abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2005 @ 13:36:46 #26
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_25112616
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:03 schreef Alsgeenander het volgende:
Ik snap heel goed hoe je je voelt, gelukkig heb ik de laatste tijd goed contact met mn ex, maar als hij geen contact meer zou willen zou ik dat heel heel moeilijk vinden. Ik wil hem niet terug, maar hij blijft wel belangrijk voor me.

Ik zou hem een mail/brief sturen waarin je deze hele situatie aan hem verteld, gewoon alles uitleggen en zeggen wat je kwijt wilt.
Als hij dan nog niet iets van zich laat horen weet je dat hij je absoluut niet waard is en moet je denk ik erg je best gaan doen hem te vergeten. Maar dan heb je iig wel alles gezegd wat je kwijt wou en dat is altijd wel belangrijk, dat je het gevoel hebt dat je er alles aan hebt gedaan..

Heel veel succes ermee!
Nog iemand die de situatie goed begrijpt. Ik heb hem een maand geleden al een uitgebreide mail gestuurd waarin ik hem alles uitgelegd heb, maar daar heeft hij uiteraard niet op geantwoord. Dat maakt het allemaal nog frustrerender! Ik laat het voorlopig maar rusten denk ik, en dan mag hij op zijn knieen naar mij toe komen als hij me weer wil zien!
NSJ & Lowlands still on my mind
pi_25112664
Hou de eer aan jezelf. Als je hem nogmaals mailt kan dat voor hem ook weer een soort 'overwinning' zijn. Mailen betekent voor hem een ego-boost, terwijl het mij lijkt dat je hem dat niet wilt geven.
pi_25112898
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:11 schreef milagro het volgende:
lullig voor je, maar als hij het niet wilt, dan houdt het op, toch?
kan jij wel met voor jou 300 geldige argumenten aan komen waarom er wel kontakt gehouden zou moeten of kunnen worden, maar hij heeft er geen behoefte meer aan, of kan het niet aan of doet er niet toe, hij wilt het niet.

dus dat zul je toch echt moeten respecteren
Ik ben geneigd je gelijk te geven. Maar is het zo een moeite als je ECHT geen contact meer wil om te antwoorden op een mail en te zeggen: sorry, ik denk dat het best is het contact te verbreken, in plaats van gewoon werkelijk NIETS meer te laten horen.

na zelf één keer dagen, weken, misschien wel maanden met mijn neus aan een pc-scherm geplakt geweest te zijn in de hoop op een antwoord, heb ik voor mezelf de heilige belofte gemaakt altijd DUIDELIJK te stellen tegen de ander dat ik werkelijk geen contact meer wil, en niet gewoon met de noorderzon te vertrekken ( dan spreek ik natuurlijk niet over een relatie van een paar luttele weken ...)

of hij moet me echt zo een fucking klote onvergeeflijk onuitwisbare rotstreek gelapt hebben, dan hoort hij ook niets meer van me
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_25113059
het is geen moeite, nee, maar daar gaat het dus niet om, of uitleg krijgen niet leuker zou zijn, want dat lijkt me duidelijk dat het leuker is

hij wilt het niet en hij hoeft het ook niet te geven.
maakt hem dat een lul, lafaard of egoist, of alledrie?
het zij zo, maar als hij niet wilt uitleggen dan kan je hem kwalijk dwingen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25113436
Denk dat je het er beter bij kan laten zo.
Mijn ex-vriendin wou ook ineens geen contact meer. Toch heb ik geprobeerd contact te houden met haar, met als gevolg dat ze iedere keer boos werd als ik het dr smste of mailde.
Heb het er net als jij best moeilijk mee gehad. Ik kon ook niet snappen dat iemand zo kon zijn.
Met dr verjaardag heb 'k dr voor t laatst een kaartje gestuurd, en nu moet ze zelf maar zien of ze ooit nog contact wil hebben.

Maar hoe moeilijk het ook is, je kan maar beter niks meer laten horen. Op die manier forseer je het alleen maar, zoals ik misschien wel gedaan heb, en dat heeft het echt niet leuker gemaakt.
K vind t trouwens wel raar dat hij dan wel weer contact met jou zocht... Misschien was het alleen maar omdat hij afscheid van je wou nemen omdat je weg ging?
Save a mouse, eat a pussy.
pi_25113656
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 14:42 schreef milagro het volgende:
het is geen moeite, nee, maar daar gaat het dus niet om, of uitleg krijgen niet leuker zou zijn, want dat lijkt me duidelijk dat het leuker is

hij wilt het niet en hij hoeft het ook niet te geven.
maakt hem dat een lul, lafaard of egoist, of alledrie?
het zij zo, maar als hij niet wilt uitleggen dan kan je hem kwalijk dwingen.
I know ...

dan moet je toch eigenlijk stellen dat een mens van nature slecht is hé ...

want ik vind het dan dus wel een lul, een lafaard en een egoïst, want zo zou ik me zelf ook voelen als ik de andere geen duidelijkheid verschaf, dat duurt vijf seconden van mijn leven.

maar je kan een ander persoon niet dwingen, nogmaals, I know ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_25114051
als iemand iets voor je betekend heeft, dan geef je die uitleg.

als iemand dat niet doet, zou ik aannemen dat ik dus niets of op zijn gunstigst verdomd weining betekend heb.
doet heel zeer, maar 't geeft je gelijk genoeg incentive om er niet te lang meer bij stil te staan, over te piekeren.
niets zo nutteloos dan inzitten over iemand die blijkbaar niet inzit over jou.
pi_25117109
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 13:33 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat iemand mijn situatie begrijpt. Mijn ex heeft me trouwens direct geblocked op MSN, dat heb ik na een tijdje ook maar bij hem gedaan. Denk dat ik het inderdaad maar moet laten rusten, hoe moeilijk ook...
Hoi Nokia3310 (leuke naam overigens )

Lees maar eens even De Kunst van het loslaten van een ex - deel 15 door, daar staat mijn hele verhaal over wat ik heb meegemaakt...

Nu anderhalve maand later voel ik me wel een stuk beter maar ben er nog lang niet....
pi_25131833
Contact houden + exen = moeilijke oplossing

Veel van mijn ex'n heb ik haat-liefde relatie(vriendschappelijk) mee, ene moment kan ik hen luchten andere momenten haat ik hen echt. Dit probeer ik te onderdrukken want daar is eigenlijk geen reden toe maar toch blijft het terug komen....
Pain is weakness leaving the brain !
  vrijdag 18 februari 2005 @ 12:16:47 #35
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_25142984
Luister eens naar dit mooie liedje van Harrie Jekkers: Zonsondergang

Veel te lang waren we samen
Geen kinderen maar wel de namen
Moe gestreden waren we na een lang verloren strijd

En vrienden blijven lukte niet
Dat was nog erger dan verdriet
Zinloos was het door te spelen in blessuretijd

Toch blijf jij vragen
Kom nog eens langs
Laat eens iets van je horen
Schrijf eens een brief van hoe gaat't ermee
Alles is goed zeg jij
Stuur eens een kaart
Desnoods een zonsondergang over zee

Hey, maar wat wil je dan dat ik nog vraag
Of het bij jou ook regende vandaag?
Of moet ik informeren hoe het met je katten is...

Wat wil je dan dat ik nog schrijf
Soms dat ik nog steeds bij mijn beslissing blijf
Of wil je liever dat ik lieg
Dat ik je mis...

Toch blijf jij vragen...
Kom nog eens langs
Laat eens iets van je horen
Schrijf eens een brief van hoe gaat't ermee
Alles is goed zeg jij
Stuur eens een kaart
Desnoods een zonsondergang over zee

Maar ik kom niet meer langs
En ik laat ook niets van me horen
Geen brief, geen kaart, geen cliché
Het was alles of niets
en daartussen ligt kitsch
Ligt een zonsondergang over zee....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 18 februari 2005 @ 12:20:41 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25143056
Zeer toepasselijk, B.R.Oekhoest!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 18 februari 2005 @ 12:57:09 #37
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_25143637
Tja, in het geval dat iemand helemaal niets van zich laat horen... oke
Maar in dit geval zocht hij zelf ook contact... Dus dan snap ik dat weer niet :S

Maarja, het is zoals met veel dingen.. je kent de situatie niet, dus je kan lullen wat je wilt. Als TS het anders ziet of het er niet mee eens is gaat ze toch haar eigen weg
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_25159791
Ik heb hetzelfde. ex wilt ook geen kontakt.. zou het wel zo zijn zou ik uiteindelijk nog steeds met hem in bed eindigen.Misschien is hij zo wisselvallig omdat hij eigenlijk van je houd en je graag wil zien maar dan denkt hij weer even na en denkt misschien dat het verstandiger is om geen kontakt te hebben omdat hij bang is dat hij een zwak voor je heeft... het hoeft niet altijd negatief te zijn.. me ex wilt ook geen kontakt en ik heb zoiets van hoe kan dat nou.. je zegt dat je nog van me houd en je wilt geen kontakt?? terwijl je alles met elkaar gedeeld hebt en nog van elkaar houd.. ik denk dat jongens eerder naar hun verstand luisteren dan naaar hun gevoel.. want gevoelens tonen is moeilijker voor hun..
pi_25160095
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 12:27 schreef poepsie het volgende:
Ik heb hetzelfde. ex wilt ook geen kontakt.. zou het wel zo zijn zou ik uiteindelijk nog steeds met hem in bed eindigen.Misschien is hij zo wisselvallig omdat hij eigenlijk van je houd en je graag wil zien maar dan denkt hij weer even na en denkt misschien dat het verstandiger is om geen kontakt te hebben omdat hij bang is dat hij een zwak voor je heeft... het hoeft niet altijd negatief te zijn.. me ex wilt ook geen kontakt en ik heb zoiets van hoe kan dat nou.. je zegt dat je nog van me houd en je wilt geen kontakt?? terwijl je alles met elkaar gedeeld hebt en nog van elkaar houd.. ik denk dat jongens eerder naar hun verstand luisteren dan naaar hun gevoel.. want gevoelens tonen is moeilijker voor hun..
Naar je verstand luisteren is wel beter dan naar je gevoelens.

vb: jongen houdt nog van meisje maar weet eigenlijk dat als hij voortdurend bij dat meisje dat hij geïrriteerd raakt omwille van bepaalde zaken dan is het beter naar je verstand te luisteren.

Emoties maken soms meer kapot dan lief voor je is.
Eerst denken dan je gevoel volgen, komen minst problemen van.
Pain is weakness leaving the brain !
pi_25160120
eerst denken en dan je gevoel volgens... maar als je verstand wat anders wilt dan je je gevoel.. dan kun je het dus ook niet volgens...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 13:03:48 #41
62182 Georges
That's the shit
pi_25160229
Uitmaken per mail, dat zegt al genoeg. Zoveel betekende het blijkbaar niet.
Zolang jij met die vragen blijft zitten en toenadering zoekt kom je nergens, dat is al gebleken.

Het is allemaal erg lullig maar kappen hiermee.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25161407
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 12:27 schreef poepsie het volgende:
Maar hou jij nog wel van hem en wie heeft het uitgemaakt?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 14:17:28 #43
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_25161448
uhm....een wijze vriendin heeft me ooit het volgende ingefluisterd toen ik ook over een ex liep te grienen:
ex, da's een afkorting voor voltooid verleden tijd
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zaterdag 19 februari 2005 @ 14:38:09 #44
13857 Nokia3310
pi_25161677
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 13:03 schreef Georges het volgende:
Uitmaken per mail, dat zegt al genoeg. Zoveel betekende het blijkbaar niet.
Zolang jij met die vragen blijft zitten en toenadering zoekt kom je nergens, dat is al gebleken.

Het is allemaal erg lullig maar kappen hiermee.
Dat hij het uitgemaakt heeft per mail is niet netjes maar om nou te zeggen dat ik nooit wat voor hem betekend heb is onzin. Het is vroeger heel vaak aan/uit gegaan omdat we niet met en niet zonder elkaar konden. Ik snap daarom zijn reden ook wel om het per mail uit te maken, zodat het echt eens uit zal zijn (begrijp ik nu, destijds was ik pisnijdig). Maar we zijn nu 1,5 jaar verder, ik hoef nooit meer een relatie met hem dus die vlieger gaat nu niet meer op. Ik kan me niet voorstellen dat dat de reden is waarom hij geen contact meer wil, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Ik laat het maar rusten en misschien komen we elkaar ooit weer tegen, wie weet...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:10:39 #45
39128 S_
Shame on you
pi_25166987
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:38 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Dat hij het uitgemaakt heeft per mail is niet netjes maar om nou te zeggen dat ik nooit wat voor hem betekend heb is onzin. Het is vroeger heel vaak aan/uit gegaan omdat we niet met en niet zonder elkaar konden. Ik snap daarom zijn reden ook wel om het per mail uit te maken, zodat het echt eens uit zal zijn (begrijp ik nu, destijds was ik pisnijdig). Maar we zijn nu 1,5 jaar verder, ik hoef nooit meer een relatie met hem dus die vlieger gaat nu niet meer op. Ik kan me niet voorstellen dat dat de reden is waarom hij geen contact meer wil, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Ik laat het maar rusten en misschien komen we elkaar ooit weer tegen, wie weet...
Echt dit klinkt zo precies hetzelfde als bij mij, alleen heb ik hem daarna nooit meer gezien.Wij konden ook niet zonder of met elkaar. Maar ik denk zelf waarom hij het over de mail uitgemaakt heeft (en dat is zo onzin dat de relatie niks voor hem voorstelde), is dat de minst pijnlijke manier was. Ik denk dat het anders nooit gelukt was. Dan ging een van ons weer huilen, werd het heel dramatisch en kwam het toch weer goed, voor zolang het duurde...

Ik was aan het begin ook heel boos dat hij het zo op die manier had uitgemaakt, maar naderhand ben ik er heel erg blij mee. Ik ben er als mens ook enorm van opgeknapt. Ik was eigenlijk ontzettend ongelukkig. Ik heb nu allerlei dingen gedaan wat ik anders nooit gedaan zou hebben (gereist, verhuist naar de andere kant van het land). Ik hoop dat het bij jou ook zo is afgelopen. Ik had het aan het begin heel erg de gedachte waarom heb ik het na 3 maanden niet uitgemaakt (toen begonnen de problemen eigenlijk al). Maar op zich heb ik er zo ontzettend veel van geleerd. Ik heb zoveel meer mensenkennis door gekregen. Het was heel erg pijnlijk allemaal, maar het was het wel waard.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:34:54 #46
13857 Nokia3310
pi_25167412
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:10 schreef S_ het volgende:

[..]

Echt dit klinkt zo precies hetzelfde als bij mij, alleen heb ik hem daarna nooit meer gezien.Wij konden ook niet zonder of met elkaar. Maar ik denk zelf waarom hij het over de mail uitgemaakt heeft (en dat is zo onzin dat de relatie niks voor hem voorstelde), is dat de minst pijnlijke manier was. Ik denk dat het anders nooit gelukt was. Dan ging een van ons weer huilen, werd het heel dramatisch en kwam het toch weer goed, voor zolang het duurde...

Ik was aan het begin ook heel boos dat hij het zo op die manier had uitgemaakt, maar naderhand ben ik er heel erg blij mee. Ik ben er als mens ook enorm van opgeknapt. Ik was eigenlijk ontzettend ongelukkig. Ik heb nu allerlei dingen gedaan wat ik anders nooit gedaan zou hebben (gereist, verhuist naar de andere kant van het land). Ik hoop dat het bij jou ook zo is afgelopen. Ik had het aan het begin heel erg de gedachte waarom heb ik het na 3 maanden niet uitgemaakt (toen begonnen de problemen eigenlijk al). Maar op zich heb ik er zo ontzettend veel van geleerd. Ik heb zoveel meer mensenkennis door gekregen. Het was heel erg pijnlijk allemaal, maar het was het wel waard.
Het lijkt wel alsof ik mijn eigen verhaal lees! Zo ging het bij ons dus ook, probeerde we het uit te maken maar dan werd het zo emotioneel dat we toch maar bij elkaar bleven. Achteraf snap ik daarom ook wel waarom hij het per mail uitmaakte, hoe pijnlijk dat ook destijds was! Heb hem overigens nog 2 keer gezien nadat het uit was (beide keren om spullen op te halen), en dat was best moeilijk omdat ik nog veel voor hem voelde, maar inmiddels zijn die gevoelens echt over.

Ik ben ook blij dat het uitgegaan is, mijn leven is ook enorm opgeknapt. Woon inmiddels (tijdelijk) in Londen en heb veel nieuwe vrienden gemaakt. Tijdens mijn relatie ben ik nogal wat vrienden kwijtgeraakt omdat ik altijd bij hem wilde zien. Hier heb ik ook zeker van geleerd! Ook doe ik de laatste tijd veel leuke dingen en ga ik veel uit, en besef nu ook pas dat ik met hem echt niet gelukkig was. Heb er ook enorm veel van geleerd en zie het als een goede levensles, pijnlijk inderdaad maar het heeft me veel inzicht gegeven!
pi_25169420
Interessant en herkenbaar.
Alleen ben ik een schuldige die niks van zich laat horen.
Ik ben bang dat het op de een of andere manier toch weer fout gaat, als je met elkaar weer spreekt.
Het is voor mij een beetje een dubbele gevoel.
Daarom is het waarschijnlijk gewoon beter om verder te gaan met leven.
なんだっけ
  zaterdag 19 februari 2005 @ 23:17:06 #48
62182 Georges
That's the shit
pi_25170262
Als je een relatie hebt gedurende lange tijd dan lijkt het me dat er liefde is, onvoorwaardelijke liefde.
Dat houdt in dat je iemand kan loslaten en dat je iemand respecteert. Via mail uitmaken is geen respect tonen.
Daarnaast heeft je ex het daarna wederom alleen via mail gedaan, het afzeggen.
Laat het los.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25171072
onvoorwaardelijke liefde bestaat niet.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 23:56:24 #50
62182 Georges
That's the shit
pi_25171091
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:55 schreef milagro het volgende:
onvoorwaardelijke liefde bestaat niet.