Mja, ik zei ergens hierboven dat iedereen guacamole wel lust, maar ik bedoelde taco saus (of hoe noem je dat rode spul?)quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:12 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik ben bang dat ik levenslang genezen ben van guacamole![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:58 schreef AHLY-ALU het volgende:
Straks lekker borrelen (mexicaanse whiskey) rond een uur of vier met echte mexicaanse tapas samen met mn mexicaans ingestelde vrienden.... en dan later rond een uur of half tien lekker samen dineren!
voor de borrel:tortilla sjips beleggen met gekookte mais uit blik, lekker chilisaus erover heen bruine bonen met stukjes avocado lekkere enchilladas gevuld met paprika en stukjes citroen ( voor de frisheid) mexicaanse gehaktballetjes met guacamolesaus uit een pakje van remia (ofzo)
diner:
en dan later op de avond, lekker een pak van knorr opentrekken... hmmm die burritos zijn echt niet te versmaden! dan voel ik me echt weer zoals toen in puerto vallarta... (echt een aanrader trouwens: all in... lekker de hele dag zuipen en eten!)
Ik heb gekookt voor 4 mensen en het was veel en veel te veel :-)quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Wolter het volgende:
Voor hoeveel mensen heb je gekookt en was het genoeg (net genoeg of ruim genoeg?) ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |