oh leuk, zij mag wel als vriendin van Yvonne langskomen, ze is wel goed in aso-typjesquote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:51 schreef Wup het volgende:
en volgens Carlo komt er een gastrol voor Marina de Graaf aan... als Jose Zuiver
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:44 schreef weet_ik_veel het volgende:1 April valt wel erg vroeg dit jaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nog spannend ...
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:44 schreef weet_ik_veel het volgende:tjah sommigen hebben veel fantasieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nog spannend ...
maar sommige dingen kun je ook overdrijven!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn fantasie is beter dan die van de seriekillers van Script Studio.
quote:Sander toch weer soapie
Sander Foppele keert op 18 maart terug in ONM. In september 2003 verhuisde zijn personage Daan nog naar Kroatië. Sander wilde na drie jaar zelf uit de serie om zich meer te richten op presentatieklussen. Maar omdat het met die ambitie niet zo wil lukken *vals lachje*, komt hij weer terug. "Daar ben ik dik tevreden mee. Want vroeger sneed Daan misschien vooral komkommers, voortaan draagt hij ook een groot geheim met zich mee. Dus dat wordt interessant."
* Wup verzoekt Iwan op voorhand alvast geen 20 afleveringen over het wilde geheim van Daan inclusief fotoreportages en storyboards van die yorin website hier te gaan plakkenquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:40 schreef babette21 het volgende:
Foppele in Televizier... 't joch is zo blij met z'n geheim:
LOL ik zie ze er idd wel voor aan....quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:52 schreef Wup het volgende:
* Wup verzoekt Iwan op voorhand alvast geen 20 afleveringen over het wilde geheim van Daan inclusief fotoreportages en storyboards van die yorin website hier te gaan plakken
er is/was eigenlijk maar één leuke Starrenburg: Evert.... maar die is naar het hiernamaals...:(quote:hij heeft iig wel in de gaten dat Daan een slome was......
je kan veel zeggen, maar 't past wél bij 't decor van ONM....quote:Dit voorjaar hebben de lipglosses zuurstokkleurtjes als roze, oranje, geel, blauw en zelfs groen
Ik zie Kyra er wel voor aan om hem nog aan ellkaar te gaan plakken.......quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Bettina
Eindelijk... van Kyra's filmpjes zijn we ook voorgoed verlost.![]()
...of om ze op de aftiteling te vermelden!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:00 schreef soapie het volgende:
Die 2 kinderen!!!!! Ze nemen niet eens de moeite om ze op elkaar te laten lijken.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |