juist, suzannaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:43 schreef Suzanna het volgende:
Tussen Noa en Emma zit 11 maanden (en een week) en dat gaat heel goed! tis wel vermoeiend
Bij een volgende wil ik er wel graag wat meer tijd tussen...
Woensdags is het hier anders papadag mannendag trouwens.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:51 schreef jessie het volgende:
Pfff sugar hou op, vooral pappadag, ook zoiets stoms!
Toen Leigh nog niet zelf uit haar bedje kon klimmen, liet ik haar gewoon liggen. Ik vond het zieliger om haar uit haar middagslaapje te halen, dan dat ze 10 minuutjes alleen wakker zou liggen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:57 schreef Leah het volgende:
Wat ik me ook afvraag hè? Hoe doen de andere moeders dat met halen en brengen (naar school, psz) van de oudste?
Dreumes slaapt tussen de middag, en ik zag het toch echt niet zitten om met een slaperig/niet uitgeslapen kind te gaan fietsen. Gelukkig heb ik een buuv die wel even de babyfoon aan wil pakken, dus kan ik gewoon gaan met Freek, maar anders? Ik lees weleens mensen die hun kindje dan alleen thuis laten, maar daar ben ik echt te doemdenkerig voor hoor.
Mijn moeder regelde dat samen met de moeder van een klasgenootje van mij. Die kreeg ook nog wat kroost toen dat meisje en ik op school zaten, en het mooie was dat mijn moeder het ene jaar aan de beurt was, en zij het andere jaar. Daardoor konden ze redelijk afspreken hoe ze elkaar konden ontzien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:57 schreef Leah het volgende:
Wat ik me ook afvraag hè? Hoe doen de andere moeders dat met halen en brengen (naar school, psz) van de oudste?
Dreumes slaapt tussen de middag, en ik zag het toch echt niet zitten om met een slaperig/niet uitgeslapen kind te gaan fietsen. Gelukkig heb ik een buuv die wel even de babyfoon aan wil pakken, dus kan ik gewoon gaan met Freek, maar anders? Ik lees weleens mensen die hun kindje dan alleen thuis laten, maar daar ben ik echt te doemdenkerig voor hoor.
Ik heb hiermee het geluk dat ik een schoonmoeder voor de deur heb, plus nog eens een vriend met bedrijf aan huis, altijd iemand aanwezig dus, maar toen ik dat nog niet had was het dus inderdaad kindje uit bed halen. Zileig, maar als je dat vanaf de geboorte al doet passen die slaaptijden zich vanzelf aan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:57 schreef Leah het volgende:
Hier zat ik ook al aan te denken van de weekquote:Op woensdag 20 september 2006 20:14 schreef snoopy het volgende:
Ik heb een vraag voor de vaders en/of moeders met meerdere kindjes:
Hebben jullie bij de geboorte van een broertje of zusje iets speciaals gedaan voor de oudste(n)?
En dan bedoel ik: een kadootje geven, of een speciaal aandenken ofzo.
Aan zoiets zat ik dus ook te denken. Een kadootje voor Morris van het nieuwe brusje.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:50 schreef kozakken het volgende:
Jonne heeft van Romme een enorme shovel gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |