar vriendje is vreemd gegaan, wat doe je:

B. Je zegt dat het die vuile slet uit vmbo-k2C was(toevallig genaamd fatima) en snijd samen met je hartsvriendin fatima's polsen door.
C. Je zegt kut voor je waarna je hartsvriendin zegt dat ze haar polsen gaat doorsnijden waarop jij je bedenkt dat het heel fout is om te liegen zelfs voor een breezerslet en zegt tegen je vriendin: Laten we samen omstebuurt een snee in elkaars polsen zetten netzoals de killers in scream dat deden!
omg als jij pannakoning heet op em.nl dan is dat kut
pi_25250846
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:35 schreef pannaking_ het volgende:

omg als jij pannakoning heette op em.nl dan is dat kut
pi_25250950
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:17 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

omg als jij pannakoning heette op em.nl dan is dat kut
als jij marleen kock heet in het echt dan is dat kut
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
pi_25251323
ben jij thuis????
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:20:13 #96
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25254377
Niet om het een of ander, maar is het polsen-doorsnijd-grapje nu niet een beetje afgezaagd?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:28:13 #97
115647 Herr-Wheelchair
Hij rolt zo die gaat.
pi_25254488
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
Ben jij een zelfstandige, stoere, moderne meid?

Jij, Samantha en Kimberly praten over menstruatie. Kimberly: "Menstruatie ziet er kei vies uit, mên!". Waarop Samantha antwoord: "Hmm, ik heb het nog nooit in het echt gezien, laat staan gehad ". Jij wilt haar helpen en laten zien hoe het er in het echt uit ziet, wat doe je?

A) "Kom Samanth, gaan we samen op internet plaatjes zoeken over menstruatie."
B) Je schopt Samantha loeihard in haar kut zodat ze gaat bloeden. "Kijk, zo ziet het er ongeveer uit dan!"
C) Je probeert spontaan ongesteld te worden, trekt je Spongebob string uit en laat je rode vagina zien aan Samantha.
hahaha
<i>Alkohol und Sonnenschein, ficken und auf Drogen sein.
Ich bleibe meinem Motto treu: Geil, pervers und arbeitsscheu!</i>
pi_25254507
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:47 schreef marleenhoofd- het volgende:
ben jij thuis????
wat een goede vraag voor zo'n Yes of Tina blad
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
pi_25254855
Verdorie! Je bent 12 jaar, je gezicht zit vol puisten, je vader heeft 5 vrouwen, je ene tiet is 3x zo groot als de andere en je doet vmbo. Daarbij ben je ook nog eens flink bezig hormonen aan te maken en je wilt ontmaagd worden. Helaas heb je geen vrienden, je hebt een snor, draag je een hoofddoek en heet je heel erg toevallig fatima. Wat doe je?

A: Je gaat roken, hoewel dit verboden is door je geloof doe je het toch. Je wilt immers stoer overkomen op je school en wat is er nou moeilijker te weerstaan dan een rokende fatima met een snor

B: Je doet je hoofddoek af en gaat naar de moskee. In de voetenbak laat jij je ontlasting de vrije loop en gaat vervolgens de minaret in om de hele stad 3x te schreeuwen dat jij dat gedaan hebt en natuurlijk erg zin hebt in een beloning voor je stoere daad. Onderdrukt zijn blijft immers moeilijk.

C: Je vraagt je vader of hij je alles wilt leren over sexualiteit. Uiteindelijk beland je in een groepsverkrachting door de gehele marokkaanse gemeenschap die je stuk voor stuk diep anaal genomen hebben. Ook het swaffelen ontkom je niet aan. Je bent nu officieel de maroslet van de stad

D: Je opent een topic op het forum fok! in het subforum SM kelder en zoekt voor spannende dating contacten. Het liefst met gothics die kicken op het doorsnijden van polsen.
pi_25255402
Je bent 12 jaar , je kop ziet er niet uit , je huid is zo vet als een frituurpan en je bent voor de eerste keer ongesteld...
Alleen op school moet je een spreekbeurt houden , en tijdens die spreekbeurt lek je door als een vergiet..
Wat doe je nu?

A) Je springt op tafel scheurt je kleren van je lijf en roept : "kijk eens wat een lekkere doorlek-kut".
B) Je trekt je broek uit en stopt een wortel in je kut, en zegt : "dit was mijn spreekbeurt , heeft er nog iemand vragen?"
C) Je vraagt de leraar of hij wel eens iemand geneukt heeft die ongesteld was.
D) Je snijdt 'live' voor de klas je polsen door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')