abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25123621
aaagh ben gister geflitst in duitsland op een weg waar je dacht ik 70 mocht reed ik 80 maar blijkt een 50 km weg te zijn.....
Rij ik daar dus en ineens een flits van voren (oranje) damn dacht dat die paal een soort van stoplicht was

hoelang duurt het nu ongeveer voordat ik de bekeuing thuis heb en wat gaat dit mij kosten?!

Wie heeft er ook ooit zoiets mee gemaakt?
pi_25123663
met een beetje mazzel krijg je die boete niet eens. meestal nemen ze niet de moeite om het nederlandse adres op te zoeken, en anders gewoon niet betalen de duitsers komen je heus niet halen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_25123675
aha maar ik wil volgend jaar weer daarheen
en als ze me dan aanhouden.... wat dan?
pi_25123696
Hoelang het gaat duren voordat je de boete krijgt weet ik niet, Heb wel een site gevonden waar de prijzen opstaan die gelden.

Als je na 3 maanden niks hebt gehoord kan je het volgens die site op verjaring gooien.

Dit is de Site
http://www.strick.de/bekijken/nl/nieuwsbrief/jnd/Verkeers.htm
pi_25123725
wow dus das rond de 60 euro... dat valt me wel mee
thanks voor de site
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:45:22 #6
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_25123751
ik word zo vaak in duitsland geflitst boeie. ze flitsen van voren en ik heb daar geen verzekeringsplaatje iig krijg je wel een mooie foto
pi_25123758
Niet betalen, gebeurt er niks.
pi_25123771
Vaak kom je er wel makkelijk onderuit ja .
En boeiend, zo hoog zijn de boetes niet in Duitsland.
pi_25123775
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef luciferist het volgende:
ik word zo vaak in duitsland geflitst boeie. ze flitsen van voren en ik heb daar geen verzekeringsplaatje iig krijg je wel een mooie foto
op je motor zeker? lol
maar ik was in de auto...

krijg je altijd een foto?
pi_25123823
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:47 schreef tubster het volgende:

[..]

op je motor zeker? lol

Die kan je aanvragen, net zoals in Nederland .
pi_25123890
Je hebt er hard voor gereden dus het zou jammer zijn wanneer je 'm niet krijgt....
bla bla bla......
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:04:47 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25124108
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:38 schreef tubster het volgende:
aaagh ben gister geflitst in duitsland op een weg waar je dacht ik 70 mocht reed ik 80 maar blijkt een 50 km weg te zijn.....
Rij ik daar dus en ineens een flits van voren (oranje) damn dacht dat die paal een soort van stoplicht was

hoelang duurt het nu ongeveer voordat ik de bekeuing thuis heb en wat gaat dit mij kosten?!

Wie heeft er ook ooit zoiets mee gemaakt?
ik heb twee jaar geleden exact het zelfde meegemaakt, met de zelfde klote flitspaal, maar ik heb er nooit meer iets van gehoord....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:07:05 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25124148
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:52 schreef Stiffmaster het volgende:
Je hebt er hard voor gereden dus het zou jammer zijn wanneer je 'm niet krijgt....
in DUitsland heb je van die vage wegen waar het net is of je buiten de bebouwde kom rijdt, en dat blijkt dan niet zo te zijn....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:07:15 #14
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_25124151
Ik ben in de zomer in Hamburg geflitst toen ik 50 reed waar ik 30 mocht. Nooit wat van gehoord.
Ik ben op de A8 na Stuttgart geflitst toen ik 130 reed waar ik 120 mocht.... en dat is nu 2 maanden geleden.... dus da's nog afwachten......
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:08:08 #15
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_25124171
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef Menyo het volgende:
Niet betalen, gebeurt er niks.
Reken daar maar niet op! Je krijgt hem keurig thuis en wel inclusief foto want daar heb je recht op. En niet betalen dan kom je in de databank en wordt je vanzelf van de weg gehaald in Duitsland een volgende keer
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_25124263
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:08 schreef JaapB het volgende:

[..]

Reken daar maar niet op! Je krijgt hem keurig thuis en wel inclusief foto want daar heb je recht op. En niet betalen dan kom je in de databank en wordt je vanzelf van de weg gehaald in Duitsland een volgende keer
Dat valt wel mee..
pi_25124280
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:47 schreef tubster het volgende:

[..]

op je motor zeker? lol

In Duitsland krijg je altijd een foto, ja.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_25124331
Moraal van het verhaal:
je mag 100, tenzij er een bordje van 70 staat. Dat heeft verder niks met bebouwde kom te maken, ook buiten de bebouwde kom zijn er stukken waar je zelfs maar 50 mag.
De eerste keer kost 30km te hard rond de 60 euro, doe je het nog eens binnen een jaar dan loopt doe boete FLINK op! En ik kan het weten :-( (iets van 200 euro ofzo)

Je krijgt hem WEL thuisgestuurd (in tegenstelling wat hier beweerd wordt) en ik zou hem wel gewoon betalen, er staan fucking vaak douaniers te controleren op kenteken aan de grens. Heb je niet betaald: dan moet je a la minute daar effe het geld ophoesten of je mag rechtsomkeer maken.

Verder zijn het ettertjes, ze wachten tot een paar dagen voordat de termijn van verjaren verstreken is. (BIJ MIJ 2 DAGEN!!! GRRRR). Verder krijg je er ook ALTIJD een gezellige foto bij, dan kun je zien of jij het inderdaad wel was. De bijrijder maken ze onherkenbaar........... dat heeft nl. al heeeel wat pijnlijke situaties opgeleverd.

Verder: altijd lief tegen duitse agenten zijn, met een lieve glimlach zijn ze om te kopen, vooral als ze de mütze nicht drauf hebben.
Maar dat verhaal vertel ik nog wel een andere keer....

Tot zover de ervaringsdeskundige!

En oh ja: als je op de motor rijdt altijd even zwaaien voor de foto, ze flitsen daar alleen van voren. Kun je geen bon krijgen!
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:18:43 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25124351
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:17 schreef fembol het volgende:

Je krijgt hem WEL thuisgestuurd (in tegenstelling wat hier beweerd wordt) en ik zou hem wel gewoon betalen, er staan fucking vaak douaniers te controleren op kenteken aan de grens. Heb je niet betaald: dan moet je a la minute daar effe het geld ophoesten of je mag rechtsomkeer maken.
ik heb hem niet gehad hoor......
pi_25124390
Verder kan een Duitse boete gewoon door de Nederlandse deurwaarder worden geind.
pi_25124449
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik heb hem niet gehad hoor......
waren ze zeker te langzaam in Flensburg met verwerken
mazzelaar!!
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:19:18 #22
111340 Vigile
Always on the move
pi_25125414
Ik heb laatst ergens gelezen dat er veranderingen zijn doorgevoerd in hoe er wordt omgegaan met ´buitenlandse´ bekeuringen, omdat je idd vaak niets meer hoorde van bekeuringen uit bijv. duitsland.

Maar als het goed is, is daar verandering ingekomen en ben je gewoon de klos, die duitsers werken nu samen ofzo met nederlandse instanties om de boel te innen.

Ik zou ´m dus maar betalen!
I reject your reality and substitute it for my own.
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:21:02 #23
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25125442
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:24 schreef fembol het volgende:

[..]

waren ze zeker te langzaam in Flensburg met verwerken
mazzelaar!!
ik heb inderdaad mazzel gehad
pi_25133342
Gewoon een briefje in steenkolenduits schrijven:

"Meine Herren,
Ich mache beschwar gegen die Geldstrafe dd 17.Februar 2005 . Ich bin überhaupt nicht in Deutschland gewesen. Vielleicht ist ein Auto mit falschen Kenzeichnenplatten fotografiert geworden."
enz......
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_25133495
Hehe, ik reed een keer 130 waar je honderd mocht auf die Autobahn. Ik zat achter iemand die hetzelfde tempo reed en vlak na een viaduct stond er ook zo'n ding te flitsen. Werd die gast wel geflitst en ik niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')