5.in zijn ballen trappen en zeggen dat ie een bril moet kopen, ik ben gvd geen sletjequote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:08 schreef Slaaitjuh het volgende:
een jonge wil verder dan zoenen met je, wat doe jij:
1. je vraagt of ie ook anaal durft?
2. je roept je moeder en vraagt wat sex is?
3. je rent rennend door de gang?
4. je slaat hem met een kikker in zijn gezicht...
Ik ga voor b)quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Je zus is zwanger, wat doe je?
a) Je overstelpt haar met goedbedoelde cadeautjes als rompertjes en rammelaars
c) Je geeft er een enkeltje met de abortusboot cadeau
d) Je vraagt haar op dinsdag te bevallen, omdat dan de vuilnisman langskomt
Meestal A'tjes:quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:48 schreef funmaster het volgende:
Met welk voorwerp masturbeer je het liefst?
A: Met mijn mobieltje. De telefoon op trilfunctie zetten en genieten maar!![]()
B: Met een colaflesje. Heb ik meteen wat te drinken
C: Met mijn vinger. Het heet toch niet voor niks vingeren?![]()
omg als jij pannakoning heet op em.nl dan is dat kutquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:35 schreef pannaking_ het volgende:
Je hebt gister hard liggen shaften met de vriend van je hartsvriendin en de volgende dag:
Je hartsvriendin komt bij je en verteld aan jou dat ze heeft gehoord dat haar vriendje is vreemd gegaan, wat doe je:
A. Je zegt eerlijk dat jij het was waarna zij haar polsen doorsnijd.
B. Je zegt dat het die vuile slet uit vmbo-k2C was(toevallig genaamd fatima) en snijd samen met je hartsvriendin fatima's polsen door.
C. Je zegt kut voor je waarna je hartsvriendin zegt dat ze haar polsen gaat doorsnijden waarop jij je bedenkt dat het heel fout is om te liegen zelfs voor een breezerslet en zegt tegen je vriendin: Laten we samen omstebuurt een snee in elkaars polsen zetten netzoals de killers in scream dat deden!
omg als jij pannakoning heette op em.nl dan is dat kutquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:35 schreef pannaking_ het volgende:
Je hebt gister hard liggen shaften met de vriend van je hartsvriendin en de volgende dag:
Je hartsvriendin komt bij je en verteld aan jou dat ze heeft gehoord dat haar vriendje is vreemd gegaan, wat doe je:
A. Je zegt eerlijk dat jij het was waarna zij haar polsen doorsnijd.
B. Je zegt dat het die vuile slet uit vmbo-k2C was(toevallig genaamd fatima) en snijd samen met je hartsvriendin fatima's polsen door.
C. Je zegt kut voor je waarna je hartsvriendin zegt dat ze haar polsen gaat doorsnijden waarop jij je bedenkt dat het heel fout is om te liegen zelfs voor een breezerslet en zegt tegen je vriendin: Laten we samen omstebuurt een snee in elkaars polsen zetten netzoals de killers in scream dat deden!
als jij marleen kock heet in het echt dan is dat kutquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
omg als jij pannakoning heette op em.nl dan is dat kut
hahahaquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
Ben jij een zelfstandige, stoere, moderne meid?
Jij, Samantha en Kimberly praten over menstruatie. Kimberly: "Menstruatie ziet er kei vies uit, mên!". Waarop Samantha antwoord: "Hmm, ik heb het nog nooit in het echt gezien, laat staan gehad". Jij wilt haar helpen en laten zien hoe het er in het echt uit ziet, wat doe je?
A) "Kom Samanth, gaan we samen op internet plaatjes zoeken over menstruatie."
B) Je schopt Samantha loeihard in haar kut zodat ze gaat bloeden. "Kijk, zo ziet het er ongeveer uit dan!"
C) Je probeert spontaan ongesteld te worden, trekt je Spongebob string uit en laat je rode vagina zien aan Samantha.
wat een goede vraag voor zo'n Yes of Tina bladquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:47 schreef marleenhoofd- het volgende:
ben jij thuis????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |