Nu is het echt duidelijk dat Script Studio hier meeleest.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:25 schreef Wup het volgende:
de grote afwezige vandaag was natuurlijk ... Bram .....
zn exit kwam eindelijk aan bod...............
hoe dat zo?!? [heb 't niet gezien, vandaar...]quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:25 schreef Wup het volgende:
de grote afwezige vandaag was natuurlijk ... Bram .....
zn exit kwam eindelijk aan bod...............
wel, ze hadden een klein beetje verkeerd meegelezen... ik had netjes en uiterst beleefd gevraagd om de van Klaverenshow en die heb ik ook gekregen waarvoor huldequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
hoe dat zo?!? [heb 't niet gezien, vandaar...]
ik snap je niet zo goed [en heb echt vrijwel niets gedronken...]quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:06 schreef Wup het volgende:
wel, ze hadden een klein beetje verkeerd meegelezen... ik had netjes en uiterst beleefd gevraagd om de van Klaverenshow en die heb ik ook gekregen waarvoor hulde
alleen hij moest Niels uit het raam gooien en niet slome Huug......
LOL hij's leukquote:en er is vanavond wel nog een ander mysterie opgelost
Nikkie Plessen over lipgloss
neen, zo bedoelde ik het ook niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
ik snap je niet zo goed [en heb echt vrijwel niets gedronken...]
heeft ie Hugo uit 't raam gemikt?!
en waarom had 't Niels moeten zijn, zó naar is nu toch ook weer niet?!
Sabine kun je moeilijk een grote gastrol noemen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:19 schreef Woelli het volgende:
Maare is Sabine Koning nu vast of is het een grote gastrol?
ik heb haar nog steeds niet naast Liesje gezienquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Sabine kun je moeilijk een grote gastrol noemen.
hij stond als gastrol op de aftiteling maar hij was verder nergens te bekennenquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Wat was er met Daan vandaag?
Carlo van de aftiteling was een beetje voorbarig... Hij had Daan al op de aftiteling gezet terwijl hij pas over een maand te zien is.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Wat was er met Daan vandaag?
zelfs de regisseur klopte niet dus ik denk echt dat hij vast een maand vooruit werkte vandaag...quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Carlo van de aftiteling was een beetje voorbarig... Hij had Daan al op de aftiteling gezet terwijl hij pas over een maand te zien is.
ze straalde helemaal vandaag want ze kreeg een halve regel tekst....quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
Ze stond laatst naast Shirina, was 'n leuk plaatje: twee van die dwergjes
ik zeg dan ook: weg met de olijke dok-tweeling...
Na een lamme (Marjolein) binnenkort ook een blinde...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:03 schreef Wup het volgende:
zelfs de regisseur klopte niet dus ik denk echt dat hij vast een maand vooruit werkte vandaag...
kunnen we nu vast speculeren wie er blind wordt:)
Kyra heeft hem gered.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:28 schreef babette21 het volgende:
ach ja, hoe is dat eigenlijk afgelopen? of zit ie nog steeds in de kast?!
Beetje a la Bowienquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:30 schreef Dizer het volgende:
Hij is er weer uit...
Maar zeker weten een vette cliff gister
als ze humor had, had ze 'm laten zitten....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:29 schreef Airelle het volgende:
Kyra heeft hem gered.
Ja zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ze humor had, had ze 'm laten zitten....
vind 't persoonlijk wel therapeutisch verantwoord
quote:
Wie weet gebeurt dat ook met Hugoquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
met dien verschille dat die daadwerkelijk naar beneden flikkerde....![]()
het leek me onmogelijk een duffere doos dan Renee neer te zetten maar ze zijn met Marjolein aardig op wegquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Na een lamme (Marjolein) binnenkort ook een blinde...
Het wordt tijd dat Levi Duynstee zich eens met de doktertjes van niks gaat bemoeien.........quote:Hugo's oog wordt eruit gekrabt door een familielid van de zoveelste patiënt die hij om zeep heeft geholpen.
Ben je niet in de war met die andere soap? Daar zit Morris inderdaad nog altijd, min of meer, in de kast.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:28 schreef babette21 het volgende:
ach ja, hoe is dat eigenlijk afgelopen? of zit ie nog steeds in de kast?!
Maar chis ook letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:47 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met die andere soap? Daar zit Morris inderdaad nog altijd, min of meer, in de kast.
knap hoe ze zichzelf weten te overtreffen he...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:14 schreef Wup het volgende:
het leek me onmogelijk een duffere doos dan Renee neer te zetten maar ze zijn met Marjolein aardig op weg
Het wordt tijd dat La Claire - dan wel als geest dan wel als fantasie - weerquote:Het wordt tijd dat Levi Duynstee zich eens met de doktertjes van niks gaat bemoeien.........
Ja, van mij!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:13 schreef babette21 het volgende:
vooral natuurlijk als je bedenkt waar dat hele raam-plan vandaag komt
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:35 schreef babette21 het volgende:
met dien verschille dat die daadwerkelijk naar beneden flikkerde....![]()
als ze beloven dat ze Hugo over 3 maanden alsnog laten vallen,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:02 schreef Wup het volgende:
ze lieten haar nog een zomertje lang bungelen ~ [0.31 min; 1.6 Mb] ~
alleen 't hoofdje hoeft er nog maar op.........quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:22 schreef babette21 het volgende:
bij gebrek aan Lipgloss [haha moet er zelf om lachen] wil ik bij deze de
Marjolein Award in 't leven roepen, voor 't dufste personage van de dag...
nee want stel je voor dat ze geld moeten uitgeven aan stunt lui....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:36 schreef babette21 het volgende:
godverdegodver...
ik me de hele dag afvragen hoe 't kan dat iemand uit 't raam flikkert, maar zichzelf toch vastkan houden
de vrijdagborrel in 1x weggespoeld, me naar huis gehaast, net op tijd voor de laatste scene:
KOMT 'T NIET EENS IN BEELD!!!!!!!!!!!!!
maar.....wat klaag je nou? Het was een van de stoerste cliiffs van dit seizoen........quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:36 schreef babette21 het volgende:
godverdegodver...
ik me de hele dag afvragen hoe 't kan dat iemand uit 't raam flikkert, maar zichzelf toch vastkan houden
de vrijdagborrel in 1x weggespoeld, me naar huis gehaast, net op tijd voor de laatste scene:
KOMT 'T NIET EENS IN BEELD!!!!!!!!!!!!!
ja maar... maar... je zag 'm helemaal niet uit 't raam vliegen!!!! hij hing daar gewoon ineens!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:41 schreef Wup het volgende:
maar.....wat klaag je nou? Het was een van de stoerste cliiffs van dit seizoen........
haha nee da's waar maar bedenk maar dat ze daar waarschijnlijk toch weer een of andere duffe slowmotion -of erger nog- van gemaakt hadden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:54 schreef babette21 het volgende:
ja maar... maar... je zag 'm helemaal niet uit 't raam vliegen!!!! hij hing daar gewoon ineens!!!
wat wel heel cool was hoor, daar niet van... maar... nou ja, zie hier boven dus....
quote:Tanja naar Temptation Island
Actrice Tanja Jess gaat een nieuwe reeks van het tv-programma Temptation Island presenteren. Dit maakte Veronica donderdag bekend.
Hiervoor heeft Tanja Jess onder meer in Goede Tijden Slechte Tijden, ONM en Costa! gespeeld. Verder spreekt Tanja veel tv-reclames in. Ook is ze twee keer te zien geweest in het mannenblad Playboy. De tv-babe presenteert het programma samen met de Belgische Hans Otten. Hij presenteerde eerder het programma Het Blok op de Belgische tv. Volgende week starten op het Thaise eiland Phuket, de opnames voor het vierde seizoen van Temptation Island. Vanaf april zijn de afleveringen op televisie te zien.
bron: RTL Boulevard
Ik kan de humor van TI wel inzien hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:10 schreef babette21 het volgende:
Tanja heeft zichzelf nog niet genoeg verlaagd:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |