Dat vind ik wel fijn om te horen. Maar nu ik weer wat meer tijd heb, zal ik mij wederom toeleggen op het op koers houden van de mensen alhier.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:16 schreef BrauN het volgende:
Ik vond je altijd goeie standpunten hebben, met name m.b.t. religie en normen/waarden. Ik mis je best op zich...
Ik lees juist: ''Net een grote kleiduif gemist!''quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik lees de hele tijd: "Wordt kleiduif gemist?"
dan zitten jouw lachspieren zeker in je anus want ik heb nog nooit om je kunnen lachenquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:16 schreef FuifDuif het volgende:
Ha ha ha, we hebben wel veel lol gehad.
Ik snap dat je de eer aan je zelf wilt houden, plasserd.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:19 schreef laffer het volgende:
[..]
dan zitten jouw lachspieren zeker in je anus want ik heb nog nooit om je kunnen lachen![]()
nee duffe trut, de eer is altijd aan mezelf met alles.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik snap dat je de eer aan je zelf wilt houden, plasserd.
ja lekker!quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:55 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hmm, goed nieuws *Champange fles opent*
Wat een grootheidswaanzin, zeikbek. Iemand met zo'n icoon neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:23 schreef laffer het volgende:
nee duffe trut, de eer is altijd aan mezelf met alles.
en dan bedoel ik niet alleen m`n posts hier op het forum, uitgekakte stronthoer![]()
hey fuif wb. tuurlijk hebben we je gemist.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een grootheidswaanzin, zeikbek. Iemand met zo'n icoon neem ik niet serieus.
gelukkig niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:36 schreef andromeda1968 het volgende:
En Ik die dacht dat ze die kleiduif al lang neergeschoten hadden.
Ah je hebt humor, dat waardeer ik.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:55 schreef FuifDuif het volgende:
Oh ja hoor, men doet nu net alsof het men niets doet. Geeft niet schatjes, ik weet wel beter..
jij beoordeelt users op hun icoon??quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een grootheidswaanzin, zeikbek. Iemand met zo'n icoon neem ik niet serieus.
wanneer hebben jullie weer een massale-zelfmoordaktie gepland???quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:41 schreef BrauN_vervanger het volgende:
FuifDuif, mijn religieus gelijkgezinde. [afbeelding]
Zsm......quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:46 schreef laffer het volgende:
[..]
wanneer hebben jullie weer een massale-zelfmoordaktie gepland???![]()
(en nee, ik heb geen interesse in jullie clubje)
Christenen zijn (net als het gros van de moslims en elke andere gelovige) vredelievende mensen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:46 schreef laffer het volgende:
[..]
wanneer hebben jullie weer een massale-zelfmoordaktie gepland???![]()
(en nee, ik heb geen interesse in jullie clubje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |