op je motor zeker? lolquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef luciferist het volgende:
ik word zo vaak in duitsland geflitst boeie. ze flitsen van voren en ik heb daar geen verzekeringsplaatjeiig krijg je wel een mooie foto
Die kan je aanvragen, net zoals in Nederlandquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:47 schreef tubster het volgende:
[..]
op je motor zeker? lol
maar ik was in de auto...
krijg je altijd een foto?
ik heb twee jaar geleden exact het zelfde meegemaakt, met de zelfde klote flitspaal, maar ik heb er nooit meer iets van gehoord....quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:38 schreef tubster het volgende:
aaagh ben gister geflitst in duitsland op een weg waar je dacht ik 70 mocht reed ik 80 maar blijkt een 50 km weg te zijn.....
Rij ik daar dus en ineens een flits van voren (oranje) damn dacht dat die paal een soort van stoplicht was
hoelang duurt het nu ongeveer voordat ik de bekeuing thuis heb en wat gaat dit mij kosten?!
Wie heeft er ook ooit zoiets mee gemaakt?
in DUitsland heb je van die vage wegen waar het net is of je buiten de bebouwde kom rijdt, en dat blijkt dan niet zo te zijn....quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:52 schreef Stiffmaster het volgende:
Je hebt er hard voor gereden dus het zou jammer zijn wanneer je 'm niet krijgt....
Reken daar maar niet op! Je krijgt hem keurig thuis en wel inclusief foto want daar heb je recht op. En niet betalen dan kom je in de databank en wordt je vanzelf van de weg gehaald in Duitsland een volgende keerquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef Menyo het volgende:
Niet betalen, gebeurt er niks.
Dat valt wel mee..quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:08 schreef JaapB het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op! Je krijgt hem keurig thuis en wel inclusief foto want daar heb je recht op. En niet betalen dan kom je in de databank en wordt je vanzelf van de weg gehaald in Duitsland een volgende keer![]()
In Duitsland krijg je altijd een foto, ja.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:47 schreef tubster het volgende:
[..]
op je motor zeker? lol
maar ik was in de auto...
krijg je altijd een foto?
ik heb hem niet gehad hoor......quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:17 schreef fembol het volgende:
Je krijgt hem WEL thuisgestuurd (in tegenstelling wat hier beweerd wordt) en ik zou hem wel gewoon betalen, er staan fucking vaak douaniers te controleren op kenteken aan de grens. Heb je niet betaald: dan moet je a la minute daar effe het geld ophoesten of je mag rechtsomkeer maken.
waren ze zeker te langzaam in Flensburg met verwerkenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb hem niet gehad hoor......
ik heb inderdaad mazzel gehadquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:24 schreef fembol het volgende:
[..]
waren ze zeker te langzaam in Flensburg met verwerken
mazzelaar!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |