Dat klinkt wel heel knus vind ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:55 schreef Groofsken het volgende:
En ik herken wel wat je zegt BE, over als de een moet eten en de ander net gevoed wil worden, maar tot nu toe geniet ik dan vooral nog eigenlijk van de gekke taferelen die het oplevert.
Eten met S, terwijl R naast mijn bord op een aankleedkussen op tafel ligt met mijn pink in z'n mondje. En vergelijkbaar 's avonds bij het naar bed brengen van S. M'n dochter voorlezen, terwijl R achterop haar bedje erbij ligt met mijn pink in z'n mond
.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef mikoxx het volgende:
Hey, is dat eigenlijk handig stiemie, albert.nl? Ik zag met de pc check dat ze hier in de straat niet bezorgen, dus t is geen optie op dit moment, maar, betaal je extra oid??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ja maar je woont niet echt in de buurt..Op zondag 24 oktober 2010 23:14 schreef E.T. het volgende:
Ik heb hier nog een Burley Cub staan die weg moet
quote:[flauw] Hangen jouw borsten zo laag!Op maandag 25 oktober 2010 05:25 schreef Silmarwen het volgende:
Het enige wat me echt frustreerd is dat ik al heel veel wil, ben namelijk barstens vol energie, maar niet heel veel kan omdat mijn bekken/borsten/hele gedoe daar benee, erg gevoelig zijn.
quote:Komt wel na de stuwing. Dat laaghangen dus.Op maandag 25 oktober 2010 08:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[flauw] Hangen jouw borsten zo laag![/flauw]
Maar fijn dat het zo goed gaat!Geniet van je energie zonder het te overdoen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |