abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27758482
Jee Mel hoe herkenbaar ook hier. Die bovenste post van jouw had zo mijn verhaal kunnen wezen. Wat een gedoe he met 2 kinderen op stap. Ik heb vandaag weer een poging gedaan en dat ging goed. Maar het is wel een heel georganiseer hoor. Heb me ook uren van te voren zitten te bedenken hoe het nou te gaan doen. Vooral ook lastig omdat ze nog zoveel en lang voeden. Dus moet je alles tussenin doen, en dan maar hopen dat ze niet allebei nog even een lekkere strond luier geven van te voren en Chantel alles nog even onderkotst met melkresten wat dus hier gebeurde gisteren Dus toen toch maar niet weg geweest.

En Bix de tranen rollen nog over mijn wangen van die post van jouw. Hondendrollen meeennnn hoe kom je erop. grappig dat jij Chantel op Anna vindt lijken op sommige foto's. Ik dacht precies hetzelfde. Ben al veel te ver achter in het foto topic dus vandaar maar even hier vreselijk offtopic

Joshua vindt het mega interessant om in de duowagen te zitten. Die gespen is hij uren mee zoet hoe dat nou werkt. Dus hier geen problemen daarmee gelukkig. Mijnheer heeft wel het gillen uitgevonden als hij iets wil of niet wil en als Chantel ligt te huilen of ligt te kreunen dan doet Joshua er nog even een schepje bovenop
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:15:06 #102
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27766801
Wel handig om hier af en toe een beetje bij te lezen, ik heb over een tijdje ook twee kindjes...

In de praktijk...is het moeilijker / drukker dan je verwacht had of juist niet?
pi_27768916
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef Suzanna het volgende:
Wel handig om hier af en toe een beetje bij te lezen, ik heb over een tijdje ook twee kindjes...

In de praktijk...is het moeilijker / drukker dan je verwacht had of juist niet?
Ondanks dat het hier totaal anders loopt en gaat dan je verwacht met een kind (hier ligt het niet aan het feit dat het er nu opeens twee zijn, maar een beetje aan het kind dat het wat anders gaat). Is het ontzettend leuk en kriebelt het hier alweer.

moeilijk ? tja er zijn altijd wel ff momenten dat het niet gaat zoals je wil, dat er wat hindernissen genomen moeten worden (maar das juist een uitdaging, anders word het maar saai)
Drukker ? yep. het is drukker, maar ervaar het niet als een probleem, ga er gewoon wat vroeger in
pi_27770015
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:28 schreef Knorretje het volgende: en kriebelt het hier alweer.
Dat klinkt hoopvol.
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:44:23 #105
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27773010
Leuk om te lezen Knorretje. Klinkt positief...
En ik maak me ook geen zorgen hoor...ik verwacht alleen wel dat het echt een stuk moeilijker en drukker zal zijn, maar kan me er niet alles bij voorstellen...nu met één kind lijkt het al je hele dag op te slokken (terwijl dat waarschijnlijk ook het gevolg is van één kind, die neemt al je tijd omdat je nog aardig wat tijd hebt...)
  donderdag 9 juni 2005 @ 22:51:20 #106
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_27790313
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:44 schreef Suzanna het volgende:
...één kind, die neemt al je tijd omdat je nog aardig wat tijd hebt...
Dat vind ik wel mooi gevonden!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 25 november 2005 @ 21:36:48 #107
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32579997
Zow, ik heb deze even opgediept uit de krochten van FOK!. Vast voor LadyS . Gefeliciteerd!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_32580178
Hoe meer hoe beter
Kloonpiet is dol op kinderen
en op klonen

[ Bericht 48% gewijzigd door kloonpiet op 25-11-2005 22:01:18 ]
  vrijdag 25 november 2005 @ 21:56:11 #109
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32580456
O? Alleen voor LadyS? Niet voor Belana of mij bijvoorbeeld Leah? Of anderen?
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:04:20 #110
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32580652
Ach, sorry Dutchie en Belana, en anderen. Ik las even in Z&G, en kickte hem in een impuls omhoog. Was niet mijn bedoeling om iemand te passeren, zeker niet.
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:07:45 #111
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32580756
Weet ik ook wel, ik zag het en ik reageerde even iets sneller dan verstandig was. Maar er zijn er zo veel die zwanger van de 2e, 3e zijn of willen worden. En hormonen maken iedereen wat gevoeliger dan normaal hè?
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:12:25 #112
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32580890
Been there, done that, and they forgot the t-shirt . Ik ben sowieso erg slecht in feliciteren, of bijhouden wie, wat, waar.
Maar goed, echt niets mee bedoeld, ik denk dat je me ook wel een beetje "kent" wat dat betreft (hoop ik).
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:15:25 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_32580978
Ik ben te moe door de hormonen om te reageren

Maar wel bedankt voor de topic kick, kan nog wel weer eens interessant zijn
stormy waters...
sailin'
pi_32580988
Ik moet nog vaak denken aan wat Lois zij, dat het met 2 kinderen ineens een hele drukke agenda word. Je doet veel meer en het is echt veel drukker. Dat klopt echt helemaal. Maar het doet mij absoluut erg goed. Ik kom er helemaal mee tot mijn recht en ben een erge trotse moeder.

Ach met 1 kind ben je ineens je vrijheid kwijt en heb je het druk met zorgen. En dat is ook behoorlijk aanpoten. Alleen met 2 kinderen voelt het vaak alsof je dagen veel te kort zijn en dat alles aan je voorbij gaat, want je hebt het zo druk met zorgen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:15:49 #115
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32580990
Ja tuurlijk Leah, gij zijt geen kliekjesaanhanger.
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:17:05 #116
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_32581033
Bedankt Leah!

nou goed, het voelt zo een beetje als hoogverraad tegenover Amber En deze 2e kan natuurlijk niet zo leuk zijn als de 1e en het voelt raar tegenover no.2 dat ik dat zit te denken, zeg maar

nou ja, het zal allemaal wel loslopen, maar toch...
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:21:02 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_32581142
Ik heb dat ook wel gehad voor ik van de zomer zwanger werd. Maar nu ik die miskraam heb gehad en nu dus weer zwanger ben moet ik zeggen dat ik me daar ineens helemaal niet meer druk om maak. Ik ben rete nieuwsgierig wat het wordt, dat wel Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik op een meisje hoop, lijkt me erg leuk. Alhoewel ik ook al een hele mooie jongensnaam heb
Nee, ik ben niet bang meer dat ik meer of minder van de 1 of de ander zal houden, ik heb genoeg liefde voor 2, dat weet ik zeker.
Het lijkt me wel heel druk! En vermoeiend! Maar dat leek het me toen ook en alles krijgt een plaats in het leven, dus dat zal ook wel goed komen.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:23:20 #118
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32581203
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:15 schreef dutchie het volgende:
Ja tuurlijk Leah, gij zijt geen kliekjesaanhanger.
Oh, daar denken sommige mensen heel anders over . Maar goed, blij dat dit uit de wereld is.
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:27:59 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32581327
O, dan heb ik even wat gemist.
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:30:51 #120
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32581432
Belana en LadyS, beide verhalen zijn heel herkenbaar. En ik moet eerlijk zeggen, MEN wat ben ik blij dat we de eerste tijd gehad hebben . Nu speelde hier mee dat mijn moeder erg ziek werd toen Baby 3 maanden oud was, en de maanden daarna aan alle kanten hectisch waren, dat maakte het best lastig af en toe.

Aan de andere kant is er heel veel leuks, Freek die zo ontzettend gek is op zijn brusje, Baby die al in een soort van adoratie naar Freek kijkt. En vooral, dat Baby zo'n compleet ander kind is. Freek was al makkelijk, maar Baby is in de zon geboren, geloof ik. Ik heb nog nooit zo'n blij kind gezien, echt niet!

Kortom, ik geniet. Hartstikke blij dat die tweede er uiteindelijk toch gekomen is, zoals het nu is had ik voor ogen toen we (tegen alle adviezen in) toch voor een tweede gingen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:35:05 #121
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32581551
En vast voor alle drukke moeders

http://flylady.net/

Gewoon doen wat ze je mailt, en dan komt het huishoudelijke gedeelte iig goed
Of is dit nou spam? Nee toch?
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:05:26 #122
24188 Belana
kloon van belana
pi_32582397
Dat is nog wel een angst idd, dat nr niet zo makkelijk zal zijn als Liam... magoe... we shall see
stormy waters...
sailin'
pi_32583217
Vind het wel grappig om te lezen hoe druk mensen in eens worden als er een tweede bij komt.
Zoals met 2 kinderen op stap, met 2 kinderen naar het consultatieburo... ik had natuurlijk geen keuze, ik kreeg van niets gewoon 2 kinderen. Achteraf gezien echt ontzettend druk!

Toen Britt en Romée bijna 4 waren werd Lara geboren. B&R gingen naar school en wat een rust had ik! Maar 1 kind badderen, maar 1 flesje, maar 1 luier en noem alles maar op!
Iedereen riep: druk hé! Drie kinderen! Maar ik had nog nooit zo'n rust gehad!

Dus het kan ook ontzettend meevallen. De tweede (of derde) draait gewoon mee in het huishouden. Tenminste, hier wel. En ik heb er ook echt ontzettend tegenop gezien hoor! Vooral de drukte en inderdaad of dit wel zo'n leuk kind werd...
Vond het vooral zielig dat deze maar alleen was, en B&R met hun tweeën.
Maar zo is het niet, ze zijn nu gewoon met z'n drieën.
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 26 november 2005 @ 10:00:56 #124
24188 Belana
kloon van belana
pi_32589694
Ik merk wel dat het anders is om zwanger te zijn van de 2e. Iedereen vind het sowieso wat normaler, dus de enorm enthousiaste reacties van de eerste keer zijn er niet. Ik denk ook dat het een stuk zwaarder zal zijn, met Liam erbij. Hoogst waarschijnlijk zal ik wel weer last krijgen van mijn rug en bekken, dus ik ben wel benieuwd en zie daar een beetje tegenop.
Zo lijkt het me ook weer zwaar om weer "overnieuw" te beginnen met al die voedingen e.d. maar ook heel speciaal om dat nog een keer mee te mogen maken. Ik weet nu wat er gaat komen, meer dan met Liam en ik hoop er wat meer van te kunnen genieten.
ik vind het wel heel leuk dat Liam een brusje krijgt, dat past toch wel ofzo.
Ik moet idd wel vaak denken: pff, moet je met 2 kinderen naar de supermarkt, hoe doe je dat? Maar dat soort dingen krijgen zijn plaats wel neem ik maar aan
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:28:56 #125
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_32595900
Mèèèèèèn....wat heb ik het druk!!!

De gebroken nachten zijn killing. Ik kan me niet herinneren ooit zo moe te zijn geweest.
Maar ze zijn zo lief, zo mooi, zo heerlijk!! Ooit komt er weer een beetje orde op zaken. Ooit.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')