Ja, als je ballen op kniehoogte, of daaronder, gehangen hadden dan zat er iets goed fout Do2quote:Op zondag 20 februari 2005 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk is dit topic gewoon een verkapt slowchat-topic...
Arme, arme ik; dat ik mij al die fok-termen al zo eigen heb gemaakt...
Knietje in de ballen is op zulke momenten wel op zijn plaats...
Een geplaatst knietje, ver boven kniehoogte, zeg maar.
Dan zal Ollie wel in Groningen wonen ofzo, da's praktisch Duitsland, alleen beseffen ze het zelf nog nietquote:Op zondag 20 februari 2005 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij is het Deutsch...
Ja he, shit. Moet ik weer gegevens van de beste man gaan opzoeken. Ik ken hem verder ook nietquote:Op zondag 20 februari 2005 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geef maar eens een hint!
Ik ga voor het laatste..quote:Op zondag 20 februari 2005 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het Wezen van De Kunst heeft vast ook iets met bier van doen...
Of de ontkenning ervan...
Nou menneke, vertelde gij dan mar us wa ge wel zietquote:Op zondag 20 februari 2005 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een grote appel...
Ja, nu zie ik het ook...
Hehe, gelukkig hij kwam toch over. Was al bang dat er wederom hersencellen de vernieling in waren gegaan sinds afgelopen weekendquote:Op zondag 20 februari 2005 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
New York, dus.
En zo omzeil je belachelijke wetten.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Club biedt naaktoptredens aan als kunst
De uitdaging, AR! The challenge!quote:Op zondag 20 februari 2005 00:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
... het huilmoment ontgaat mij nog hoor..
quote:Op zondag 20 februari 2005 00:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee!
Ah, komt er toch nog een meet!!!quote:Op zondag 20 februari 2005 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie spiekt kom ik persoonlijk op zijn of haar smoelwerk rammen, bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |