"We leven allemaal nog en de wereld is niet vergaan. Alleen de opdracht is nog niet voltooid, maar ach...we hebben de deadline ten minste gehaald!"quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:44 schreef Subhuman het volgende:
ik heb er net voor gezorgd dat we de deadline gehaald hebben!
Opschepperquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is dan heel jammer voor je... Wij gaan zo taart eten want ik heb er net voor gezorgd dat we de deadline gehaald hebben!
quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:20 schreef exile0000 het volgende:
[..]
"We leven allemaal nog en de wereld is niet vergaan. Alleen de opdracht is nog niet voltooid, maar ach...we hebben de deadline ten minste gehaald!"
Kwestie van creatief uitleggen.![]()
Is hij Pools of haal jij je meubels mij de Megapool?quote:
er valt wat weg.... K&*%$pool = Megapoolquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Haalde die #@$% fabrikant van ons maar eens zijn deadline. Al onze meubels zijn al 4 weken te laat. K&*%$pool
ar?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:11 schreef exile0000 het volgende:
Spelletje!
Wat komt er op de puntjes?
K . . . . pool
Same herequote:Op woensdag 16 februari 2005 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunchen!!half uurtje legaal fok!ken
Een broodje WAT??!!quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net een broodje bekklem gehad, maar die komt steeds terug om me te bedanken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |