Nu is het echt duidelijk dat Script Studio hier meeleest.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:25 schreef Wup het volgende:
de grote afwezige vandaag was natuurlijk ... Bram .....
zn exit kwam eindelijk aan bod...............
hoe dat zo?!? [heb 't niet gezien, vandaar...]quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:25 schreef Wup het volgende:
de grote afwezige vandaag was natuurlijk ... Bram .....
zn exit kwam eindelijk aan bod...............
wel, ze hadden een klein beetje verkeerd meegelezen... ik had netjes en uiterst beleefd gevraagd om de van Klaverenshow en die heb ik ook gekregen waarvoor huldequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
hoe dat zo?!? [heb 't niet gezien, vandaar...]
ik snap je niet zo goed [en heb echt vrijwel niets gedronken...]quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:06 schreef Wup het volgende:
wel, ze hadden een klein beetje verkeerd meegelezen... ik had netjes en uiterst beleefd gevraagd om de van Klaverenshow en die heb ik ook gekregen waarvoor hulde
alleen hij moest Niels uit het raam gooien en niet slome Huug......
LOL hij's leukquote:en er is vanavond wel nog een ander mysterie opgelost
Nikkie Plessen over lipgloss
neen, zo bedoelde ik het ook niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
ik snap je niet zo goed [en heb echt vrijwel niets gedronken...]
heeft ie Hugo uit 't raam gemikt?!
en waarom had 't Niels moeten zijn, zó naar is nu toch ook weer niet?!
Sabine kun je moeilijk een grote gastrol noemen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:19 schreef Woelli het volgende:
Maare is Sabine Koning nu vast of is het een grote gastrol?
ik heb haar nog steeds niet naast Liesje gezienquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Sabine kun je moeilijk een grote gastrol noemen.
hij stond als gastrol op de aftiteling maar hij was verder nergens te bekennenquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Wat was er met Daan vandaag?
Carlo van de aftiteling was een beetje voorbarig... Hij had Daan al op de aftiteling gezet terwijl hij pas over een maand te zien is.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Wat was er met Daan vandaag?
zelfs de regisseur klopte niet dus ik denk echt dat hij vast een maand vooruit werkte vandaag...quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Carlo van de aftiteling was een beetje voorbarig... Hij had Daan al op de aftiteling gezet terwijl hij pas over een maand te zien is.
ze straalde helemaal vandaag want ze kreeg een halve regel tekst....quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
Ze stond laatst naast Shirina, was 'n leuk plaatje: twee van die dwergjes
ik zeg dan ook: weg met de olijke dok-tweeling...
Na een lamme (Marjolein) binnenkort ook een blinde...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:03 schreef Wup het volgende:
zelfs de regisseur klopte niet dus ik denk echt dat hij vast een maand vooruit werkte vandaag...
kunnen we nu vast speculeren wie er blind wordt:)
Kyra heeft hem gered.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:28 schreef babette21 het volgende:
ach ja, hoe is dat eigenlijk afgelopen? of zit ie nog steeds in de kast?!
Beetje a la Bowienquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:30 schreef Dizer het volgende:
Hij is er weer uit...
Maar zeker weten een vette cliff gister
als ze humor had, had ze 'm laten zitten....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:29 schreef Airelle het volgende:
Kyra heeft hem gered.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |