abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25125039
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
1 ding echter, kunnen ze bij AH niet. Rookworst maken. De rookworst van de AH is een belediging voor het dier (of de dieren) waar het van geproduceerd is. Na opwarmen heb je een bijl nodig om erdoorheen te komen, en het komt in geen velden of wegen overeen met de subtiele smaak en hanteerbaarheid van de unox producten.
Je doet echt iets verkeerd.
pi_25125358
rookworst is lekker
pi_25127507
Heb net weer ff een Hemaworst gescoord voor vanavond bij de stamppot.....mjammie!!
bla bla bla......
pi_25671828
AH rookworst is lekker!
ookal lijkt de verpakking een beetje op die van de unox..
maar ja dat zie ik toch niet als ik wat vers gerookte worst snaai in de fabriek
dag
pi_25672290
* Reflex maakt uit die buitengewoon slechte hint op dat petre86 in een rookworstenfabriek werkt en vraagt zich af hoe dat is
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
pi_25673526
Ik vind die van de AH niet zo lekker als die van de Unox...
pi_25674994
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef Reflex het volgende:
* Reflex maakt uit die buitengewoon slechte hint op dat petre86 in een rookworstenfabriek werkt en vraagt zich af hoe dat is
pas maar op, ze maken er ook de leverworst en bijna al je broodbeleg

mwoa.. ik vind het eigenlijk geestdodend werk maar het verdient goed.. en als je ff nik te doen hebt tja..
dag
  woensdag 23 maart 2005 @ 02:19:28 #58
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_25675719
Wat krijg ik opeens zin in een stamppot met rookworst... Woon in Londen en heb het al tijden niet meer gehad. Dat is echt het eerste wat ik ga eten als ik weer in NL ben (nog 3 weekjes, joehoe )
NSJ & Lowlands still on my mind
pi_25675899
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 02:19 schreef Nokia3310 het volgende:
Wat krijg ik opeens zin in een stamppot met rookworst... Woon in Londen en heb het al tijden niet meer gehad. Dat is echt het eerste wat ik ga eten als ik weer in NL ben (nog 3 weekjes, joehoe )
vandaag nog gehad nouja gisteren dan.. officieel gezien..
ik vind de rookworst altijd lekkerder dan de boerenkool ( uit eigen tuin ! )
maar goed
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')